kurpiu Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 OD pewnego czasu zastanawialem sie co zrobic ze swoja turbina poniewaz pierwsza i druga mlodosc miala za soba:) OGladajac czesci do k03 wszedzie pisalo ze pasuja tez do k04. Wiec zaczolem sie zastanawiac czy caly srodek pasuje zamiennie. Teroetycznie okazalo sie ze wszystko jest takie samo. To zaczolem szukac dawczy do testow wyralem zatarte k04-023 z TT 225KM za 120zl z calymi wirnika. Wyciognolem k03 z auta i co sie okazuje cala strona zimna zk04-023 pasuje idealnie do k03:D Przelozylem wirnik i cala zimna obudowe. Przy okazji wrzucilem tez WG od TT troche trzeba bylo przerobic mocowania ale to 10minut roboty:) Kilka fotek pokazujace roznice tych turbin. Produkt koncowy wyglada tak: Co do odczuc z jazdy boost moze jest troche pozniej ale to pewnie wita agonalnego stanu turbiny:) Za to doladowanie ladnie trzyma do samej odcinki a nie spada jak przy k03 do 0.5b. Auto naprawde ożyło. I turbine slychac duzo mocniej Jak bedzie okazja to wrzoce filmik jak jedzie teraz:D Calosc zajela mi ok 3 godzinek Trzeba bylo tez przerobic lekko orurowanie ale to niebyl jakis problem:D Napewno zaraz bedzie ze turbo niewywazone itp itd. ALe z powodu tego ze turbina i tak nadaje sie do regeneracji przelozylem te klamoty do testow. Narazie dziala:D 1
tgkone Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 daj jakis cynk w temacie jak to sie sprawuje?? ile juz km przejechales? czy auto jest mocniejsze? jak myslisz czy to dobry mod w kierunku przekroczenia 200ps ?
marewel Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 A gdzie i jak wyważyłeś cały wirnik?
szczuraz Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Napewno zaraz bedzie ze turbo niewywazone itp itd. ALe z powodu tego ze turbina i tak nadaje sie do regeneracji przelozylem te klamoty do testow. A gdzie i jak wyważyłeś cały wirnik? Chciałeś to masz 1. o ile mniej więcej skracałeś wąż do IC ? 2. nie opiera się o osłonę pod silnikiem ? 3. część gorącą zostawiłeś jak dobrze zrozumiałem z K03 4. od ilu RPM wstaje ta hybryda ?
Buba Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 dobry patent tylko czy jest to opłacalne? złożyć z dwóch uszkodzonych turbin jedna ?
kurpiu Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Opublikowano 7 Maja 2011 CO do cen to tak uszkodzone k04 kupilem za 100zl. Przelozylem sam. Regeneracja tylko co zwykle k03 czyli cos kolo 700zl. WIec za 800zl mam hybryde na najwiekszym wirkiku. Wstaje cos okolo 3tys ale walcze z WG bo co mi sie nie podoba i bede go wymienial. Co do orurowania to musialem przesunac je troche w lewo. Cala strona goraca jest z K03. CO do opierania to wszystko jest jak w orginale. Czy oplacalne i warto. Hmm na uszkodzonym WG doladowanie 0.9 jak na starej doladowanie spadam max do 0.7. EGT spadlo o 140stopni:D
omzig Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Odsmażę kotleta... Bartek, jak skończyła się przygoda tej turbiny??? ---------- Post dopisany at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany at 00:53 ---------- ???
j4s2c2vr Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 pewnie tak jak większości turbo niebieskim dymem i brakiem boosta
omzig Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Hehe, być może... Ale zapowiadało się ciekawie... Baaaarrrrrteeekk, napisz coś od serca.
Damiandix Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Tak się skończyło że teraz w podpisie ma -> Silnik: 2.7 V6 BiTurbo
omzig Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Tak się skończyło że teraz w podpisie ma -> Silnik: 2.7 V6 BiTurbo Hehe, czyli że silnik został zmielony... Śmiechy śmiechami, ale mógłby coś napisać, bo bez kitu zapowiadało się ciekawie. Napisałem mu PW. może sie odezwie...
Damiandix Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Napisz do mnie jak napisze do Ciebie, bo u mnie turbo już leje na wszystkie strony
Dev Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Jak chcesz to mam K03S po regeneracji. Rok gwarancji
omzig Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Napisz do mnie jak napisze do Ciebie, bo u mnie turbo już leje na wszystkie strony Hybryda Bartka, to wydumka tak naprawdę i w dodatku nie skończona póki co... więc nie wiadomo, czy dłubać czy nie. ---------- Post dopisany at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ---------- Jak chcesz to mam K03S po regeneracji. Rok gwarancji A u Tomka jest malyna, więc jak masz turbo na wykończeniu, to dzwoń do niego i nawet sie nie zastanawiaj.
kurpiu Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Sorki ze nic nie pisalem. Turbo smigalo i zostalo sprzedane a autem:) Utrzymywalo 1b co do mocy to jakos nigdy niezmierzylem gdzies na youtubie mam filmik jak to jechalo. Teraz jest S4 b5
omzig Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Fajnie, że się odezwałeś... Ale to co, ogólnie polecasz taką rzeźbę z turbo?
kurpiu Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Powiem tak. Ja bylem zadowolony. Ale wdety zaduzego wyboru niebylo. Teraz kupil bym chinczyma GT28RS. Wszystko zalezy co chczesz uzyskac i jakie pieniadze mozesz na to przeznaczyc.
omzig Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Powiem tak.Ja bylem zadowolony. Ale wdety zaduzego wyboru niebylo. Teraz kupil bym chinczyma GT28RS. Wszystko zalezy co chczesz uzyskac i jakie pieniadze mozesz na to przeznaczyc. Jeśli chodzi o chinola, to trzeba miec sprawdzone źródło, żeby kupy nie kupić, a z tym ciężko. A co chcę uzyskać? Hmmm, pewnie to co większość zapaleńców - auto ma zapier...alać, mieć mega przyspieszenie i to wszystko najlepiej za darmo hehe, ale realia są inne wiadomo. Jakie koszta poniosłeś przy robieniu takiego turba?
kurpiu Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 800zl mnie wyszlo Bo uzywke k04-023 kupilem za 100 i regeneracja mojej starej 700:) Myslales o nitro?? Wszystko zalezy ile kasy mozesz na to przeznaczyc. I czy na samej turbinie sie skonczy hehe bo IC wydech do tego i jakies strojenie tez by sie przydalo.
omzig Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 A jak wrzuciłeś to turbo, to robiłeś program lub inne mody, czy czysta seryja?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się