Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a mogłbys podac jakis link do odpowiedniego N75 do modzonego 1.8T B6

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

034906283J

034906283K

034906283N

058906283C

058906283F

06A906283E

pierwsze 3 sa niby sportowe od 2.2t i kosztuja niecale 3 stowki w aso

Pozostale sa seryjne takie jakie powinny byc i kosztuja o stowke mniej, jak ktos ma zrobiony program ktory i tak podwyzsza mu doladowanie to noe warto isc w te lepsze. Wystarcza tansze seryjne.

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Opublikowano
A jakby podniósł cisnienie paliwa na listwie? dało by to cos?

wtedy było by zbyt bogato w dolnym zakresie obrotów, jedynie porządna korekta softu.

Opublikowano

Znam temat naprawy pewnej TT 224 KM w której po urwaniu turbiny i założeniu nowej ciagle wystepował bład przeładowania. Mechanicy którzy to montowali bawili sie z regulacją sztangi ale chyba to nie pamagało do końca. Wiec podejzewam że tez sie N75 dupnoł. czyli wniosek że te z TT 224 KM sa słabe.

Ale jezeli te z RS2 czy 2.2T tez siadają to może faktycznie lepiej zapodać MAC?

Opublikowano
...

dmuchnałem w niego ponad 3 Atm i .... cisza....

zacząłem szukac dalej i wyciągnąłem N75, dmuchnałem w niego niecałe 0.5 bara

i pssssssssssss.......... (no to jestem w domu)

teraz pytanie:

montowac seryjny 058 145 718 A

czy od razu zapodac od S2-ki 034 906 283 K ?????

Dev - w jaki sposób robiłeś tą próbę ciśnieniową? Dmuchałeś powietrze od strony turbiny w cały dolot i silnik czy od strony kolektora ssącego rozłączyłeś i zaślepiałeś?

Co do zaworka to montuj ten od S2/RS2 z literką K. Zamontowałem ostatnio do swojego AEB i naprawdę robi robotę.:decayed:

zaslepiłem wąż który idzie od turbo, potem odpiałem DV-ke i ślepiłem bypass

nastepnie zdjałem wąż z przepustnicy i zaślepiłem go kołkiem z zaworem i manometrem

dmuchnałem 3.1 bar-a i zdjałem wąż od sprężarki, czekałem 20 minut aż zobacze spadek ciśnienia na manometrze, ale nic takiego sie nie pokazało

wiec zaczałem gmerac dalej i wyciągnałem dupny N75

macie jakiś namiar na MAC-a ????

Opublikowano

Kupowałem Mac-a jakieś półtora roku temu w Kielcach i płaciłem około 180zł. Jeżeli zdecydujesz się zakupić to od razu musisz zamawiać dodatkowo krućce które nie występują razem z zaworkiem, poza tym ten zawór występuje pod dwoma numerami gdzie jeden z nich jest bardziej wydajny, link do firmy poniżej....

Pneumatic Complex

Opublikowano

Możecie jasniej opisać co to jest ten MAC?

Opublikowano
Kupowałem Mac-a jakieś półtora roku temu w Kielcach i płaciłem około 180zł. Jeżeli zdecydujesz się zakupić to od razu musisz zamawiać dodatkowo krućce które nie występują razem z zaworkiem, poza tym ten zawór występuje pod dwoma numerami gdzie jeden z nich jest bardziej wydajny, link do firmy poniżej....

Pneumatic Complex

Jak go podpinałeś :question::eusathink: Ingerencja w soft niezbędna zapewne :wink:
Opublikowano
Kupowałem Mac-a jakieś półtora roku temu w Kielcach i płaciłem około 180zł. Jeżeli zdecydujesz się zakupić to od razu musisz zamawiać dodatkowo krućce które nie występują razem z zaworkiem, poza tym ten zawór występuje pod dwoma numerami gdzie jeden z nich jest bardziej wydajny, link do firmy poniżej....

