wampir Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 a mogłbys podac jakis link do odpowiedniego N75 do modzonego 1.8T B6
pioteros Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 034906283J 034906283K 034906283N 058906283C 058906283F 06A906283E pierwsze 3 sa niby sportowe od 2.2t i kosztuja niecale 3 stowki w aso Pozostale sa seryjne takie jakie powinny byc i kosztuja o stowke mniej, jak ktos ma zrobiony program ktory i tak podwyzsza mu doladowanie to noe warto isc w te lepsze. Wystarcza tansze seryjne. Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Booster Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 A jakby podniósł cisnienie paliwa na listwie? dało by to cos? wtedy było by zbyt bogato w dolnym zakresie obrotów, jedynie porządna korekta softu.
MarszallORi Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Znam temat naprawy pewnej TT 224 KM w której po urwaniu turbiny i założeniu nowej ciagle wystepował bład przeładowania. Mechanicy którzy to montowali bawili sie z regulacją sztangi ale chyba to nie pamagało do końca. Wiec podejzewam że tez sie N75 dupnoł. czyli wniosek że te z TT 224 KM sa słabe. Ale jezeli te z RS2 czy 2.2T tez siadają to może faktycznie lepiej zapodać MAC?
Dev Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 ...dmuchnałem w niego ponad 3 Atm i .... cisza.... zacząłem szukac dalej i wyciągnąłem N75, dmuchnałem w niego niecałe 0.5 bara i pssssssssssss.......... (no to jestem w domu) teraz pytanie: montowac seryjny 058 145 718 A czy od razu zapodac od S2-ki 034 906 283 K ????? Dev - w jaki sposób robiłeś tą próbę ciśnieniową? Dmuchałeś powietrze od strony turbiny w cały dolot i silnik czy od strony kolektora ssącego rozłączyłeś i zaślepiałeś? Co do zaworka to montuj ten od S2/RS2 z literką K. Zamontowałem ostatnio do swojego AEB i naprawdę robi robotę. zaslepiłem wąż który idzie od turbo, potem odpiałem DV-ke i ślepiłem bypass nastepnie zdjałem wąż z przepustnicy i zaślepiłem go kołkiem z zaworem i manometrem dmuchnałem 3.1 bar-a i zdjałem wąż od sprężarki, czekałem 20 minut aż zobacze spadek ciśnienia na manometrze, ale nic takiego sie nie pokazało wiec zaczałem gmerac dalej i wyciągnałem dupny N75 macie jakiś namiar na MAC-a ????
Pawel_M Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Kupowałem Mac-a jakieś półtora roku temu w Kielcach i płaciłem około 180zł. Jeżeli zdecydujesz się zakupić to od razu musisz zamawiać dodatkowo krućce które nie występują razem z zaworkiem, poza tym ten zawór występuje pod dwoma numerami gdzie jeden z nich jest bardziej wydajny, link do firmy poniżej.... Pneumatic Complex
wampir Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Możecie jasniej opisać co to jest ten MAC?
Łepski Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Kupowałem Mac-a jakieś półtora roku temu w Kielcach i płaciłem około 180zł. Jeżeli zdecydujesz się zakupić to od razu musisz zamawiać dodatkowo krućce które nie występują razem z zaworkiem, poza tym ten zawór występuje pod dwoma numerami gdzie jeden z nich jest bardziej wydajny, link do firmy poniżej.... Pneumatic Complex Jak go podpinałeś Ingerencja w soft niezbędna zapewne
Pawel_M Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Kupowałem Mac-a jakieś półtora roku temu w Kielcach i płaciłem około 180zł. Jeżeli zdecydujesz się zakupić to od razu musisz zamawiać dodatkowo krućce które nie występują razem z zaworkiem, poza tym ten zawór występuje pod dwoma numerami gdzie jeden z nich jest bardziej wydajny, link do firmy poniżej.... Pneumatic Complex Jak go podpinałeś Ingerencja w soft niezbędna zapewne Tutaj masz schemat jak podpiąć, a czy korekta potrzebna to nie wiem bo u mnie wszystkie graty wleciały za jednym razem.... http://www.ecumaster.com/download/AEMBOOSTVALVE.PDF
Dev Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Kupowałem Mac-a jakieś półtora roku temu w Kielcach i płaciłem około 180zł. Jeżeli zdecydujesz się zakupić to od razu musisz zamawiać dodatkowo krućce które nie występują razem z zaworkiem, poza tym ten zawór występuje pod dwoma numerami gdzie jeden z nich jest bardziej wydajny, link do firmy poniżej.... Pneumatic Complex króćce to nie problem, zrobie sobie z nierdzewki masz może nr tych MAC-ów ?
