Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] "Silver V" Q Etap II DONE !!!!


K2

Rekomendowane odpowiedzi

nie przesadzaj na drzewo to z tym klekotem :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz zamiar swapowac dla 40km to daj sobie spokój odłóż hajs na kolejne auto, w twoim przypadku jedyne rozsądne wyjscie to swap na 2,7t, Vka i do tego z potencjałem <- napęd masz własciwy, a co takie 2,8 moze poza dzwiękiem, mocny diesel bedzie siedział na ogonie ciagle :gwizdanie: a takich coraz wiecej, nie mówie tu o AFNach :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesel to zawsze diesel ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź ma być V nie jakieś turbo gówno ....STARA PRADAWNA MOC

:polew::kox:

Tak jak Kowi mówił, jedynie tylko 2.7 Bit :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesel to zawsze diesel ....

i co z tego że zawsze diesel, przecież nie o tym mowa, ale skoro nie wierzysz w możliwości turbo benzyny to wsadzaj tego 2,8 i czekaj na wsciekłego golfa w tedeiczku, gwarantuje ci że 2,8 po mruczy tylko w czarnej sadzy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnych turbin żadnych ON

tylko czysta moc proste rozumowanie

jak już to rs4 ale to w lotto wygrać muszę :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnych turbin żadnych ON

tylko czysta moc proste rozumowanie

jak już to rs4 ale to w lotto wygrać muszę :confused4:

przecież rs to potęga przez turbo, gubisz sie w rozmysłach :wink4: czasy wolnossących siników pod wzgledem mocy skończyły sie juz dawno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wy tylko o tych wyścigach dla nie których liczy się coś więcej niż wyścig

sam fakt posiadania 2.8 w Benz to już lodżia gały lecą .....

a powiedz ze masz 2.5 tdi nikt się tym nie zainteresuje a powiedz 2.8 Benz porównaj reakcje

[br]Dopisany: 17 Sierpień 2011, 20:44_________________________________________________RS tylko ze względu na aluminium i oryginalny wygląd nie ze wzgledu na silnik ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzaj na drzewo to z tym klekotem :naughty:

Ten klekot wciągnie 2.8 dolotem :tongue4:

Ja bym jednak inwestował w auto z turbiną, turbo to oszczędność paliwa i dużo większe możliwości.

Nikt nie namawia na diesla ale na turbinę, dlatego napisałem, że gdyby wszyscy tak myśleli to byśmy siedzieli na drzewach.

Nowoczesna motoryzacja to turbo, kompresor a nie wolnossak :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten dalej o tych wyścigach ehh

oszczednosc haha tylko w on bo w benz to nie bardzo :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiesz zwykłemu Polakowi że masz 2.8 w benzynie to się złapie za głowę i powie: Łoj Panie a ile to paaali.

Powiesz mu że masz w TDIku i powie ooo dobry silnik, mało pali.

Taka nasza rzeczywistość.

Ale jak powiesz komuś kto się orientuje w temacie to i tak pomyśli sobie że 2.7 BIT to jest moc.

Tak czy siak jak dla mnie taki swap to gra nie warta świeczki. :rolleyes: Tym bardziej, że silnik bez potencjału. Takie moje zdanie.

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten dalej o tych wyścigach ehh

oszczednosc haha tylko w on bo w benz to nie bardzo :cool1:

Doczytaj trochę bo tak trochę głupio pisać głupoty we własnym temacie :wink4:

Porównaj ile pali 1.6, 1.8 a 1.8T albo nawet 2.8 a 2.7BiTurbo.

Wolnossak to moc tylko z paliwa, silnik turbodoładowany moc z paliwa i powietrza. [br]Dopisany: 17 Sierpień 2011, 20:51_________________________________________________Prosta matematyka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS

Mówię o potencjale na rozwijanie. Żeby ktoś źle nie zrozumiał :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnych turbin żadnych ON

tylko czysta moc proste rozumowanie

jak już to rs4 ale to w lotto wygrać muszę :confused4:

przecież rs to potęga przez turbo, gubisz sie w rozmysłach :wink4: czasy wolnossących siników pod wzgledem mocy skończyły sie juz dawno

Ferrali, Lambo Nissanki itp itd.. no fakt to nie jedzie i nawet byle TDI to objedzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.8 w towarzystwie moze i robie to wooow ale w przypadku BMW nie audi :gwizdanie: choc szczerze mówiac obydwa szału nie robią :gwizdanie:

Nie spotkałem sie z jakaś super reakcją w stosunku do 2,8, a częstu u nas na lotnisku takie cos przyjeżdza :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec mam kolege z forum i ma wlasnei 1.8t i pali mu tyle samno co moj 2.6 tyle samo koni wiec nie mow mi tutaj o matematyce bo teoria a praktyka to roznica ;)

koniec offtopu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który z was specjaliści mechanicy forumowi wyjmie cały silnik aby wyjąć turbulum w 2.7 BIT jak padnie????? co słucham???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który z was specjaliści mechanicy forumowi wyjmie cały silnik aby wyjąć turbulum w 2.7 BIT jak padnie????? co słucham???

:polew:

Na pewno nie Ty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak argumentów zastąpić szyda dobry pomysł arni :wallbash: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...