K2 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 nie przesadzaj na drzewo to z tym klekotem
Kowi87 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 jak masz zamiar swapowac dla 40km to daj sobie spokój odłóż hajs na kolejne auto, w twoim przypadku jedyne rozsądne wyjscie to swap na 2,7t, Vka i do tego z potencjałem <- napęd masz własciwy, a co takie 2,8 moze poza dzwiękiem, mocny diesel bedzie siedział na ogonie ciagle :gwizdanie: a takich coraz wiecej, nie mówie tu o AFNach :gwizdanie:
PABLO Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 weź ma być V nie jakieś turbo gówno ....STARA PRADAWNA MOC Tak jak Kowi mówił, jedynie tylko 2.7 Bit
P-U-M-A Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Kowi ma rację albo 2.7TT albo zostań przy tym co masz i zbieraj na nowe auto.
Kowi87 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Diesel to zawsze diesel .... i co z tego że zawsze diesel, przecież nie o tym mowa, ale skoro nie wierzysz w możliwości turbo benzyny to wsadzaj tego 2,8 i czekaj na wsciekłego golfa w tedeiczku, gwarantuje ci że 2,8 po mruczy tylko w czarnej sadzy
K2 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Żadnych turbin żadnych ON tylko czysta moc proste rozumowanie jak już to rs4 ale to w lotto wygrać muszę
Kowi87 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Żadnych turbin żadnych ON tylko czysta moc proste rozumowanie jak już to rs4 ale to w lotto wygrać muszę przecież rs to potęga przez turbo, gubisz sie w rozmysłach czasy wolnossących siników pod wzgledem mocy skończyły sie juz dawno
K2 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 wy tylko o tych wyścigach dla nie których liczy się coś więcej niż wyścig sam fakt posiadania 2.8 w Benz to już lodżia gały lecą ..... a powiedz ze masz 2.5 tdi nikt się tym nie zainteresuje a powiedz 2.8 Benz porównaj reakcje [br]Dopisany: 17 Sierpień 2011, 20:44_________________________________________________RS tylko ze względu na aluminium i oryginalny wygląd nie ze wzgledu na silnik
Armi Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 nie przesadzaj na drzewo to z tym klekotem Ten klekot wciągnie 2.8 dolotem Ja bym jednak inwestował w auto z turbiną, turbo to oszczędność paliwa i dużo większe możliwości. Nikt nie namawia na diesla ale na turbinę, dlatego napisałem, że gdyby wszyscy tak myśleli to byśmy siedzieli na drzewach. Nowoczesna motoryzacja to turbo, kompresor a nie wolnossak
K2 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 a ten dalej o tych wyścigach ehh oszczednosc haha tylko w on bo w benz to nie bardzo
HaVoK Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Powiesz zwykłemu Polakowi że masz 2.8 w benzynie to się złapie za głowę i powie: Łoj Panie a ile to paaali. Powiesz mu że masz w TDIku i powie ooo dobry silnik, mało pali. Taka nasza rzeczywistość. Ale jak powiesz komuś kto się orientuje w temacie to i tak pomyśli sobie że 2.7 BIT to jest moc. Tak czy siak jak dla mnie taki swap to gra nie warta świeczki. Tym bardziej, że silnik bez potencjału. Takie moje zdanie.
Armi Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 a ten dalej o tych wyścigach ehh oszczednosc haha tylko w on bo w benz to nie bardzo Doczytaj trochę bo tak trochę głupio pisać głupoty we własnym temacie Porównaj ile pali 1.6, 1.8 a 1.8T albo nawet 2.8 a 2.7BiTurbo. Wolnossak to moc tylko z paliwa, silnik turbodoładowany moc z paliwa i powietrza. [br]Dopisany: 17 Sierpień 2011, 20:51_________________________________________________Prosta matematyka
HaVoK Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 PS Mówię o potencjale na rozwijanie. Żeby ktoś źle nie zrozumiał
paput Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Żadnych turbin żadnych ON tylko czysta moc proste rozumowanie jak już to rs4 ale to w lotto wygrać muszę przecież rs to potęga przez turbo, gubisz sie w rozmysłach czasy wolnossących siników pod wzgledem mocy skończyły sie juz dawno Ferrali, Lambo Nissanki itp itd.. no fakt to nie jedzie i nawet byle TDI to objedzie
Kowi87 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 2.8 w towarzystwie moze i robie to wooow ale w przypadku BMW nie audi :gwizdanie: choc szczerze mówiac obydwa szału nie robią :gwizdanie: Nie spotkałem sie z jakaś super reakcją w stosunku do 2,8, a częstu u nas na lotnisku takie cos przyjeżdza :gwizdanie:
K2 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 wiec mam kolege z forum i ma wlasnei 1.8t i pali mu tyle samno co moj 2.6 tyle samo koni wiec nie mow mi tutaj o matematyce bo teoria a praktyka to roznica koniec offtopu
paput Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 który z was specjaliści mechanicy forumowi wyjmie cały silnik aby wyjąć turbulum w 2.7 BIT jak padnie????? co słucham???
Armi Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 który z was specjaliści mechanicy forumowi wyjmie cały silnik aby wyjąć turbulum w 2.7 BIT jak padnie????? co słucham??? Na pewno nie Ty.
K2 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 brak argumentów zastąpić szyda dobry pomysł arni :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się