olovski Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 siemka panowie ktora z montowanych V6 w B5 jest najbardziej przyzwoity pod wzgledem eksploatacyjnym?? 2.4 / 2.6 / 2.8 chodzi o awaryjnosc, czesci, typowe usterki czego szukac koniecznie musi byc Quattro dodam ze silnik bedzie lub jak sie trafi zagazowany raczej nie chodzi o modzenie tylko typowy wygodny dupowoz z mozliwa moca i momentem:) czy silniki w A6 o tych pojemnosciach sa te same z ciekawosci??
olovski Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 2.7 bT!! Mozliwa moc i moment wiem ta byla by najlepsza dlatego o niej nie wspominam:) ale poza nia???
Kierownik Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 2.8 193 KM wszystkie wolnossące v-ki z b5tek bardzo dobrze pracują na gazie , wiec nawet jak będziesz chciał ją gazować to nie ma obaw !
kamil1990_2006 Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Ja się zastanawiam, nad kupnem Quattro. Myślałem o takich właśnie silnikach, tylko boje się dużego spalania... Ale jak bym kupował to raczej z silnikiem 2.8
Maxcudo Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Jak nie wygórowane spalanie, a dość fajne osiągi to 1.8Tq ale to niestety nie wolnossąca V6
kamil1990_2006 Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 No właśnie myślałem na 1.8TQ, ale V6 to V6 i nic mu nie dorówna... :>
olovski Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 1.8TQ to dobra baza pod mody a w Vce za wiele nie podzialasz moment niski ale dostepny prawie w calym zakresie wiec w zime tez mozna fajnie posmigac:) powiedzcie mi bo moze sie myle 2.8 V6 193KM to tylko w tiptroniku byly ?? lookam na stronie http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/?marka=760&model=446&typ=13249 tak jakos dziwnie to wyglada wedlug tego 2.8 V6 Quattro mialo 174KM a moze jaka A6
MATIUS Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 2.8 v6 193 w manualu też były a 2.8 v6 12v to właśnie ma moc 174km ten ma po dwa zawory na cilinder silnik znany między innymi z audi 100 c4 audi 80 b-4 i w początkowych latach produkcji a4
Kowi87 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Olovski a co sie stało z dieslem, pamiętam ze miał być podkręcony dosć sporo
olovski Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 Olovski a co sie stało z dieslem, pamiętam ze miał być podkręcony dosć sporo a nom mialo byc w sumie chcialem sprzedac potem sie rozmyslilem a teraz znow mam mieszane uczucia korci wlasnie zeby dokonczyl plany ale jakos weny juz nie mam a w V6 za wiele nie przykombinuje wiec glowa i portfel spokojny hehehe no chyba ze znow mi sie cos odwidzi hehe co do V-ek to czy te 193KM mialy skrzynie 6 czy wylacznie 5?? nom i jak tam ze spalaniem tylko szczere odpowiedzi nie wierze ze ktos napisze 8 w miescie:)
stanley Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Olovski a co sie stało z dieslem, pamiętam ze miał być podkręcony dosć sporo a nom mialo byc w sumie chcialem sprzedac potem sie rozmyslilem a teraz znow mam mieszane uczucia korci wlasnie zeby dokonczyl plany ale jakos weny juz nie mam a w V6 za wiele nie przykombinuje wiec glowa i portfel spokojny hehehe no chyba ze znow mi sie cos odwidzi hehe co do V-ek to czy te 193KM mialy skrzynie 6 czy wylacznie 5?? nom i jak tam ze spalaniem tylko szczere odpowiedzi nie wierze ze ktos napisze 8 w miescie:) Zagadaj do Kędziora. Ma 2.8 193KM Q ( kod silnika ACK) więc dostaniesz info z pierwszej ręki
olovski Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 stanley dzieki za info juz zapodalem PW powiedzcie mi czy te same silniki byly w A6??
stanley Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 stanley dzieki za info juz zapodalem PW powiedzcie mi czy te same silniki byly w A6?? Kody silników Marka Kod Moc Poj. Cyl. Rozpocz. Zakoń. Model Typ Audi ACK 193 2.8 6 8/1997 7/1998 Audi A4 PB "GR.":V6 Audi ACK 193 2.8 6 3/1996 7/1998 Audi A4 PB "ZA.":V6 Audi ACK 193 2.8 6 3/1996 12/1998 Audi A4 PB V6 Audi ACK 193 2.8 6 1/1996 7/1997 Audi A6 PB Audi ACK 193 2.8 6 4/1997 7/1998 Audi A6 PB "GR.":V6 Audi ACK 193 2.8 6 10/1995 1/1999 Audi A6 PB V6 Audi ACK 193 2.8 6 7/1995 1/1999 Audi A8 PB V6 VW ACK 193 2.8 6 4/1997 12/1998 VW Passat PB V6 [br]Dopisany: 08 Marzec 2011, 11:48_________________________________________________trochę nierówno się wkleiło
drewno1986 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 co do typowych usterek to cieknący olej z pod pokrywy zaworów (ok 200 zł dwie szt uszczelek), przy wiekszym przebiegu hałasujące napinacze łańcuchów rozrządu, dość często łącza elastyczne na tłumiku i poduchy pod silnikiem padają (przynajmniej u mnie), a tak pozatym to spoko, spalanie trasa do 160 - 11-12 l gazu, masto 14-15 gazu.
olovski Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 to tam lancuch rozrzadu jest nie pasek ?
MATIUS Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 jest pasek w 2.6 i 2.8 174km a 2.8 i 2.4 mają po 30 zaworów i jest pasek plus łańcuch który napina dwa wałki jest z tyłu pod pokrywą zaworów coś w stylu ADR,AEB nawet niewiem czy to nie jest ten sam łańcuch jeśli chodzi o nr katalogowy
olovski Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 jest pasek w 2.6 i 2.8 174km a 2.8 i 2.4 mają po 30 zaworów i jest pasek plus łańcuch który napina dwa wałki jest z tyłu pod pokrywą zaworów coś w stylu ADR,AEB nawet niewiem czy to nie jest ten sam łańcuch jeśli chodzi o nr katalogowy i bogatszy o nowe wiadomosci MATIUS po czym poznac ktory silnik ma ile zaworow tylko po kodzie silnika???
damian_qbass Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 mogę śmiało polecić 2.8 174 km jak kupujesz nowszy rocznik to oczywiście tam już występują te mocniejsze motory
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się