Łepski Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 [quote name=Pawel_M;2940006 Tutaj masz schemat jak podpiąć' date=' a czy korekta potrzebna to nie wiem bo u mnie wszystkie graty wleciały za jednym razem.... http://www.ecumaster.com/download/AEMBOOSTVALVE.PDF Rozumiem, że elektryka to tylko 2 przewody podpinane pod ori wtyczkę Dev o ile się nie mylę to: 36A-AAA-JDBA-1BA
MarszallORi Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 A co powiecie na temat reakcji tych zaworów? Bo w 2.2T mówia ludize że są troche ospałe ale tam potrzeba troche lepszych przepływów. Znowu z RS2 ponoć reaguje szybciej
Pawel_M Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 [quote name=Pawel_M;2940006Tutaj masz schemat jak podpiąć' date=' a czy korekta potrzebna to nie wiem bo u mnie wszystkie graty wleciały za jednym razem.... http://www.ecumaster.com/download/AEMBOOSTVALVE.PDF Rozumiem, że elektryka to tylko 2 przewody podpinane pod ori wtyczkę Dev o ile się nie mylę to: 36A-AAA-JDBA-1BA Sprawdzę wieczorem i potwierdzę czy to ten numer...
pioteros Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Rs2 to 2.2t Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Pawel_M Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Sprawdziłem ten numer zaworu Mac-a i faktycznie ma być 36A-AAA-JDBA-1BA Przy okazji zapytam czy spotkał się ktoś w 1.8T że przy zmianie wałków od ADR-a na jeszcze seryjnym sofcie ale po wrzuceniu wszystkich gratów ( większe turbo, kolektor, pompa paliwa, icek itp) podciśnienie na biegu jałowym spadło o jakieś 0.2 bara i auto z rana trzeba długo kręcić żeby odpalić ??
Pawel_M Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 0.2 ??????????nie zartuj, u mnie jest 0.8 Nie doczytałeś Podciśnienie spadło mi o 0.2bara ( na seryjnych gratach oscylowało w granicach 0.8 - 0.9 ) aktualnie podciśnienie mam w granicach 0.6 a przy włączonej klimie 0.5 bara
wampir Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Przeglądam ten temat już od jakiegoś czasu i jakoś nie słyszę aby padały N75 ludziom... czy może sie mylę. Czy zmiana na K04 i niższe niż na k03 cisnienie zmniejszy ryzyko jego awarii?
domjenick Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Przeglądam ten temat już od jakiegoś czasu i jakoś nie słyszę aby padały N75 ludziom... czy może sie mylę. Czy zmiana na K04 i niższe niż na k03 cisnienie zmniejszy ryzyko jego awarii? nie ma reguły
domestos Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 witam mam pytanie. w moim avj poszła uszczelka pod głowicą. co sie okazało po rozebraniu, silnik złom głowica APU. Blok nosi ślady kolizji zaworów. Wiec stąd moje pytanie. Czy istnieją jakieś kombinacje głowicy i bloku żeby coś na tym ugrać? Czy lepiej szukać silnika w całości? Jaka jest różnica miedzy AVJ i BFB?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się