Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Którą V6 wybrać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no celuje w cos kolo 97-00

no chyba ze sie siakas A6 trafi

Opublikowano

nie wiem jak 97 , ale bankowo od 98 i w poliftach tylko byly 193 konie

Opublikowano

Nie prawda, że tylko w poliftach było 193 km, ja mam 1996 przedlift i mam 193 km silnik 5 zaworów na cylinder. Kolego jeździłem 2.4 to jest moim zdaniem mułowaty fajnie idzie ale 2.8 ciut lepiej :) Spalanie mam w granicach 12 gazu na trasie i okolo 15 - 20 w mieście zależy jak się jeździ i jakie odcinki pokonuje. Silniki te wychodziły też w zwykłych manualach, ja mam automat 5-biegowy i jestem bardzo zadowolony. Co do kosztów eksploatacji to myślę, że nie ma różnicy przy 2,4 2,6 czy 2,8.

W tych silnikach z własnych doświadczeń oraz forumowych wiem że często leci olej i to nie tylko z pokryw ale z różnych miejsc, są problemy z drganiem auta na wolnych , ogólnie z ekektroniką zapłonową.

Jeżeli zdecydujesz się na taki samochód musisz na dzień dobry ogarnąć parć spraw i auto będzie śmigać i smigać.

Mnie dziś w moim aucie poirytowało to, że aby dostać się do rozrusznika trzeba zrzucić przód,pasek, wyjąc alternator i jeszcze z tyłu wyciągnąć najlepiej przepustnicę. Może się mylę ale wydaje mi się, że z kanału nie da się go wyciągnąć.

Opublikowano

:hi: auto jak w opisie, FWD2,8 ACK 30V, w trasie około 10 gazu z sekwencji. Olej cieknie z uszczelniaczy, potrafią zagrać 2 łańcuszki napinaczy rozrządu , łańcuch pompy oleju(odpukać), napinacze potrafią nawalić (odpukać)...trzeba pilnować oleju i elementów zapłonu.

Jedzie i gra ślicznie, ryk nawet na seryjnym wydechu powyżej 3500 rpm po prostu bajka.

Opublikowano

wiec szukanie dobrego egzemplarza tez troche zajmie :mysli:

Opublikowano

wiec szukanie dobrego egzemplarza tez troche zajmie :mysli:

Kędziora gablota jest dosyć zdrowa :wink4:

Wpadnij na spota do katowic, to ją sprawdzisz :naughty:

Gość Damian A4
Opublikowano

Bierz ACK i do tego magnetyzery, wheestlery, turebinke dolotową i już 239 kunia jest :good:

:decayed:

Opublikowano

bylo by cos kolo 20-23 kola

Opublikowano

to za ta kase juz dobra 2.8 dostaniesz :hi:

Opublikowano

i to polifta na dobrym wypasie

Opublikowano

nom tyle ze musi byc quattro nie ma innej opcji a to zaweza torche poszukiwania:) hehe

w przy tej cenie dobrze zeby byla juz na podtlenku LPG

Opublikowano

gaz sekwencja ok 2,5 tysia musisz liczyc

Opublikowano

oj chyba troche mało te 2,5 tysia za gaz

Opublikowano

gaz u Goduli w KRK 6 kola taki jak bym reflektowal

ogolnie sekwencja to jakies 3,5 kola

Opublikowano

koledzy z torunia wstawili KME obydwoje jezdzili na wyscigach gdzie wiadomo auto sie kreci do max-aaaaaaa maja instalke juz z dwa lata i przejachane ponad 50 tys.km wiec po co przeplacac koszt do 2,5 tysiaca zl

Opublikowano

Dla odmiany napiszę coś o 2,4 V6 30V. Mam go trzeci rok. Założona instalacja sekwencyjna podtlenku propanu-butanu :> i jestem zadowolony. Moc 165KM jest wystarczająca, żeby "objechać" seryjne "tedeji" (chyba, że jakiś wariat z 110KM zrobi 190KM, kosztem trwałości silnika). Generalnie silnik pięknie mruczy, pali w mieście ok. 13-15L LPG, w trasie ok. 11L ( teoretycznie dałoby się zejść poniżej 10L przy emeryckiej jeździe do 90km/h, bez wyprzedzania, ale nie po to kupuje się V6). Problem pojawia się, jeśli coś trzeba naprawić w silniku - utrudniony dostęp z uwagi na ciasnotę. Ja np. żeby wymienić termostat musiałem ściągać pas przedni, poluzować napinacz i ściągać pasek rozrządu (tak go skubańcy schowali). Gdybym miał quattro to z czystym sumieniem poleciłbym Ci swojego (sprzedaje wiosną). Pozdrawiam

Opublikowano

Dla odmiany napiszę coś o 2,4 V6 30V. Mam go trzeci rok. Założona instalacja sekwencyjna podtlenku propanu-butanu :> i jestem zadowolony. Moc 165KM jest wystarczająca, żeby "objechać" seryjne "tedeji" (chyba, że jakiś wariat z 110KM zrobi 190KM, kosztem trwałości silnika). Generalnie silnik pięknie mruczy, pali w mieście ok. 13-15L LPG, w trasie ok. 11L ( teoretycznie dałoby się zejść poniżej 10L przy emeryckiej jeździe do 90km/h, bez wyprzedzania, ale nie po to kupuje się V6). Problem pojawia się, jeśli coś trzeba naprawić w silniku - utrudniony dostęp z uwagi na ciasnotę. Ja np. żeby wymienić termostat musiałem ściągać pas przedni, poluzować napinacz i ściągać pasek rozrządu (tak go skubańcy schowali). Gdybym miał quattro to z czystym sumieniem poleciłbym Ci swojego (sprzedaje wiosną). Pozdrawiam

Na pewno masz dużo do powiedzenia w temacie żywotności silnika diesla po modyfikacjach :cool1:

Opublikowano

gaz sekwencja ok 2,5 tysia musisz liczyc

chyba do R4 :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...