Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Którą V6 wybrać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemka :hi:

panowie ktora z montowanych V6 w B5 jest najbardziej przyzwoity pod wzgledem eksploatacyjnym??

2.4 / 2.6 / 2.8 chodzi o awaryjnosc, czesci, typowe usterki czego szukac

koniecznie musi byc Quattro :) dodam ze silnik bedzie lub jak sie trafi zagazowany

raczej nie chodzi o modzenie tylko typowy wygodny dupowoz :) z mozliwa moca i momentem:)

czy silniki w A6 o tych pojemnosciach sa te same z ciekawosci??

Opublikowano

2.7 bT!! :naughty:

Mozliwa moc i moment :good:

Opublikowano

2.7 bT!! :naughty:

Mozliwa moc i moment :good:

wiem ta byla by najlepsza dlatego o niej nie wspominam:)

ale poza nia???

Opublikowano

2.8 193 KM

wszystkie wolnossące v-ki z b5tek bardzo dobrze pracują na gazie , wiec nawet jak będziesz chciał ją gazować to nie ma obaw !

Opublikowano

Jak nie wygórowane spalanie, a dość fajne osiągi to 1.8Tq :naughty: ale to niestety nie wolnossąca V6 :no:

Opublikowano

1.8TQ to dobra baza pod mody a w Vce za wiele nie podzialasz

moment niski ale dostepny prawie w calym zakresie wiec w zime tez mozna fajnie posmigac:)

powiedzcie mi bo moze sie myle 2.8 V6 193KM to tylko w tiptroniku byly ??

lookam na stronie http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/?marka=760&model=446&typ=13249

tak jakos dziwnie to wyglada wedlug tego 2.8 V6 Quattro mialo 174KM

a moze jaka A6 :tongue4:

Opublikowano

2.8 v6 193 w manualu

też były a 2.8 v6 12v to właśnie ma moc 174km ten ma po dwa zawory na cilinder silnik znany między innymi z audi 100 c4 audi 80 b-4 i w początkowych latach produkcji a4

Opublikowano

Olovski a co sie stało z dieslem, pamiętam ze miał być podkręcony dosć sporo :mysli:

Opublikowano

Olovski a co sie stało z dieslem, pamiętam ze miał być podkręcony dosć sporo :mysli:

a nom mialo byc w sumie chcialem sprzedac potem sie rozmyslilem a teraz znow mam mieszane uczucia

korci wlasnie zeby dokonczyl plany ale jakos weny juz nie mam a w V6 za wiele nie przykombinuje wiec glowa i portfel spokojny hehehe

no chyba ze znow mi sie cos odwidzi :) hehe

co do V-ek to czy te 193KM mialy skrzynie 6 czy wylacznie 5??

nom i jak tam ze spalaniem tylko szczere odpowiedzi nie wierze ze ktos napisze 8 w miescie:)

Opublikowano

Olovski a co sie stało z dieslem, pamiętam ze miał być podkręcony dosć sporo :mysli:

a nom mialo byc w sumie chcialem sprzedac potem sie rozmyslilem a teraz znow mam mieszane uczucia

korci wlasnie zeby dokonczyl plany ale jakos weny juz nie mam a w V6 za wiele nie przykombinuje wiec glowa i portfel spokojny hehehe

no chyba ze znow mi sie cos odwidzi :) hehe

co do V-ek to czy te 193KM mialy skrzynie 6 czy wylacznie 5??

nom i jak tam ze spalaniem tylko szczere odpowiedzi nie wierze ze ktos napisze 8 w miescie:)

Zagadaj do Kędziora. Ma 2.8 193KM Q ( kod silnika ACK) więc dostaniesz info z pierwszej ręki :wink4:

Opublikowano

stanley

dzieki za info juz zapodalem PW :)

powiedzcie mi czy te same silniki byly w A6??

Opublikowano

stanley

dzieki za info juz zapodalem PW :)

powiedzcie mi czy te same silniki byly w A6??

Kody silników Marka Kod Moc Poj. Cyl. Rozpocz. Zakoń. Model Typ

Audi ACK 193 2.8 6 8/1997 7/1998 Audi A4 PB "GR.":V6

Audi ACK 193 2.8 6 3/1996 7/1998 Audi A4 PB "ZA.":V6

Audi ACK 193 2.8 6 3/1996 12/1998 Audi A4 PB V6

Audi ACK 193 2.8 6 1/1996 7/1997 Audi A6 PB

Audi ACK 193 2.8 6 4/1997 7/1998 Audi A6 PB "GR.":V6

Audi ACK 193 2.8 6 10/1995 1/1999 Audi A6 PB V6

Audi ACK 193 2.8 6 7/1995 1/1999 Audi A8 PB V6

VW ACK 193 2.8 6 4/1997 12/1998 VW Passat PB V6 [br]Dopisany: 08 Marzec 2011, 11:48_________________________________________________trochę nierówno się wkleiło :wink4:

Opublikowano

co do typowych usterek to cieknący olej z pod pokrywy zaworów (ok 200 zł dwie szt uszczelek), przy wiekszym przebiegu hałasujące napinacze łańcuchów rozrządu, dość często łącza elastyczne na tłumiku i poduchy pod silnikiem padają (przynajmniej u mnie), a tak pozatym to spoko, spalanie trasa do 160 - 11-12 l gazu, masto 14-15 gazu.

Opublikowano

to tam lancuch rozrzadu jest nie pasek ?

Opublikowano

jest pasek w 2.6 i 2.8 174km a 2.8 i 2.4 mają po 30 zaworów i jest pasek plus łańcuch który napina dwa wałki jest z tyłu pod pokrywą zaworów coś w stylu ADR,AEB nawet niewiem czy to nie jest ten sam łańcuch :) jeśli chodzi o nr katalogowy :hi:

Opublikowano

jest pasek w 2.6 i 2.8 174km a 2.8 i 2.4 mają po 30 zaworów i jest pasek plus łańcuch który napina dwa wałki jest z tyłu pod pokrywą zaworów coś w stylu ADR,AEB nawet niewiem czy to nie jest ten sam łańcuch :) jeśli chodzi o nr katalogowy :hi:

i bogatszy o nowe wiadomosci

MATIUS po czym poznac ktory silnik ma ile zaworow tylko po kodzie silnika???

Opublikowano

mogę śmiało polecić 2.8 174 km jak kupujesz nowszy rocznik to oczywiście tam już występują te mocniejsze motory

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...