Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Nosb mówił, że 250 KM na nich spokojnie zrobi :gwizdanie:

na jakiej turbinie?, bo zakładam, że IC będzie sporych rozmiarów

Teoretyzuje.. na razie badam rynek co jak..za ile i u kogo :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ja mam na K03S 237kM i to jest max co mozna zrobic

turbo z kolektorem w dwie minuty robi sie żólte

jak duzego masz fmica ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

550x230x65

chinol z allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w AEB wyjmę kolektor wydechowy bez ruszania turbo??

Tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie potrzebował bym zdjęcia tipa do AEB było to gdzieś na forum ale nie potrafię się skutecznie obsługiwać tą nową szukajką. Interesowały by mnie zdjęcia "na stole" i na aucie. Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia ze spawaniem TIP`a i doradzi na co zwrócić uwagę to byłbym wdzięczny.

---------- Post added at 20:10 ---------- Previous post was at 19:09 ----------

dobra zdjęcia wyszperałem na forum u Angoli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

połowy z tych rzeczy na pewno nie użyjesz...:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, uniwersalny kit, jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego, pamiętaj że w tym brakuje jeszcze kolektora który też trochę będzie kosztował.

Poza tym turbo GT45, zbyt duże do 1.8t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam 1.8T AVJ 150@180HP chciałbym zwiększyć moc do ok 220HP co będę musiał kupić, wymienić żeby zrealizować plan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam 1.8T AVJ 150@180HP chciałbym zwiększyć moc do ok 220HP co będę musiał kupić, wymienić żeby zrealizować plan

Czemu nie przeczytałeś początku tego tematu? w pierwszych postach wszystko jest dokładnie rozpisane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To taki hAmerykański styl tuningu. Przylatują na spot audi które mają te same kity na tym samym sofcie i jarają się tym. Poziek i Colo widząc coś takiego pewnie pukają się w czoło z taką siłą że mogli by doznać wstrząsu mózgu. Kolego Mart73301 zerknij na projekty 1.8T panów których wymieniłem wcześniej a potem zadaj sobie pytanie czy chodzi Ci o cenę czy o porządnie zrobiony silnik który jest przygotowany pod ten setup i będzie jeździł bezawaryjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś się orientuje w sprawie podpięcia Mac-a zamiast N75 ?? Dzisiaj założyłem zawór i chcę się upewnić czy jest dobrze podpięty dla 1.8T

1. Dolot ( tip )

2. WG

3. Turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz info na ten temat -> http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t45799.html przy dużych ciśnieniach wytrzymuje tyle co seria N75 z TT225. Wrzuć foto bo po cyfrach to ciężko ocenić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz info na ten temat -> http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t45799.html przy dużych ciśnieniach wytrzymuje tyle co seria N75 z TT225. Wrzuć foto bo po cyfrach to ciężko ocenić

W tym temacie nie ma za dużo na temat Mac-a a stwierdzenie że wytrzymuje tyle co w serii N75 z TT 225 tyczy się N75 z RS2. Zaworek Mac-a musi dłużej wytrzymywać ponieważ jest przystosowany do ciśnienia rzędu 8 barów więc 1.5 bara to dla niego małe piwo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie czasy na 1/4 robi b5 seria avant aeb 150km quatrro może ktoś się orientuje albo mierzył na Waszym zlocie ?

lata świetlne i trochę więcej

---------- Post added at 20:26 ---------- Previous post was at 20:24 ----------

To taki hAmerykański styl tuningu. Przylatują na spot audi które mają te same kity na tym samym sofcie i jarają się tym. Poziek i Colo widząc coś takiego pewnie pukają się w czoło z taką siłą że mogli by doznać wstrząsu mózgu. Kolego Mart73301 zerknij na projekty 1.8T panów których wymieniłem wcześniej a potem zadaj sobie pytanie czy chodzi Ci o cenę czy o porządnie zrobiony silnik który jest przygotowany pod ten setup i będzie jeździł bezawaryjnie.

a jaka cena tego była bo teraz nie widze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wychodzi, że chips o którym mówił przed sprzedażą DEV działa :). Z pełnym bakiem, wnętrzem, 20L gazu, graniem w bagaju i ja 125kg zrobiłem 15.17 na zimówkach - szybciej niż Astry GSI, Hondy b18c4 185 i 197km :D. Robiłem 8 pomiarów - rozbieżność od 15.17 do 16.38s. Skrzynia jest c**jofa na 1/4 - na 3ce dojeżdżam na metę na odcince w sumie(150-155km/h) a wbijając 4ke tracę sekundę + zamułka po każdej zmianie biegów. He na następny event jadę z 1/4 baku i bez gazu + wywalam śmieci z auta. Liczyłem na złamanie 17s a tu się da 15 złamać schodząc lekko z wagi :D

Nie piszcie, że jestem j**nięty z tą jazdą totalnie nie przygotowanym autem bo, że mam kuku to wiem - chciałem po prostu sprawdzić czas bo dupohamownia nic mi nie mówiła(nie jechałem innym avantem b5 aeb z q).

Pozdrówki !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka cena tego była bo teraz nie widze

Nie pamiętam ale sądząc po tym co napisałem to na chinolu z orurowaniem od Inkognito i GTRS wyszło by podobnie jak nie lepiej. Inna sprawa że mam jakąś niepohamowaną awersję do takich kitów do wszystkiego.

stwierdzenie że wytrzymuje tyle co w serii N75 z TT 225 tyczy się N75 z RS2.

tak faktycznie czytanie za zrozumieniem mi się kłania :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...