Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale sama zmiana zaworka nic nie da, tak jak pisałem wcześniej, trzeba zrobić program. Na serii zaworek "K" jedzie fajnie do 3 tys obr. Powyżej są fale mocy i za chwilę upuszczanie. WG próbuje ratować sytuację, ale nie daje rady. Nie można zmienić samego zaworka i jeździć.

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

058906283C od 99-02 r

058906283F dla silników od 03-05 roku

podziękował bardzo

nie lepiej zebys program zrobil ?

Mam program :wink4:

Opublikowano

Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą)

Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować.

jestem tego samego zdania,też odczuwałem różnicę :good:

ile pompuje Ci turbo ????

0.6 miej więcej z tego co gajgerek pokazuje

tak nędznie ????

u mnie przed virusem było 0.9 bar-a :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

czemu nedznie, seria tyle dmucha

Opublikowano

czemu nedznie, seria tyle dmucha

z tego co się orientowałem to masz rację,jak na razie parch stoi na ulicy i czeka na nowe ako jak jutro przyjdzie to ją trochę przegonie i dokładnie napisze.[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 16:51_________________________________________________0.9 to mogło dmuchać na starej N-ce :naughty: bo aż turbo gwizdało i zawór zwrotny było słychać a teraz niby piz*e ma ale to nie to

Opublikowano

Nie musisz sie orientowac bo tak jest :wink4:

Opublikowano

Nie musisz sie orientowac bo tak jest :wink4:

Rychu, to jest AJL a nie AEB

w AJL sprawa wyglada minimalnie inaczej

Opublikowano

faktycznie nie zobaczyłem w profilu :embarrassed:

Opublikowano

Nie musisz sie orientowac bo tak jest :wink4:

Rychu, to jest AJL a nie AEB

w AJL sprawa wyglada minimalnie inaczej

jak aku dotrze to się karne i zobacze,ale z tego co pamietam to w okolicach 0.6,a ile powinno w AJL wydmuchać? wgl.fabryki

Opublikowano

Nie musisz sie orientowac bo tak jest :wink4:

Rychu, to jest AJL a nie AEB

w AJL sprawa wyglada minimalnie inaczej

:mysli: teraz tak myślę że marę miechów temu się ciebie pytałem ile powinna mi pompować to napisałeś że AEB 5.0 do 5.5 a AJL 6.0, 6.5 nie mam tej wiadomości bo miałem pełną skrzynkę i musiałem skasować ale coś mi świta

Opublikowano

AEB - 0.55 - 0.6 bar-a

AJL - 0.8 - 0.85 bar-a

u mnie było 0.9 w peaku, ale biore pod uwagę błędy wskazania wskaznika[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 20:33_________________________________________________

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=235326.0 :wink4: :wink4: :wink4:

Opublikowano

AEB - 0.55 - 0.6 bar-a

AJL - 0.8 - 0.85 bar-a

u mnie było 0.9 w peaku, ale biore pod uwagę błędy wskazania wskaznika[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 20:33_________________________________________________

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=235326.0 :wink4: :wink4: :wink4:

no dobra pompuje trochę ponad 0.65 :embarrassed:

Opublikowano

ja mam od nich k04 jak na razie śmiga :wink4:

Czyli warto wysłać kk3 do regeneracji i dopłacic 500złi miec k4??

nie wiem jak się mają te przerobione z k03na k04 bo ja kupiłem od nich k04 i śmiga bez problemów jak na razie mam na niej boost 1,4 bara i nie mogę narzekać

Opublikowano

jaka moc i moment na takim doladowaniu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...