danielm81 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Jakiego typu to drgania ? Poziome czy pionowe ? Całe auto czy tylko silnik ? Masz jakieś odczucie, wrażenie że zaczynają się z przodu, która strona ? Czy jak jedziesz pod lekką górkę 5 bieg - 1700-2000 obrotów - max pedał to mocniej drga czy nie ?
nicramk Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Wydaje mi sie ze pionowe i wydaje mi sie ze sam silnik drzy(a moze i pod silnikiem -nie wiem). Co do zlokalizowania to drzenie raczej utrzymuje sie w tym samym miejscu. I jak jade pod górke to mocniej drga!
danielm81 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 czy w związku z tymi drganiami zainwestowałeś w dwumas? masz podobny problem jak u mnie, tylko nie pasuje mi jedna rzecz że pojawiło ci się to nagle a program masz zrobiony już od jakiegoś czasu...na chwilę obecną podobnie jak mi poradzono, wstrzymaj się z mechaniką, chyba że chcesz te przeguby wewnętrzne zmienić, bo tak na logikę - ja wymieniłem poduszki i nic, ty dwumas i poduszki i też bez efektu. Ja jestem u siebie na 99% pewien ze jest to wina programu i będę to eliminował - tylko jak pisałem muszą mi dać znać kiedy termin. Proszę Cię o jeszcze jedną rzecz: zrób taki numer - jak będziesz miał zimny silnik z rana - spróbuj zasymulować tę sytuację z drganiami czyli 4 lub 5 i w pedał od 1500 obrotów, jeżeli nie będzie drgał i wibrował to może i będziesz miał przyczynę. Aha i jeszcze jedno czy jak drgania występują regularnie przy jakichś obrotach i później gasną, czy np jak podciągniesz go do 2300-2500 obrotów i dasz max gaz też drga ?
nicramk Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Wiesz co z rana czy na rozgrzanym silniku drgania sa, powyzej 2tys obr ustepuja czy startuje z 4 czy 5, przed wymiana sprzegła i dwumasu tez mi sie tak działo, ale wymieniłem bo juz na wykonczeniu było, a nawet myslałem i z opisów tez tych co czytałem,, ze mogło to byc spowodowane dwumasem. Aczkolwiek nie dam sobie głowy urwac ale moze troche mniej drzy (nie na 100%), po prostu juz zapomniałem I powiem ci ze tylko jeden gosc mi kiedys powiedział jak na poczatku jezdziłem ze moze byc to przez chip. I w pierwszej kolejnosci to sprawdze jak znajde chwile czasu
cbartsch Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 W b5 AJM mialem identyczne objawy ale pojawily sie one po wymianie dwumasy i sprzegla na jednomasowe kolo. JA wtedy zwalilem wine na kolo -bylem zly ze posluchalem kogos i nie zalozylem dwumasa. Niemniej widze ze ty zalozyles wlasciwe kolo zamachowe...masz pewnosc ze jest nowe a nie jakies regenerowane albo uzywane z nieznannego zrodla ?
nicramk Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 Koło na 100% jest nowe i załozone na pewno dobrze. Ostatnimi czasy zauważyłem ze przy przyspieszaniu włąsnie miedzy 1600do 2100obr drzy gałka zmiany biegów (. Możliwe ze poduszka skrzyni biegów ma cos z tym wspólnego? (Te drzenia jak juz mówilem dochadza tak mi sie wydaje spod silnika)
danielm81 Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Witam, sprawdziłeś w końcu tego wirusa co masz? Polecam, sprawdź mój wątek w tym dziale...generalnie mam po problemie..
audilover Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Witam, Ja mam identyczne objawy. Miałem tak przed i po wymianie dwumasu i sprzęgła. EGR odłączony bo było jeszcze gorzej - bujało autem na boki. Teraz tylko drży jak kolega pisał głównie jak auto rozgrzane między 1800 a 2200 obrotów tak mniej więcej; najbardzie jak wciśnie się pedał w podłogę. Jak przyspieszam delikatnie to spoko. Ale czasem nawet jak jadę na tempomacie po autostradzie tak 120km/h i zacznie sie lekka górka to drży auto i drążek skrzyni biegów. Czasem przy gwałtownym przyspieszaniu potrafi mocno szarpnąć parę razy. Ja nie mam żadnego wirusa wszystko jak z fabryki. Znajomi mówią żeby jeździć aż samo wyjdzie . Dzisiaj wchodziłem pod auto na podjeździe i zobaczyłem, że skrzynia jest brudna od oleju może to jakaś przyczyna? Czy ktoś z was rozwiązał już problem tego typu u siebie?
krzysiekvtec Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Widze nikt nie napisal nic konkretnego jak rozwiazal problem, a po zmianie na zimowki mam to samo, wczesniej troche bila mi kiera i moze tego nie czulem teraz jak dociskam do konca i turbo wskakuje na 1 bar to zaczyna mocno drgac cale auto... Na pewno nie mam zbieznosci ustawionej bo ciagnie na prawo... Ale czy to to ?
adaxus Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Koledzy mam to samo, mam 3.0 TDI, samochod ma na chwilę obecną 290KM i 560Nm i faktycznie niewiem czy to nie wina zbyt dużego momentu ? Tak jak u was - dzieje sie to przy pełnym gazie na 4 i 5 biegu miedzy 1800 a 2000rpm. Oprócz tego, że lekko drży budą to słychać głuchy dźwięk tak jakby z tylnego mostu. A przecież dwumas jest z przodu....
wookash Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Koledzy nie jest to identyczny problem jak Wasz bo u mnie drgania powstają od elementów jezdnych. Przy 120km/h zaczynają się drgania i całą budą trzęsie Nie ma znaczenia czy przy przyspieszaniu,stałej jeździe czy hamowaniu. Nawet jak jadę z tą prędkością i daję na luz - drgania nie ustają. Do tej pory: - wymieniłem koła z 4 razy na inne komplety - wyważałem koła z trzy razy - ustawiłem geometrię (przy okazji wymieniłem luźny wachacz górny) - wymieniłem krzywą piastę (z łożyskiem) bo biła - wymieniłem tarcze i klocki Już pomysły mi się wyczerpują co może byc przyczyną tych drgań Jedynie co mi przychodzi na myśl to przeguby wewn. lub całe półosie Jak sprawdzić czy osie są krzywe ??? Czy jeszcze coś innego może powodowąć drgania POMOCY !!!!
Maciusiowy123 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 odswieyam temat - u mnie to samo, drgania w okolicach 2200-2600obr/min pod obciazeniem (gora, gwaltowne przyspieszanie na wysokich biegach). Wymienione zostaly przeguby wewnetrzne + pompa vacum + caly uklad jezdny sprawdzony. Drga dalej - help!!! ---------- Post dopisany 05-04-2014 at 18:11 ---------- Poprzedni post napisany 02-04-2014 at 23:39 ---------- widze, ze na forum sporo sie dzieje ---------- Post dopisany 19-04-2014 at 12:06 ---------- Poprzedni post napisany 05-04-2014 at 18:11 ---------- wiec - byla to pompka na 4 cylindrze. Amen dziekuje za pomoc innym uzytkownikom forum
iresponse Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 manual? zajrzalbym do skrzyni biegow
maramass Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 dokładnie jeżeli zapchany jest kolektor może dawać wibracje bo ma zamało ujścia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się