olovski Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 no celuje w cos kolo 97-00 no chyba ze sie siakas A6 trafi
Kierownik Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 nie wiem jak 97 , ale bankowo od 98 i w poliftach tylko byly 193 konie
fenix_ Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Nie prawda, że tylko w poliftach było 193 km, ja mam 1996 przedlift i mam 193 km silnik 5 zaworów na cylinder. Kolego jeździłem 2.4 to jest moim zdaniem mułowaty fajnie idzie ale 2.8 ciut lepiej Spalanie mam w granicach 12 gazu na trasie i okolo 15 - 20 w mieście zależy jak się jeździ i jakie odcinki pokonuje. Silniki te wychodziły też w zwykłych manualach, ja mam automat 5-biegowy i jestem bardzo zadowolony. Co do kosztów eksploatacji to myślę, że nie ma różnicy przy 2,4 2,6 czy 2,8. W tych silnikach z własnych doświadczeń oraz forumowych wiem że często leci olej i to nie tylko z pokryw ale z różnych miejsc, są problemy z drganiem auta na wolnych , ogólnie z ekektroniką zapłonową. Jeżeli zdecydujesz się na taki samochód musisz na dzień dobry ogarnąć parć spraw i auto będzie śmigać i smigać. Mnie dziś w moim aucie poirytowało to, że aby dostać się do rozrusznika trzeba zrzucić przód,pasek, wyjąc alternator i jeszcze z tyłu wyciągnąć najlepiej przepustnicę. Może się mylę ale wydaje mi się, że z kanału nie da się go wyciągnąć.
RAWULI Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 auto jak w opisie, FWD2,8 ACK 30V, w trasie około 10 gazu z sekwencji. Olej cieknie z uszczelniaczy, potrafią zagrać 2 łańcuszki napinaczy rozrządu , łańcuch pompy oleju(odpukać), napinacze potrafią nawalić (odpukać)...trzeba pilnować oleju i elementów zapłonu. Jedzie i gra ślicznie, ryk nawet na seryjnym wydechu powyżej 3500 rpm po prostu bajka.
olovski Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 wiec szukanie dobrego egzemplarza tez troche zajmie
stanley Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 wiec szukanie dobrego egzemplarza tez troche zajmie Kędziora gablota jest dosyć zdrowa Wpadnij na spota do katowic, to ją sprawdzisz
Gość Damian A4 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Bierz ACK i do tego magnetyzery, wheestlery, turebinke dolotową i już 239 kunia jest
rafi_a4 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 np takie cacko http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?lang=pl&id=142929797&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&transmissions=MANUAL_GEAR&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&crossBorderSearchEnabled=true&categories=Limousine&minCubicCapacity=2601&minConstructionYear=1999&maxConstructionYear=2000&tabNumber=2
olovski Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 nom tyle ze musi byc quattro nie ma innej opcji a to zaweza torche poszukiwania:) hehe w przy tej cenie dobrze zeby byla juz na podtlenku LPG
rafi_a4 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 gaz sekwencja ok 2,5 tysia musisz liczyc
drewno1986 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 oj chyba troche mało te 2,5 tysia za gaz
olovski Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 gaz u Goduli w KRK 6 kola taki jak bym reflektowal ogolnie sekwencja to jakies 3,5 kola
rafi_a4 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 koledzy z torunia wstawili KME obydwoje jezdzili na wyscigach gdzie wiadomo auto sie kreci do max-aaaaaaa maja instalke juz z dwa lata i przejachane ponad 50 tys.km wiec po co przeplacac koszt do 2,5 tysiaca zl
krzychot Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Dla odmiany napiszę coś o 2,4 V6 30V. Mam go trzeci rok. Założona instalacja sekwencyjna podtlenku propanu-butanu :> i jestem zadowolony. Moc 165KM jest wystarczająca, żeby "objechać" seryjne "tedeji" (chyba, że jakiś wariat z 110KM zrobi 190KM, kosztem trwałości silnika). Generalnie silnik pięknie mruczy, pali w mieście ok. 13-15L LPG, w trasie ok. 11L ( teoretycznie dałoby się zejść poniżej 10L przy emeryckiej jeździe do 90km/h, bez wyprzedzania, ale nie po to kupuje się V6). Problem pojawia się, jeśli coś trzeba naprawić w silniku - utrudniony dostęp z uwagi na ciasnotę. Ja np. żeby wymienić termostat musiałem ściągać pas przedni, poluzować napinacz i ściągać pasek rozrządu (tak go skubańcy schowali). Gdybym miał quattro to z czystym sumieniem poleciłbym Ci swojego (sprzedaje wiosną). Pozdrawiam
Armi Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Dla odmiany napiszę coś o 2,4 V6 30V. Mam go trzeci rok. Założona instalacja sekwencyjna podtlenku propanu-butanu :> i jestem zadowolony. Moc 165KM jest wystarczająca, żeby "objechać" seryjne "tedeji" (chyba, że jakiś wariat z 110KM zrobi 190KM, kosztem trwałości silnika). Generalnie silnik pięknie mruczy, pali w mieście ok. 13-15L LPG, w trasie ok. 11L ( teoretycznie dałoby się zejść poniżej 10L przy emeryckiej jeździe do 90km/h, bez wyprzedzania, ale nie po to kupuje się V6). Problem pojawia się, jeśli coś trzeba naprawić w silniku - utrudniony dostęp z uwagi na ciasnotę. Ja np. żeby wymienić termostat musiałem ściągać pas przedni, poluzować napinacz i ściągać pasek rozrządu (tak go skubańcy schowali). Gdybym miał quattro to z czystym sumieniem poleciłbym Ci swojego (sprzedaje wiosną). Pozdrawiam Na pewno masz dużo do powiedzenia w temacie żywotności silnika diesla po modyfikacjach
Buba Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 gaz sekwencja ok 2,5 tysia musisz liczyc chyba do R4 :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się