Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Przestawiony wałek rozrządu o 180 stopni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Moj problem polega na tym, że jakis czas temu odstawiłem moja A4 na uszczelnienie pompy wtryskowej, podczas skladania jej pompiarz pomylił sie i zamontował odwrotnie jakas blaszke w srodku pompy.Po zamontowaniu jej auto nie chciało odpalic, zdjąl pokrywe zaworow i przestawił wałek o 180 stopni, auto zapaliło.

Od tamtej pory auto ciezko pali na zimnym silniku.

Pytanko mam takie czy mozna tak jezdzic, czy nic sie nie stanie z silnikiem.

Z gory dziekuje za odp.

Pozdrawiam

Opublikowano

Na twoim miejscu bym tak nie jeździł ... jedź do jakiegoś mechanika z głową na karku i Ci to ustawi prawidłowo, masz szczęście że jest akurat tak ustawiony że Ci tłok w zawory nie przywalił :no:

Opublikowano

pompa zle ustawiona

Opublikowano

Jest dokładnie to co devastation napisał.Miałem to trzy tyg. temu ,dwa dni walki ,wszystko było a zapalić nie chciał dopiero pompa przestawiona o 180 stopni i chodzi.Dzieję się to dlatego ,że pompę powinno się zakładać razem z kołem którym chodziła ,bo w zależności od rocznika rowek wpustowy jest przestawiony o 180 stopni.

Opublikowano

czyli musze znow jechac do jakiegos pompiarza i trzeba rozkrecac pompe?

Opublikowano

wystarczy ją "poluzowac" łacznie z przewodami

do tego bedzie potrzebny VAG, nie zrobisz tego na czuja

opis regulacji jest na forum, wystarczy poszukac

Opublikowano

chodzi wam o kat wtrysku?

Kat wtrysku ustawial mi przy komputerze.

Nie wiem czy sie dobrze zrozumielismy, w tej chwili u mnie jest tak ze tłok 4 jest teraz pierwszym,(1 od kabiny jest teraz 1)a powinno byc ze 1 jest ten od przodu auta tak mi tumaczył mechanik

Opublikowano

jakby bylo tak jak mowi mechanik to silnik nie ma prawa zapalic

Opublikowano

chłopaki a nie jest tak że 1 i 4 tłok ida razem oraz 2 i 3 też?? jeśli jest tak jak mi się wydaje to jeśli pompe mu przestawił o 180st i wałek rozrządu też aby zawory się zgrywały z dawkowaniem paliwa to auto zapali... ale ja bym zrobił tak jak to powinno byc... Jeśli sie mylę sprostujcie mnie...

Opublikowano

dokladnie tak jest ze 1 i 4 ida razem potem 2 i 3 widzialem jak była sciagnieta głowica

to znow pytam czy to moze tak zostac bo nie widzi mi sie znow płacic za rozbieranie pompy bo za darmo to pompiarz tego nie zrobi

Opublikowano

To ze ida razem to nic nie znaczy bo na kazdej parze i kazdym z nich jest inny cykl pracy. Kolejnosc wtrysku to 1-3-4-2 wiec nie bedzie dobrze

Opublikowano

dokladnie tak jest ze 1 i 4 ida razem potem 2 i 3 widzialem jak była sciagnieta głowica

to znow pytam czy to moze tak zostac bo nie widzi mi sie znow płacic za rozbieranie pompy bo za darmo to pompiarz tego nie zrobi

Jak Ci nie zrobi za darmo?? Przecież sam napisałeś że "on się pomylił" :wallbash: więc mów że ma zrobić tak jak było i byc powinno...

Opublikowano

Jezeli chodzi o sekcje w pompie to idzie dokladnie tak 1-3 2-4.Ale o czym ty piszesz wogole walek rozrzadu czy pompe przekrecil o 180 nie rozumiem tego watku.Ustaw rozrzad na znaki odkrec rurki i zobacz z ktorych bedzie kapac,chodz tak jak DEV napisal nie ma prawa zapalic jak by kapalo z 2 i 4.

Opublikowano

Byłem na uszczelnieniu pompy, podczs składania jej pompiarz przekrecił jakas blaszke w pompie, po złozeniu pompy i zamontowaniu jej w audi próba odpalenia i nic. drugi raz i nic i tak kilka razy i nic nie odpalił, pomyślał chwile, sciagnal pokrywe zaworów i wałek przekrecił o 180 stopni no i pruba odpalenia i sukces samochod pali.

Niewiem o co w tym wszystkim chodzi bo sie na tym nie znam, dlatego pytam tu Was

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...