Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Hamulce tył


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kochani mam mały problem po wymianie tarcz i klocków na tyle jak jade i chce leko przychamować to jest takie uczuci jakby się włoczył abs nawet to czuć na pedale hamulca czy wie ktoś gdzie tkwi problem

[mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]

Opublikowano

możesz napisac to jakosc bardziej logicznie i bardziej szczególowo ????

bo nie bardzo wiem jak Ci pomóc :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

Przełożyłeś ze starych tarcz pierścień ABS-u ?

Jak tak to może za płytko albo za głęboko wbity.

Opublikowano
jak jade i chce leko przychamować to jest takie uczuci jakby się włoczył abs nawet to czuć na pedale hamulca

ten abs się załącza czy tylko się tak tobie wydaje?

Opublikowano

moze odlaczyc bezpiecznik od ABS i wtedy sprobowac jesli nie wystepuje usterka znaczy ze cos nie tak z abs a jesli dalej bedziesz mial te uczucie to mozliwe iz cos jest pod tarcza i ma bicia na boki

Opublikowano

Tak się dzieje jak czujniki ABS nie mają odniesienia, czyli jak np jeden z czujników się minimalnie wysunie.

Opublikowano

albo jeszcze podlaczyc vaga i wejsc w abs i wtedy sprawdzic predkosci odczytu z kazdego kola w jednej tak przerabialem ze niby jest ok a tak naprawde jeden czujnik pokazywal mniej np 3 kola mialy 12km/h to czwarty bodajrze 8km/h oczywiscie czujnik byl za daleko od koronki

Opublikowano

mam zle zamontowane koronki jak zbijałem ze starych tarcz to troch się pogieły a teraz mi głupieje abs dzisiaj troche to prostowałem jest lepiej ale pompa absu wlancza sie jak stane musze chyba zrobić tak jak piszecie podpiąć waga .A gdzi moge kupić te koronki?

Opublikowano

Jeżeli nie ustawisz tego równo,

czyli podczas obracania koła czujnik ABS będzie tracił "kontakt" z pierścieniem będą takie właśnie objawy.

Opublikowano

tylko mam nadzieje ze nie zalozyles tanich tarcz tylnych z allegro???

ja zalozylem i do dzisiaj zaluje. strasznie sie w nich gwinty zrywaja i teraz boje sie jezdzic zeby kol nie pogubic :gwizdanie:

Opublikowano

NO KOLEDZY TARCZE TYLNE OPANOWANE odległość do koronki jak kogoś interesuje to 0,7 i bardzo ważne trzeba poczyścić te wycięcia w koronce mówimy o starych koronkach no to ja mam spokój z absem :good:pozdrawiam

Opublikowano

Koledzy,mam z odkręceniem śrub imbusowych zacisku tylnego(wymiana tarcz i klocków)-obstukałem ze wszystkich stron ile się dało i nic nie pomaga.Gniazda pod klucz imbusowy mam już trochę uszkodzone.Czy oprócz przyspawania nakrętek sześciokątnych na łby śrub macie inne pomysły,żeby to odkręcić?Przy 1-szym kole udało się odkręcić, z 2-gim nie daję rady.Proszę o pomoc

Opublikowano

Czy oprócz przyspawania nakrętek sześciokątnych na łby śrub macie inne pomysły,żeby to odkręcić?

możesz jeszcze przeciac jarzma

Opublikowano

przecinak i młotek da radę.

Opublikowano

sorki że tak długo nie odpisywałem ale nie było mnie w domu ale w końcu hamulce tylne zaczęły pracować tak jak powinny zamiast regulować koronkami to można samymi czujnikami jest o wiele prościej i szybciej pozdawiam

Opublikowano

Faktycznie,uderzając przecinakiem w łeb śruby rozruszałem ją na tyle,że jakoś ją wykręciłem.Dzięki za podpowiedź,śruba oczywiście do wymiany-10 zł/szt tylko do kupienia w sklepie z częściami VW/Audi lub u mechanika.Pozdrawiam

Opublikowano

Zawsze możesz solidnymi żabkami złapać za łeb śruby i ciągnąć - jest na tyle miękka, że solidne żabki się wgryzą - dziś to przerabiałem i poszło no i oczywiście niezawodne WD-40. Tylko później trzeba kupić nowe śruby... Zwycięstwa życzę!

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...