sebastian_marat Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 siemanko dzisiaj znów rozebrałem furacza i nie mam przodu ale jutro wymienie pasek rozrządu i składam wszystko na gotowo
DeeJay_Kill Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Ja jestem lepszy - nie mam środka, przodu, silnika....
sebastian_marat Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 no wiem nikt Cie nie przebije:P nie wiesz gdzie w łodzi zadobyc blokadę wału?
DeeJay_Kill Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Wiem, wiem, że nieprofesjonalne podejście do tematu, ale... Po co Ci blokada do zmiany rozrządu w BLB?
bartek1605 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 no wiem nikt Cie nie przebije:P nie wiesz gdzie w łodzi zadobyc blokadę wału? z ciekawości ile twa padlina ma naciekane
sebastian_marat Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 a to nie trzeba blokować wału? tylko wałki? ja tam sie nie znam za mocno [br]Dopisany: 04 Październik 2011, 21:32_________________________________________________ no wiem nikt Cie nie przebije:P nie wiesz gdzie w łodzi zadobyc blokadę wału? z ciekawości ile twa padlina ma naciekane 208kkm oryginał
bartek1605 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 a napęd pompy był robiony w przeszłości
DeeJay_Kill Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 w "profesjonalnym" podejściu do sprawy trzeba, ale można normalnie ustawić na znaki (wał ma znak na kole pasowym i obudowie, wałki rozrządu też swoje posiadają), założyć pasek, napinacz i git
sebastian_marat Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 a napęd pompy był robiony w przeszłości mam rozumieć że pompy oleju? tego nie wiem, Bartku a wał się nie ruszy np, pod wpływem ciśnienia?
DeeJay_Kill Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Jakiego ciśnienia? Seba - ustawiasz na znaki, zakładasz pasek, kręcisz na 5. lub 6. biegu kołem i sprawdzasz po dwóch obrotach wału poprawność ustawienia rozrządu
sebastian_marat Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 w cylindrze a po co na biegu? odjedzie mi bo stoi na glebie nie załapałem że o takie koło Ci chodzi
Seba_LDZ Opublikowano 4 Października 2011 Autor Opublikowano 4 Października 2011 :polew: sie dogadujecie znakomicie
sebastian_marat Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 nie powie o jakie koło mu chodzi to weź go rozum
bartek1605 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 no no ja zrozumiałem, że o koło zapasowe
Panton Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 a napęd pompy był robiony w przeszłości o tych BLB to się tyle naczytałem i nasłuchałem, że szok...... a kolega ma w B7 i ok 200kkm przebiegu... nic nie ruszane i wszystko chodzi.... u DJa jest A6C6 z tym silnikiem po wirusie i też śmiga bez problemowo a przebieg jak dobrze pamiętam do 200kkm dobija więc chyba nie jest tak źle z tymi silnikami jak wszem i wobec się o tym słyszy... :gwizdanie:
bartek1605 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 nie jest źle dopóki się nie wysypie, wirus akurat nie ma tu znaczenia
Panton Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 http://allegro.pl/ widać, że nie mają tam developerów tylko ciecie siedzą...
Panda z Teksasu Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Siemka wszystkim ludziska ta firma to jakaś masakra wczoraj do 21 robiłem a mam pytanko no mi padła żarówka stopu w tylnym świetle lewym jak si do tego dostać? bo to wszystko zabudowane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się