Pneumatic Complex

Jak go podpinałeś :question::eusathink: Ingerencja w soft niezbędna zapewne :wink:

Tutaj masz schemat jak podpiąć, a czy korekta potrzebna to nie wiem bo u mnie wszystkie graty wleciały za jednym razem....

http://www.ecumaster.com/download/AEMBOOSTVALVE.PDF

Opublikowano
Kupowałem Mac-a jakieś półtora roku temu w Kielcach i płaciłem około 180zł. Jeżeli zdecydujesz się zakupić to od razu musisz zamawiać dodatkowo krućce które nie występują razem z zaworkiem, poza tym ten zawór występuje pod dwoma numerami gdzie jeden z nich jest bardziej wydajny, link do firmy poniżej....

Pneumatic Complex

króćce to nie problem, zrobie sobie z nierdzewki :decayed:

masz może nr tych MAC-ów ?

Opublikowano

[quote name=Pawel_M;2940006

Tutaj masz schemat jak podpiąć' date=' a czy korekta potrzebna to nie wiem bo u mnie wszystkie graty wleciały za jednym razem....

http://www.ecumaster.com/download/AEMBOOSTVALVE.PDF Rozumiem, że elektryka to tylko 2 przewody podpinane pod ori wtyczkę :question::naughty:

Dev o ile się nie mylę to: 36A-AAA-JDBA-1BA

Opublikowano

A co powiecie na temat reakcji tych zaworów?

Bo w 2.2T mówia ludize że są troche ospałe ale tam potrzeba troche lepszych przepływów. Znowu z RS2 ponoć reaguje szybciej

Opublikowano
[quote name=Pawel_M;2940006

Tutaj masz schemat jak podpiąć' date=' a czy korekta potrzebna to nie wiem bo u mnie wszystkie graty wleciały za jednym razem....

http://www.ecumaster.com/download/AEMBOOSTVALVE.PDF

Rozumiem, że elektryka to tylko 2 przewody podpinane pod ori wtyczkę :question::naughty:

Dev o ile się nie mylę to: 36A-AAA-JDBA-1BA

Sprawdzę wieczorem i potwierdzę czy to ten numer...

Opublikowano

Rs2 to 2.2t

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Opublikowano

Sprawdziłem ten numer zaworu Mac-a i faktycznie ma być 36A-AAA-JDBA-1BA

Przy okazji zapytam czy spotkał się ktoś w 1.8T że przy zmianie wałków od ADR-a na jeszcze seryjnym sofcie ale po wrzuceniu wszystkich gratów ( większe turbo, kolektor, pompa paliwa, icek itp) podciśnienie na biegu jałowym spadło o jakieś 0.2 bara i auto z rana trzeba długo kręcić żeby odpalić ??

Opublikowano

0.2 ??????????

nie zartuj, u mnie jest 0.8

Opublikowano
0.2 ??????????

nie zartuj, u mnie jest 0.8

Nie doczytałeś :wink: Podciśnienie spadło mi o 0.2bara ( na seryjnych gratach oscylowało w granicach 0.8 - 0.9 ) aktualnie podciśnienie mam w granicach 0.6 a przy włączonej klimie 0.5 bara :eusathink:

Opublikowano

Przeglądam ten temat już od jakiegoś czasu i jakoś nie słyszę aby padały N75 ludziom... czy może sie mylę. Czy zmiana na K04 i niższe niż na k03 cisnienie zmniejszy ryzyko jego awarii?

Opublikowano
Przeglądam ten temat już od jakiegoś czasu i jakoś nie słyszę aby padały N75 ludziom... czy może sie mylę. Czy zmiana na K04 i niższe niż na k03 cisnienie zmniejszy ryzyko jego awarii?

nie ma reguły

Opublikowano

witam mam pytanie. w moim avj poszła uszczelka pod głowicą. co sie okazało po rozebraniu, silnik złom głowica APU. Blok nosi ślady kolizji zaworów. Wiec stąd moje pytanie. Czy istnieją jakieś kombinacje głowicy i bloku żeby coś na tym ugrać?

Czy lepiej szukać silnika w całości?

Jaka jest różnica miedzy AVJ i BFB?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...