lis Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 czytam forum próbuje kodować ale nic nie działa jeden kluczyk nie działa w ogóle, a drugi otwiera drzwi centralnym zamkiem ale po zamknięciu nie mryga dioda na drzwiach kodowałem tak jak było gdzieś opisane włożyłem kluczyk przekręciłem zapłon wcisnąłem otwórz następnie zamknij i wyjąłem kluczyk i nic i tak kilka razy i nic VAGa nie mam bo się na tym nie znam, co można jeszcze zrobić pozdrawiam
Flaha Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 witam kolego. ja mam taki sam problem i próbowałem wszelkich opisanych tu na forum sposobów samodzielnego kodowania czy chyba lepiej nazwać to synchronizacją kluczyka. Myślę, że jednak bez podłączania vag-a się nie obejdzie, ale na razie nie śpieszy mi się z tym, drugi kluczyk działa bezproblemowo, więc poczekam aż będę w warsztacie przy okazji wymiany oleju. powodzenia!
domjenick Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Panowie-może warto podjechać gdzieś na spotkanie regionalne-umówić się z kimś,kto ma vaga i będzie po problemie,kodowanie pilota-to czas około 10 minut,o ile problemem jest tylko wypadnięcie z pamięci-no tyle chyba znajdziecie
ponty Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Nie chcę zakładać nowego tematu. Mam problem z seryjnym alarmem w mojej b6. Otóż gdy zamykam ze scyzoryka auto kierunkowskazy nie mrugają ani dioda w drzwiach nie miga. Natomiast chcąc otworzyć już auto z kluczyka kierunkowskazy migają. Działa chyba tylko centralny? Gdzie może leżeć problem? Pozdrawiam i czekam na pomoc
ponty Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 A tak w ogóle to czego dotyczy synchronizacja kluczyka. Bo jakoś nie mogę za chiny zrozumieć instrukcji w książce obsługi. Stało się to z dnia na dzień, może rozkodowałem jakoś kluczykiem sam.
domjenick Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 w pamięcie sterownika centralnego,jest przypisany sygnał z pilota-"wypadnięcie" moze być spowodowane róznymi przyczynami-słaba bateria,kilkakrotne naciśnięcie jakiejś sekwencji przycisków na pilocie-trzeba vaga i przypisać do pamięci ponownie
ponty Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Ehhh tylko jak ja dotrę do tego vaga Wszystkie drzwi się zamykają tylko właśnie nie ma kierunkowskazów i diody Rozumiem, że alarm jest włączony jak dioda miga?
steve69 Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Ehhh tylko jak ja dotrę do tego vaga Tu popytaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=87.0 Może ktoś, kto ma VAG-a, mieszka blisko ciebie. -- Pozdrawiam. Sławek
ponty Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Spróbuje, a czy warto wyjść i popróbować innych kombinacji czy narobię jeszcze gorzej
domjenick Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 nie kombinuj-tylko szukaj gogoś z vagiem-procedura jest taka sama ,jak w b6
grzanek85 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 pewnie widzi któreś drzwi otwarte i nie uzbraja alarmu
domjenick Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 no ale bez vaga i tak nie namierzy które
Flaha Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Panowie-może warto podjechać gdzieś na spotkanie regionalne-umówić się z kimś,kto ma vaga i będzie po problemie,kodowanie pilota-to czas około 10 minut,o ile problemem jest tylko wypadnięcie z pamięci-no tyle chyba znajdziecie pewnie, że masz rację kolego Bez vag-a to wróżenie ze szklanej kuli, tylko sądziłem, że może ktoś z forum miał już podobny przypadek i ciekaw byłem jak to rozwiązał. Zastanawiam się jednak czy to, że nie mogę zakodować kluczyka z użyciem sekwencji przycisków opisanej na forum czy w książce obsługi, nie wynika stąd, że mam założony dodatkowy alarm i czy nie trzeba będzie jednak jechać do firmy, która go zakładała - chodzi mi o to czy vag nie będzie miał problemu z tą dodatkową instalacją. Jak podepnę się pod vag i znajdę rozwiązanie, opiszę to tu "ku potomności"
lis Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 czyli sam tego nie zrobię trzeba k--wa znowu jechać na VAGa i płacić 100PLN i tak z każdą pierdołe
domjenick Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 czyli sam tego nie zrobię trzeba k--wa znowu jechać na VAGa i płacić 100PLN i tak z każdą pierdołe podjedz na spota-postawisz jakiegoś 4-paka piwa i Ci chłopaki zrobią
ALBINEK Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Podjedż na lokalny spot i tam Ci pomogą, Dominik pisał już o tym. Na pewno ktoś będzie miał Vag-a. Nie zapłacisz 100-ki tylko postawisz browarka .
lis Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Opublikowano 19 Marca 2011 no i tak zrobię dzięki [br]Dopisany: 27 Luty 2011, 19:30_________________________________________________byłem na spocie po diagnostyce VAGiem okazało się że auto widzi oba kluczyki więc skoro nie trzeba go kodować to wymieniłem w nim baterię i nic kluczyk dalej nie hula
ALBINEK Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Ja po wymianie baterii lub odłączeniu akumulatora , wkładałem kluczyk do stacyjki i włączałem zapłon 3 razy po czym na włączonym zapłonie naciskałem na pilota tego w stacyjce (otwórz- zamknij) kilka razy i zaczął działać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się