rafal9119 Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 kolejne zepsute czesci:::: maglownica.napinacz lancucha. a chu... sprzedam go
PiterA4 Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 ja przez 4 lata i 150tys kilometrow przejechanych przez siebie wymienilem -Dwumas,sprzeglo,3wahacze i finito na dzien dzisiejszy przebieg pokazuje 352tys
Sander Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Ja kupiłem miesiąc temu od Niemca b5 1.9 i tak na start muszę wydać 1k zł Do wymiany narazie kwalifikują się: termostat, jakaś gumowa osłona przekładni kierowniczej, czyszczenie turbiny, bo się zacina czasem, czujnik ABS, roleta bagażnika. Narazie jestem zadowolny z auta, ale nie mogę się do niego przyzwyczaić po wcześniejszej długiej jeździe focusem tddi
sebul Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 Termostat. |I jeszcze musialem przeczyscic styki kierunkowskazu w przedniej lampie bo mi przysniedzialy i czasem mi nie swiecil A dodatkowo musialem wymienic oponki letnie, wiec kupilem nowe i jeszcze sobie wymienilem wszystkie filtry i olej, a za pare tys rozrzad zrobie Btw, a sprawdzales to auto w aso ? Bo ja np swoje sprawdzilem.
zoltax Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 Samochód kupiłem w czerwcu tamtego roku. 1998. Miał na liczniki 253, teraz ma ~275. Początkowo rozrząd i te sprawy. Przez ten czas wymieniłem: Tarcze hamulcowe, klocki, akumalator, świece, zawias przedni., komplet filtów, termostat i płyn chłodniczy. Poza tym, że raz stracił moc, bo wypiął się kabel od przepływki jest ok, tylko eksploatacja, nic poza tym. Kupiony od handlarza, więc trochę szczęścia miałem
roae Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 skarbonka jak ch%j-im głębiej zajrzę tym więcej bym wymieniał
oprych Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 W rok temu kupilem B5 zdarzylem wymienić silnik magiel klocki, tarcze przod tył komplet wachaczy wszystkie filtry plyny oleje miało byc bez wkladu finansowego tzw - igla i Teraz jest juz nawet nie pisze o tym co pozmieniałem bo np - tak wyszlo
supi9 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Jeżdżę niunia 2,5 roku i przejechałem 40 tysi. Na dzień dobry rozrząd i wszelkie paski. Rok później 4 wahacze. Następnie regeneracja tylnego zacisku, wymiana tarcz i klocków tył i przód. Ani raz mnie sprzęt nie zawiódł. Olej co 10 tysi oraz założona sekwencja na początku. Zastanawiam się nad wymianą na b6, ale jak ten wątek czytam, to mi się odechciewa, bo można nieźle się władować Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
osobowosci Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 mam podobne doswiadczenie kupilem 5 miesiec temu dwa rodzaje kosztow co musialem zrobic i co chialem musialem: zabezpieczenie nie bylo nic przeglad - podstawa, wszystkie plyny, swiece, filtry wycieraczki od kierowcy sie zatarla tulejka , przy okazji pekla szyba koncowki drazka manetka kierunkow czujnik temeratury a teraz wyszlo termostat i 4 cewki zonwu 1 tys co chcialem: soft z 163 KM na 185 KM wtryski gazu tempomat (przy okazji wymiany manetki kierunkow) obudowy glosnikow przednich - byly popekane pozostalo radio podlaczyc pod kierownice ale to znowu wymiana radia itp - musi poczekac ale frajdy z jazdy - BEZCENNA :grin:
baraka Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Moje ADP kupilem zamulone.Ale juz jest oka2 lata sie mordowalem żeby zaczac bezstresowo jeżdzic ale to wina kiepskich mechow od elektroniki.Miało byc oczywiscie auto do jazdy ale wyszlo inaczej: -wymienione: -Nowa zawiecha -kable -swiece x2 -kopułka x2 -palec rozdzielacza x2 - klocki hamulcowe tył,przod - tarcze hamulcowe tył -regeneracja zacisków tył -tuleje belki -odbojniki na amorach tył -przegyb przód -oslony przegubu lewy prawy -czujnik cieczy -czujnik położenia wału -sonda lambda -PRZEPLYWKA JAKIES 900ZL -ecu(chyba niepotrzebnie) -wrtyskiwacze(2 nie byly od ADP) -KOMPLETNE SPRZĘGŁO=ORINGI USCZELNIAJĄCE(demontaż skrzyni);/ -pompa cieczy -rozrząd,płyny,oleje,filtry(normalka) -plecionka wydechu -Jescze przepustnice mam do wymiany niestety........ Ale uwielbiam ten wózek(czerwien piemoncka).A fabryczne amory trzymaja wciaż na 55 % choc są z 95 roku ;PP
majuDJ Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Ja przy swojej byłej Audi A4 Avant 1.9TDI AHU 90KM z 1997 ( model 98) miałem bardzo mało awarii. Pomimo ze miała pewnie z 500tys km ( bo według VINU w 07.2004r. miała już 262 tys km. A jak ją kupiłem to było magiczne 165tys km na blacie..hehe Rozrząd jak kupiłem był świeżo wymieniony W ciągu przeszło 2 lat użytkowania - Olej Motul X-cess kupiłem z filtrem Mann x 2 - Silniczek wycieraczek Bosch Ori używkę i nasmarowanie mechanizmu - Regeneracja alternatora - końcówki drążków kierowniczych - przegub i tyle i lałem tylko paliwo...... Niestety BMW nie okazało się takie bez wkładu pomimo że jest to 07.1999r i ma 282 tys km oryginalnego przebiegu. W ciągu roku uzytkowania dokonałem takich napraw Wymiana na nową kompletną odmę wraz z filtrem oryginalna BMW Nowy ori termostat EGR Behr Wymiana oleju na Motul 8100 X-cess 5W40 Przy 268 tys km wymienione wszystkie filtry na MANN (powietrza, kabiny, paliwa, oleju) Wymienione oba amortyzatory przednie na olejowo gazowe firmy GH Wymienione obie sprężyny na wzmacniane firmy GH Nowy łącznik stabilizatora Febi tył prawy ( mechanik uszkodził przy wkładaniu sprężyny i trzeba było wymienić) 30.03. 2012r Nowa oryginalna pompa wody wraz z 2 rolkami i 2 paskami Nowy płyn chłodniczy Borygo Eko zielony Ozonowanie klimatyzacji czerwiec 2012r.
majkel20 Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 2 lata użytkowania samochodu, wymienione jedynie pierdoły, czujnik temp. płynu chłodzącego, zestaw naprawczy tylnego oparcia, rygiel od klapki trójkąta ostrzegawczego, żarniki od ksenonów, przetwornica i to chyba na tyle, no i oleje i filtry ---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:10 ---------- jeszcze czujnik sprzęgła
Kowi87 Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 Prze 4,5 roku zrobiłem 100tys i przez ten czas tuningowałem:grin: wszystko zmienione ze wzgledu na przyrost mocy:decayed: oczywiscie wachacze ekspluatacja:whistling:
TomsonSzczecin Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 moje 1,6 ADP z lpg rok 95 cena 2900 wymienione na starcie zawieszenie przód osłony przegubów świeczki i rozrząd standardowo olej filtry i szczerze mówiąc mam jeszcze parę drobiazgów do porobienia ale autko jest naprawdę wdzięczne i nie żałuję inwestycji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się