Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap skrzyni Multitronic na manualną w Audi A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przekładka multi na manualna w 2.4v6 stanowi jakiś duży problem?

Wał korbowy od multi do manuala pasuje? Sanki pasują? Z kompem duże problemy?

Opublikowano

Witam. Mam problem z podłączeniem światła wstecznego. Po przekładce a mianowicie pomimo podpięciu jednego przewodu od czujnika pod bezpiecznik 31 a 2 pod kostkę t12i pin 7 nie działa światło wsteczne i parktronic. Bezpośrednie podanie napięcia też nic nie zmienia. 

Opublikowano

Ważna informacja czy b6 czy b7?, j

Opublikowano
W dniu 4.02.2021 o 20:30, sirmonk napisał:

Ważna informacja czy b6 czy b7?, j

Witam dokładnie ten sam problem mam a mianowicie b7 po przekladce z multitronica na manual hcf auto odpaliło po zmostkowaniu przewodów tak jak w b6 na wtyczce skrzyni biegów lecz brak przewodów takich jak b6 co do świateł wstecznego ?pomoże ktoś jak to ogarnąć?

Opublikowano
18 minut temu, Chudy81 napisał:

Witam dokładnie ten sam problem mam a mianowicie b7 po przekladce z multitronica na manual hcf auto odpaliło po zmostkowaniu przewodów tak jak w b6 na wtyczce skrzyni biegów lecz brak przewodów takich jak b6 co do świateł wstecznego ?pomoże ktoś jak to ogarnąć?

Ale masz wtyczke od multi,  poszukaj  schematu, znajdziesz na ktorych kablach jest sygnał

Opublikowano
3 minuty temu, Dev napisał:

Ale masz wtyczke od multi,  poszukaj  schematu, znajdziesz na ktorych kablach jest sygnał

Dzięki kolego za pomoc. Pozdrawiam 

Opublikowano

W B7 sygnał wstecznego z multi był przekazywany po CANie, jak w innym wątku już pisałem trzeba pociągnąć dwa przewody do włącznika na skrzyni biegów odpowiadającego za wsteczny. 

Opublikowano

Cześć.  Bede przekładał w B7 skrzynie z multi na manual. Auto jest z tempomatem. Silnik to 2.0tdi 140KM, a przekladka bedzie z 1.9tdi 116KM 5b manual. Jakie piny musze pociągnąć, dorobić do wiązki zeby to działało? Vcdsa mam wiec sobie to przekoduje wszystko. Czy dwumasa bedzie pasować z 1.9 do 2.0? 

Opublikowano (edytowane)

Witam. Czy ktoś coś słyszał o adapterze na trzpień wał? 

Screenshot_2021-12-18-13-42-34-920_com.android.chrome.jpg

Edytowane przez Bartool
Opublikowano
W dniu 30.09.2021 o 20:28, Mitshi napisał:

Cześć.  Bede przekładał w B7 skrzynie z multi na manual. Auto jest z tempomatem. Silnik to 2.0tdi 140KM, a przekladka bedzie z 1.9tdi 116KM 5b manual. Jakie piny musze pociągnąć, dorobić do wiązki zeby to działało? Vcdsa mam wiec sobie to przekoduje wszystko. Czy dwumasa bedzie pasować z 1.9 do 2.0? 

Od czujnika wstecznego ciągniesz jeden kabel pod bezpiecznik po kluczyku drugi do modułu komfortu żeby dostał sygnał zapalenia świateł wstecznego.Dodatkowo mostek zamiast przekaźnika przy sterowniku silnika mam gdzieś zdjęcia porobione jak będziesz mieć problem to priv robiłem w b7 2.5 TDI 2005 rok minęło 5 lat i żadnych problemów nie ma śmiga jak marzenie było tu na forum wszystko bartss wstawiał schematy 

Opublikowano
W dniu 4.01.2022 o 20:47, szaman864 napisał:

Od czujnika wstecznego ciągniesz jeden kabel pod bezpiecznik po kluczyku drugi do modułu komfortu żeby dostał sygnał zapalenia świateł wstecznego.Dodatkowo mostek zamiast przekaźnika przy sterowniku silnika mam gdzieś zdjęcia porobione jak będziesz mieć problem to priv robiłem w b7 2.5 TDI 2005 rok minęło 5 lat i żadnych problemów nie ma śmiga jak marzenie było tu na forum wszystko bartss wstawiał schematy 

A jak z Kodowaniem ????? ;)

Opublikowano

Witam koledzy podpowie ktoś jak podłączyć czujniki sprzęgła aby auto odpaliło ,wcześniej robiłem tą operacę na a4 b6 oraz b7 lecz teraz robie a6 c6 i tu sprawa wygląda zupe inaczej ,wsteczny już podłączony dzięki jedemu z kolegów na forum (za co mu bardzo dziękuję)czekam na informacje 

Opublikowano

Wstępnie zerknąłem co tam pisałeś na PW i wydaje się być ok, ale nie mam za wiele czasu na śledzenie schematów krok po kroku więc na 100% nie jestem pewien czy wszystko OK.

