Reggi 5 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 z tego co wiem to EVO nie nalezy do najoszczedniejszych aut , a skoro suszarka ma dmuchac tyle ile w EVO to i zupy wezmie tyle ile w EVO Mi się wydaje, że to zależy od ogólnego setupu w aucie, programu i użytkowania auta Przecież nie cały czas napierdalasz po czerwonym polu Co do spalania, mi w tym momencie przy tych temp, pali 20L lpg smiley to jak na taka moc i osiagi bardzo fajny wynik. Ale to przy dobrym piłowaniu czy spokojnym pedałowaniu do 120 km/h ? RAGGUŚ jakbyś pytał to podpytaj jaka cena przy spawaniu 2 kolektorów pod td05-16g Ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Co do spalania, mi w tym momencie przy tych temp, pali 20L lpg smiley to jak na taka moc i osiagi bardzo fajny wynik. Ale to przy dobrym piłowaniu czy spokojnym pedałowaniu do 120 km/h ? Spokojna jazda. No czasami przycisne sobie. Tylko ja mam 6km do pracy wiec to tez swoje robi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 A jak to wygląda u Ciebie przy średnich i długich trasach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Jak dobrze pamietam w dlugiej trasie ok 12L lpg jazda 100-130 zazwyczaj bylo blizej wyzszej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 czy przy takich mrozach może być problem z doładowaniem?? w sensie że znów od jakiegoś czasu odcina mi doładowanie nie wiem czy to wina temperatur czy coś się spie..oliło w sensie przepływka lub sonda.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Jeżdżę drugą zimę i nie mam żadnych problemów z doładowaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 czy przy takich mrozach może być problem z doładowaniem?? w sensie że znów od jakiegoś czasu odcina mi doładowanie nie wiem czy to wina temperatur czy coś się spie..oliło w sensie przepływka lub sonda.. sprawdz szczelnosci ostatnio tez walczyłem z jednym AEB, tez przeładowywał okazało sie że była peknieta guma na dolocie do turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 czy przy takich mrozach może być problem z doładowaniem?? w sensie że znów od jakiegoś czasu odcina mi doładowanie nie wiem czy to wina temperatur czy coś się spie..oliło w sensie przepływka lub sonda.. sprawdz szczelnosci ostatnio tez walczyłem z jednym AEB, tez przeładowywał okazało sie że była peknieta guma na dolocie do turbo czyli mówisz że mam sprawdzić wszystko przy Tipie?? bo jeśli będzie nieszczelność za turbo to by raczej nie było takich objawów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 przelec wszystkie węże i wężyki, na pewno cos znajdziesz dmuchnij tez w gruche aktuatora czy klapa chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 ok dzięki no to jutro lub po jutrze będę szukał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 czy przy takich mrozach może być problem z doładowaniem?? w sensie że znów od jakiegoś czasu odcina mi doładowanie nie wiem czy to wina temperatur czy coś się spie..oliło w sensie przepływka lub sonda.. Jakie błędy wywala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 czy przy takich mrozach może być problem z doładowaniem?? w sensie że znów od jakiegoś czasu odcina mi doładowanie nie wiem czy to wina temperatur czy coś się spie..oliło w sensie przepływka lub sonda.. N75 zamarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 czy przy takich mrozach może być problem z doładowaniem?? w sensie że znów od jakiegoś czasu odcina mi doładowanie nie wiem czy to wina temperatur czy coś się spie..oliło w sensie przepływka lub sonda.. Jakie błędy wywala? wywaliło mi przepływkę zbyt wysokie napięcie... i to w sumie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 panowie czy silnik AJL ma identyczną gumę dolotu do turbo co AEB ? Czy DV jest takie samo jak w AEB ? i kończąc czy tip pod ori puchę z AEB siądzie do AJL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 panowie czy silnik AJL ma identyczną gumę dolotu do turbo co AEB ? Czy DV jest takie samo jak w AEB ? i kończąc czy tip pod ori puchę z AEB siądzie do AJL. 1. tak 2. tak, ale jest niżej 3. tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Dzięki Dev Zawsze można liczyć na mądrą i szybką odpowiedź od Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Dzięki Dev Zawsze można liczyć na mądrą i szybką odpowiedź od Ciebie. :polew: :polew: :polew: :polew: nie zawsze , ale dzieki AJL poza głowica i wtryskami niczym nie rózni sie od AEB wiem, bo miałem dwa naraz.... :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 AJL poza głowica i wtryskami niczym nie rózni sie od AEB Wtryski są lepsze czy gorsze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 wydajniejsze o 20ccm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 A o ile są wydajniejsze te z S4 B5 od tych AJL ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się