Dev Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Witam od czasu do czasu ostatnio coraz czesciej zapalaja mi sie kontrolki czerwona hamulcow i miga i zolta okragla abs pozniej gasna z hamulcami nic sie nie dzieje ostatnio 3 miasiace temu wymienialem klocki przod i tyl oraz remontowalem gore pompy abs czy ktos mial podobne objawy Moze to jakis czujnik nawala VAG ?????????????????
omzig Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Leciutko go odsunąłem i narazie jest dobrze. Dzięki Góral.tz. Było dobrze kilka dni i znowu to samo... już mnie ch..j strzela. Nowy czujnik, nowa tulejka mocująca, regulacja i kupa - na VAGu prawy przód pokazuje z d*py prędkości: 1, 2, 3, 4 i odrazu 15, 25, 17, 40... jawnie robi co chce. Mechanik mówił żebym kable u jakiegoś elektronika sprawdził - bo może jest gdzieś przetarty itp. Jest dobrze, a nagle jest jakieś wzbudzenie - myślicie, że to może być przyczyna???
Góral.tz Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 nowy czujnik??? jakiej firmy?? ori??
omzig Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Nowy czujnik BOSHA wraz z tulejką mocującą FEBI... niektórzy wymieniają na TOPRANA czy tam TORPANA i jest git... może faktycznie jest gdzies przebicie. A taerz bądź mądry i znajdź tu w Wawie dobrego fachurę od elektroniki.
Gość [email protected] Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Witam Obejrzyj dokładnie przewody. U mnie także wariował ABS. Próbowałem dobijać czujnik i wszystkich opisanych tu myków, aż dzisiaj zauważyłem, że przewody od czujnika ABS są po porostu przetarte. Marek
omzig Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Witam Obejrzyj dokładnie przewody. U mnie także wariował ABS. Próbowałem dobijać czujnik i wszystkich opisanych tu myków, aż dzisiaj zauważyłem, że przewody od czujnika ABS są po porostu przetarte. Marek A w którym miejscu mniej więcej??? Czujnik mam nowy, więc w grę wchodzi raczej od kostki w stronę sterownika...
spetsnaz Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Było dobrze kilka dni i znowu to samo... już mnie ch..j strzela. Nowy czujnik, nowa tulejka mocująca, regulacja i kupa - na VAGu prawy przód pokazuje z d*py prędkości: 1, 2, 3, 4 i odrazu 15, 25, 17, 40... jawnie robi co chce. Mechanik mówił żebym kable u jakiegoś elektronika sprawdził - bo może jest gdzieś przetarty itp. Jest dobrze, a nagle jest jakieś wzbudzenie - myślicie, że to może być przyczyna??? Wyjmij półoś i zobacz w jakim stanie jest koronka na przegubie. Miałem podobny problem z tylną koronką, pomogła dopiero wymiana koronki. Objawy miałem podobne w VAG`u, świrowała prędkość. Wadliwa koronka była w wizualnie dużo lepszym stanie od innej którą znalazłem w garażu, ale okazało się, że była w połowie obwodu lekko przetarta, przez co czujnik łapał inną oporność. Po wymianie koronek (założeniu innych, ze starych tarcz) i włożeniu czujników nie musiałem ich nawet regulować.
omzig Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Było dobrze kilka dni i znowu to samo... już mnie ch..j strzela. Nowy czujnik, nowa tulejka mocująca, regulacja i kupa - na VAGu prawy przód pokazuje z d*py prędkości: 1, 2, 3, 4 i odrazu 15, 25, 17, 40... jawnie robi co chce. Mechanik mówił żebym kable u jakiegoś elektronika sprawdził - bo może jest gdzieś przetarty itp. Jest dobrze, a nagle jest jakieś wzbudzenie - myślicie, że to może być przyczyna??? Wyjmij półoś i zobacz w jakim stanie jest koronka na przegubie. Miałem podobny problem z tylną koronką, pomogła dopiero wymiana koronki. Objawy miałem podobne w VAG`u, świrowała prędkość. Wadliwa koronka była w wizualnie dużo lepszym stanie od innej którą znalazłem w garażu, ale okazało się, że była w połowie obwodu lekko przetarta, przez co czujnik łapał inną oporność. Po wymianie koronek (założeniu innych, ze starych tarcz) i włożeniu czujników nie musiałem ich nawet regulować. Dzięki za info. Nie odpuszczę, będę dłubał. [br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 19:08_________________________________________________ Było dobrze kilka dni i znowu to samo... już mnie ch..j strzela. Nowy czujnik, nowa tulejka mocująca, regulacja i kupa - na VAGu prawy przód pokazuje z d*py prędkości: 1, 2, 3, 4 i odrazu 15, 25, 17, 40... jawnie robi co chce. Mechanik mówił żebym kable u jakiegoś elektronika sprawdził - bo może jest gdzieś przetarty itp. Jest dobrze, a nagle jest jakieś wzbudzenie - myślicie, że to może być przyczyna??? Wyjmij półoś i zobacz w jakim stanie jest koronka na przegubie. Miałem podobny problem z tylną koronką, pomogła dopiero wymiana koronki. Objawy miałem podobne w VAG`u, świrowała prędkość. Wadliwa koronka była w wizualnie dużo lepszym stanie od innej którą znalazłem w garażu, ale okazało się, że była w połowie obwodu lekko przetarta, przez co czujnik łapał inną oporność. Po wymianie koronek (założeniu innych, ze starych tarcz) i włożeniu czujników nie musiałem ich nawet regulować. Będę wymieniał przegub akurat z tej strony co czujnik szaleje i mam pytanie takie profilaktyczne: jak dostać się do tej koronki???
Dev Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Koronke masz na przegubie, to z przodu z tylu masz na tarczy od wewnetrznej strony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się