Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

musze to jakoś wykombinować bo wszystkie uszczelki od drzwi są wciskane od boku. Musze albo zagiąć osłonę pod kątem prostym albo znaleźć uszczelkę mocowaną czołowo.

uszczelke montowaną czołowo masz na ścianie grodziowej przy aku - możesz zastosować taką samą - na pewno wytrzyma ciepło spod maski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

uszczelke montowaną czołowo masz na ścianie grodziowej przy aku - możesz zastosować taką samą - na pewno wytrzyma ciepło spod maski

ojjj , chyba jest taka sama jak dookoła komory wiec montowana bocznie :naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam pytanko duzo bylo by roboty by wstawic i zgrac wtryski komplet od S3 1.8Turbo 225KM silnik BAM do mojej 1.8t aeb :mysli: ?? jak to w ogole zachowuje sie na nich moze ktos ma ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same wtryski ????

aby miało to sens potrzebujesz jeszcze turbo, IC i program

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no rozumiem tylko czy nie bedzie z tymi wtryskami duzo walenia o to mi chodzi ta listwe rozbierac itp looz ale czy nie trzeba grzebac na poczatku nic w kompie, wszystko krokami trzeba :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i o to mi chodzilo czyli najlepiej po wymianie wtryskow dac auto na program?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej to wymienic wtryski juz na miejscu u tunera ;) tylko bedzie to przerost formy nad trescia. jezeli nie wkladasz duzego turbo to nie ma sensu zmieniac wtryskow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli nie wkladasz duzego turbo to nie ma sensu zmieniac wtryskow

no nie do końca bez profitu :gwizdanie: większe wtryski po samym programie, to zmniejszony czas ich otwarcia i obniżone ciśnienie paliwa, co daje redukcję jego zużycia, zakładając, że program będzie zrobiony zachowawczo, a potencjał użyty na podobnym poziomie...

Może na krótkich odcinkach nie będzie to odczuwalne, ale w długiej trasie, przy spokojnym stylu jazdy na pewno :wink4:

ale raczej o takie profity nie chodzi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po mocniejszym programie na starych wtryskach pod koniec robi się ubogo, EGT wzrasta i jest to nie zdrowe dla silnika.

Wtryski można włożyć wcześniej i pojechać na nich do tunera (auto będzie się podlewać ale się daje jechać).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/vw-audi-1-8t-k04-180km-nowa-turbosprezarka-i1994691557.html :polew:

Dziwnym trafem na obudowie zamazany jest model turbosprężarki. I taki ktoś śmie pisać że to nowa k04. Pewnie K03 po upgradzie albo i seryjna k03 po regeneracji. Chyba, że się mylę. Jak myślicie ?? Potraficie coś ocenić po tych zdjęciach ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest zwykłe K03[br]Dopisany: 10 Styczeń 2012, 22:25_________________________________________________ale podejrzewam że to zdjecie poglądowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wcześniej planowałem przerobić swoje AEB k03 na k04 tylko koszty mnie przerosły bo wartość wyniesie połowę wartości auta :kwasny: możecie mi powiedzieć coś na temat chipa? Konkretnie zmiana mapy. Zastanawiam się nad włożeniem oryginalnego kompa ze 180KM. Co lepsze? Dodam, że jest to Tiptronic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/vw-audi-1-8t-k04-180km-nowa-turbosprezarka-i1994691557.html :polew:

Dziwnym trafem na obudowie zamazany jest model turbosprężarki. I taki ktoś śmie pisać że to nowa k04. Pewnie K03 po upgradzie albo i seryjna k03 po regeneracji. Chyba, że się mylę. Jak myślicie ?? Potraficie coś ocenić po tych zdjęciach ??

Na zdjęciu K03 chinol ale może to być zdjęcie poglądowe :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wcześniej planowałem przerobić swoje AEB k03 na k04 tylko koszty mnie przerosły bo wartość wyniesie połowę wartości auta :kwasny: możecie mi powiedzieć coś na temat chipa? Konkretnie zmiana mapy. Zastanawiam się nad włożeniem oryginalnego kompa ze 180KM. Co lepsze? Dodam, że jest to Tiptronic.

nikt nie mowil ze rezanie jest tania zabawa ;) daruj sobie zmiane kompa. pojedz do ogarnietego tunera i zrob sobie program - roznice zauwazysz i przez jakis czas bedziesz myslal ze jestes krolem swiata a pozniej tak czy inaczej zmienisz turbo... to sie zawsze tak konczy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wcześniej planowałem przerobić swoje AEB k03 na k04 tylko koszty mnie przerosły bo wartość wyniesie połowę wartości auta :kwasny: możecie mi powiedzieć coś na temat chipa? Konkretnie zmiana mapy. Zastanawiam się nad włożeniem oryginalnego kompa ze 180KM. Co lepsze? Dodam, że jest to Tiptronic.

zrób sobie K03S z K03, koszt ok 1200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukuje wymiarów FMIC do pod 1.8 T zeby wsadzic to pod zderzak ESOWY bez zadnego jego przeraiania mocnego zeby normalnie wygladal z kratkami wszystkimi itp moze ktos podpowiedziec , od czego i jakie wymiar ma miec napewno ktos z was to robil i chce uzyskac info. pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...