Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Hybrydowa turbina k03/k04


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

OD pewnego czasu zastanawialem sie co zrobic ze swoja turbina poniewaz pierwsza i druga mlodosc miala za soba:) OGladajac czesci do k03 wszedzie pisalo ze pasuja tez do k04. Wiec zaczolem sie zastanawiac czy caly srodek pasuje zamiennie. Teroetycznie okazalo sie ze wszystko jest takie samo. To zaczolem szukac dawczy do testow wyralem zatarte k04-023 z TT 225KM za 120zl z calymi wirnika. Wyciognolem k03 z auta i co sie okazuje cala strona zimna zk04-023 pasuje idealnie do k03:D Przelozylem wirnik i cala zimna obudowe. Przy okazji wrzucilem tez WG od TT troche trzeba bylo przerobic mocowania ale to 10minut roboty:) Kilka fotek pokazujace roznice tych turbin.

50940992ae6141c3m.jpg

25a88a4163d7f124m.jpg

Produkt koncowy wyglada tak:

38818a46289582cem.jpg

Co do odczuc z jazdy boost moze jest troche pozniej ale to pewnie wita agonalnego stanu turbiny:) Za to doladowanie ladnie trzyma do samej odcinki a nie spada jak przy k03 do 0.5b. Auto naprawde ożyło. I turbine slychac duzo mocniej Jak bedzie okazja to wrzoce filmik jak jedzie teraz:D Calosc zajela mi ok 3 godzinek :D Trzeba bylo tez przerobic lekko orurowanie ale to niebyl jakis problem:D Napewno zaraz bedzie ze turbo niewywazone itp itd. ALe z powodu tego ze turbina i tak nadaje sie do regeneracji przelozylem te klamoty do testow. Narazie dziala:D

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

daj jakis cynk w temacie jak to sie sprawuje?? ile juz km przejechales? czy auto jest mocniejsze? jak myslisz czy to dobry mod w kierunku przekroczenia 200ps ?

Opublikowano

A gdzie i jak wyważyłeś cały wirnik?

Opublikowano

Napewno zaraz bedzie ze turbo niewywazone itp itd. ALe z powodu tego ze turbina i tak nadaje sie do regeneracji przelozylem te klamoty do testow.

A gdzie i jak wyważyłeś cały wirnik?

Chciałeś to masz :naughty:

1. o ile mniej więcej skracałeś wąż do IC ?

2. nie opiera się o osłonę pod silnikiem ?

3. część gorącą zostawiłeś jak dobrze zrozumiałem z K03

4. od ilu RPM wstaje ta hybryda ?

Opublikowano

dobry patent tylko czy jest to opłacalne? złożyć z dwóch uszkodzonych turbin jedna ?

Opublikowano

CO do cen to tak uszkodzone k04 kupilem za 100zl. Przelozylem sam. Regeneracja tylko co zwykle k03 czyli cos kolo 700zl. WIec za 800zl mam hybryde na najwiekszym wirkiku. Wstaje cos okolo 3tys ale walcze z WG bo co mi sie nie podoba i bede go wymienial. Co do orurowania to musialem przesunac je troche w lewo. Cala strona goraca jest z K03. CO do opierania to wszystko jest jak w orginale. Czy oplacalne i warto. Hmm na uszkodzonym WG doladowanie 0.9 jak na starej doladowanie spadam max do 0.7. EGT spadlo o 140stopni:D

Opublikowano

Odsmażę kotleta... Bartek, jak skończyła się przygoda tej turbiny???

---------- Post dopisany at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany at 00:53 ----------

???

Opublikowano

pewnie tak jak większości turbo :P niebieskim dymem i brakiem boosta :D

Opublikowano

Hehe, być może... Ale zapowiadało się ciekawie... Baaaarrrrrteeekk, napisz coś od serca. :grin:

Opublikowano

Tak się skończyło że teraz w podpisie ma -> Silnik: 2.7 V6 BiTurbo :decayed:

Opublikowano
Tak się skończyło że teraz w podpisie ma -> Silnik: 2.7 V6 BiTurbo :decayed:

Hehe, czyli że silnik został zmielony... Śmiechy śmiechami, ale mógłby coś napisać, bo bez kitu zapowiadało się ciekawie. Napisałem mu PW. może sie odezwie...

Opublikowano

Napisz do mnie jak napisze do Ciebie, bo u mnie turbo już leje na wszystkie strony :grin:

Opublikowano

Jak chcesz to mam K03S po regeneracji.

Rok gwarancji

Opublikowano
Napisz do mnie jak napisze do Ciebie, bo u mnie turbo już leje na wszystkie strony :grin:

Hybryda Bartka, to wydumka tak naprawdę i w dodatku nie skończona póki co... więc nie wiadomo, czy dłubać czy nie.

---------- Post dopisany at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ----------

Jak chcesz to mam K03S po regeneracji.

Rok gwarancji

A u Tomka jest malyna, więc jak masz turbo na wykończeniu, to dzwoń do niego i nawet sie nie zastanawiaj.

Opublikowano

Sorki ze nic nie pisalem.

Turbo smigalo i zostalo sprzedane a autem:) Utrzymywalo 1b co do mocy to jakos nigdy niezmierzylem gdzies na youtubie mam filmik jak to jechalo.

Teraz jest S4 b5 :)

Opublikowano

Fajnie, że się odezwałeś... Ale to co, ogólnie polecasz taką rzeźbę z turbo?

Opublikowano

Powiem tak.

Ja bylem zadowolony. Ale wdety zaduzego wyboru niebylo. Teraz kupil bym chinczyma GT28RS. Wszystko zalezy co chczesz uzyskac i jakie pieniadze mozesz na to przeznaczyc.

Opublikowano
Powiem tak.

Ja bylem zadowolony. Ale wdety zaduzego wyboru niebylo. Teraz kupil bym chinczyma GT28RS. Wszystko zalezy co chczesz uzyskac i jakie pieniadze mozesz na to przeznaczyc.

Jeśli chodzi o chinola, to trzeba miec sprawdzone źródło, żeby kupy nie kupić, a z tym ciężko.

A co chcę uzyskać? Hmmm, pewnie to co większość zapaleńców - auto ma zapier...alać, mieć mega przyspieszenie i to wszystko najlepiej za darmo hehe, ale realia są inne wiadomo.

Jakie koszta poniosłeś przy robieniu takiego turba?

Opublikowano

800zl mnie wyszlo Bo uzywke k04-023 kupilem za 100 i regeneracja mojej starej 700:) Myslales o nitro?? Wszystko zalezy ile kasy mozesz na to przeznaczyc.

I czy na samej turbinie sie skonczy :) hehe bo IC wydech do tego i jakies strojenie tez by sie przydalo.

Opublikowano

A jak wrzuciłeś to turbo, to robiłeś program lub inne mody, czy czysta seryja? :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...