Opublikowano

Jasne rozumiem dzięki za pomoc jutro działam z tematem 

Opublikowano (edytowane)

Witam 

Chce sie was doradzić w kwestii przekładki z auta z takim samym silnikiem mianowicie audi a4 b6 2.0 ALT posiadam wszystkie graty z drugiej takiej sztuki. Czy po przełożeniu  wiązki kabli z manuala i pospinaniu będzie wszystko działać poprawnie czy mniej zabawy bedzie rzeźbienie w kablach z wiązki multitronica?? 

Edytowane przez fronek22
Opublikowano
W dniu 14.01.2017 o 11:34, bit4you napisał(a):

Dzień dobry

Poszukuje namiar na dobrego takiego co byście polecili mechanika co zajmuje się przeróbką na manual w województwie mazowieckim lub kogoś ogarniętego co potrafi zrobić w ludzkich pieniądzach multitronic KTT

Siema, i na czym stanąłeś ?? Ogarnales KTT czy włożyłeś manualna ? Pozdro mam ten sam problem z taką skrzynia 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 1.02.2023 o 13:11, Mam dosyć napisał(a):

Siema, i na czym stanąłeś ?? Ogarnales KTT czy włożyłeś manualna ? Pozdro mam ten sam problem z taką skrzynia 

Jeździć jeżdżę ale na początku nie zlicza mi kilometrów i nie działał licznik należy się wpiac w skrzynie biegów i stamtąd będzie bral prędkość bo z nowszych modeli zczytuje z ABS -u a co do poziomu paliwa to dalej nie wskazuje, a na starym liczniku tak wiec że starego licznika trzeba będzie wyciąć immo i założyć stary licznik, chyba ze ktoś podpowie co zrobić aby ten z automatu  śmigał. Napisz jaki masz silnik 

Edytowane przez fronek22
Opublikowano

@fronek22 można też zmienić w liczniku odpowiednio wsad i będzie odczytywał z ABS ( tak jak wszystkie liczniki od 2003 roku ) 

 

Co do paliwa jaki numer ma nowy licznik a jaki stary? Czy w tescie vcds wskazówka pracuje? Z licznika immo nie wytniesz to tak nie działa , co zrobileś że stary i nowy licznik maja inne dane immo?

 

Opublikowano

Cześć? szukam ogarniętego gościa który zajmuje się zmiana automatu na manual. Auto to a4 b6 z 5hp19. Woj Pomorskie. W planie jakas 6 biegowa z tfsi i lepsze sprzeglo lub skrzynia z diesla, kwestia pogadania i porównania. Mój tel 733_006_442

Opublikowano

Witam, Gdyby ktoś potrzebował przeróbki na manual to zapraszam. Jestem z okolic Rzeszowa na Podkarpaciu. Na manual ogarniam wszystkie typy multitroników i tip-troników grupy VAG, z pełnym kodowaniem  oraz przeróbką elektryczną i elektroniczną.  Kabelki przerobione ksiązkowo po oryginalnym schemacie. Po mojej przeróbce niema problemu z prędkościa, odpaleniem, swiatłem wstecznym ABS, Airbag, Tempomatem , PDC i innymi układami w aucie. 

Możliwość rozbudowy wyposażenia o Tempomat, Multifunkcje, Odblokowanie pełnego FISu, grzane fotele, 4 el szyby i inne.

Częśći moje lub Twoje jeśli chodzi o auta przednionapedowe FWD, auta z napedem na 4 koła częśći Twoje lub pomagam w doborze i zakupie.

Części dobrane oryginalnie lub zakłądamy skrzynie z nowszych modeli aut z lepszymi przełożeniami np TFSI TDI

Poprawiam kończe przeróbki po innych. 

 

Najchetniej przerabiane AUDI A4 B5/B6/B7/B8; A6 C5/C6; VW Passat B5/B5FL, Seat Exeo, Skoda Superb.

Nie daj sie namówic na kosztowne naprawy skrzyni automatycznej które są krótkotrwałe, wymiana na manual na dobre pomaga pozbyć sie problemu z napedami oraz z reguły podnosi wartość pojazdu.

 

Jesli czegoś nie przedstawiłem jasno to chetnie odpowiem na pytania co do takiej przeróbki najchetniej w wiadomości prywatnej lub telefonicznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...