Thom4s Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Ale sama zmiana zaworka nic nie da, tak jak pisałem wcześniej, trzeba zrobić program. Na serii zaworek "K" jedzie fajnie do 3 tys obr. Powyżej są fale mocy i za chwilę upuszczanie. WG próbuje ratować sytuację, ale nie daje rady. Nie można zmienić samego zaworka i jeździć.
WIŚNIA Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=197537.105
szczuraz Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 058906283C od 99-02 r 058906283F dla silników od 03-05 roku podziękował bardzo nie lepiej zebys program zrobil ? Mam program
Dev Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą) Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować. jestem tego samego zdania,też odczuwałem różnicę ile pompuje Ci turbo ???? 0.6 miej więcej z tego co gajgerek pokazuje tak nędznie ???? u mnie przed virusem było 0.9 bar-a :mysli: :mysli:
WIŚNIA Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 czemu nedznie, seria tyle dmucha z tego co się orientowałem to masz rację,jak na razie parch stoi na ulicy i czeka na nowe ako jak jutro przyjdzie to ją trochę przegonie i dokładnie napisze.[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 16:51_________________________________________________0.9 to mogło dmuchać na starej N-ce bo aż turbo gwizdało i zawór zwrotny było słychać a teraz niby piz*e ma ale to nie to
Dev Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Nie musisz sie orientowac bo tak jest Rychu, to jest AJL a nie AEB w AJL sprawa wyglada minimalnie inaczej
cool506 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 http://allegro.pl/vw-audi-1-8-tb-k03-k04-180-km-turbo-tuning-i1978814595.html Co sądzicie o tym
Buba Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 http://allegro.pl/vw-audi-1-8-tb-k03-k04-180-km-turbo-tuning-i1978814595.html Co sądzicie o tym a co ma być? przecież to zwykła regeneracja
WIŚNIA Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Nie musisz sie orientowac bo tak jest Rychu, to jest AJL a nie AEB w AJL sprawa wyglada minimalnie inaczej jak aku dotrze to się karne i zobacze,ale z tego co pamietam to w okolicach 0.6,a ile powinno w AJL wydmuchać? wgl.fabryki
cool506 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 http://allegro.pl/vw-audi-1-8-tb-k03-k04-180-km-turbo-tuning-i1978814595.html Co sądzicie o tym a co ma być? przecież to zwykła regeneracja "VW Passata, Sharana Audi A4 A6 z silnikami 1.8 1,8 150 km. Jest ona przerobiona z K03 150 na K04 180 KM !!!"
WIŚNIA Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Nie musisz sie orientowac bo tak jest Rychu, to jest AJL a nie AEB w AJL sprawa wyglada minimalnie inaczej teraz tak myślę że marę miechów temu się ciebie pytałem ile powinna mi pompować to napisałeś że AEB 5.0 do 5.5 a AJL 6.0, 6.5 nie mam tej wiadomości bo miałem pełną skrzynkę i musiałem skasować ale coś mi świta
Dev Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 AEB - 0.55 - 0.6 bar-a AJL - 0.8 - 0.85 bar-a u mnie było 0.9 w peaku, ale biore pod uwagę błędy wskazania wskaznika[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 20:33_________________________________________________ http://allegro.pl/vw-audi-1-8-tb-k03-k04-180-km-turbo-tuning-i1978814595.html Co sądzicie o tym http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=235326.0 :wink4:
Inkognito Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 http://allegro.pl/vw-audi-1-8-tb-k03-k04-180-km-turbo-tuning-i1978814595.html Co sądzicie o tym ja mam od nich k04 jak na razie śmiga
cool506 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 http://allegro.pl/vw-audi-1-8-tb-k03-k04-180-km-turbo-tuning-i1978814595.html Co sądzicie o tym ja mam od nich k04 jak na razie śmiga Czyli warto wysłać kk3 do regeneracji i dopłacic 500złi miec k4??
WIŚNIA Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 AEB - 0.55 - 0.6 bar-a AJL - 0.8 - 0.85 bar-a u mnie było 0.9 w peaku, ale biore pod uwagę błędy wskazania wskaznika[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 20:33_________________________________________________ http://allegro.pl/vw-audi-1-8-tb-k03-k04-180-km-turbo-tuning-i1978814595.html Co sądzicie o tym http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=235326.0 :wink4: no dobra pompuje trochę ponad 0.65
Inkognito Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 http://allegro.pl/vw-audi-1-8-tb-k03-k04-180-km-turbo-tuning-i1978814595.html Co sądzicie o tym ja mam od nich k04 jak na razie śmiga Czyli warto wysłać kk3 do regeneracji i dopłacic 500złi miec k4?? nie wiem jak się mają te przerobione z k03na k04 bo ja kupiłem od nich k04 i śmiga bez problemów jak na razie mam na niej boost 1,4 bara i nie mogę narzekać
Dev Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 jaka moc i moment na takim doladowaniu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się