Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARG] Audi A4 125 km 1.8 benzyna jakie odczucia?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co racja to racja, obroty do 3tys nie dają żadnego tzw."kopa" ale wtedy pali nawet 8.5/100km. Wiec trzeba wybrać,ale jazda szybka, albo spalanie. Ja od roku nie miałem jeszcze większych problemów.Raz skakała mi kontrolka,wymiana oleju itp. Ale po zimie ,już za kilka dni wymieniam łożysko, olej, i chyba muszę zabrać sie za zawieszenie, chyba jeszcze nie dawno było bardziej sztywne.

Opublikowano

No dokladnie tak jak mowisz cos za cos . 1.8 turbo tez od 2, 5 tys lub 3 zaczyna jechac a spalanie o kilka litrow wiecej .. zwykle 1.8 daje sobie rade :good: :good:

Opublikowano

Jak na te gabaryty to ciągnie moim zdaniem a jak ktoś chce wyścigówkę to niech sobie kupi TT. A4 to mała limuzyna a nie wóz na wyścigi.Pali 10L na 100km i nie wiem czy to dużo czy nie?Na pewno mniej pali jak 1.6.

Opublikowano

Ja jestem zadowolony z osiągów 1.8, jeżdżę na sekwencji, tak jak piszą koledzy przyspieszenie czuć ładnie pow. 3 tys obr. ale czuć je rzeczywiście. najlepszy efekt jest przy szybkiej, krótkiej zmianie biegów, wtedy samochód ładnie się rozpędza, ale kręcenie do 5 tys też daje dobry efekt :) Z pasażerami różnica jest faktycznie odczuwalna, ale nie jest tak źle. Spalanie u mnie przy kwietniowych temp to 12 l/100 km lpg miasto, trasa poniżej 10 przy spokojnej jeździe.

Jechałem niedawno z taksówkarzem A4 1.8 z 1998 miał na liczniku 450 000 km i mówił, ze tylko bieżące naprawy robi. :)

Opublikowano

Również mam a4 z silnikiem 1.8 bez turbo i bez gazu. Na przyspieszenie nie ma co narzekać, bo jak na taką budę jest dobre. Największym plusem tych silników jest tak jak koledzy wyżej piszą bezawaryjność , bo po 60 tys. km wymieniłem tylko rozrząd, odmę i wiadome oleje i filtry kilka razy.

Opublikowano

Ja szukajac swojej a4 chcialem tylko v6, czasami myslalem ze moze jednak wziasc 1.8 ale jak zobaczylem raporty spalania, roznice w momencie to utrwaliłem sie w jednym, 1.8 zeby pojechalo zwawo trzeba krecic wiec i spalanie rosnie, w swojej v6 krece do 3500 obr i auto jedzie

Opublikowano

Ja szukajac swojej a4 chcialem tylko v6, czasami myslalem ze moze jednak wziasc 1.8 ale jak zobaczylem raporty spalania, roznice w momencie to utrwaliłem sie w jednym, 1.8 zeby pojechalo zwawo trzeba krecic wiec i spalanie rosnie, w swojej v6 krece do 3500 obr i auto jedzie

i jak porównanie V6 do 1.8? Jeździłeś 1.8?
Opublikowano

Ja szukajac swojej a4 chcialem tylko v6, czasami myslalem ze moze jednak wziasc 1.8 ale jak zobaczylem raporty spalania, roznice w momencie to utrwaliłem sie w jednym, 1.8 zeby pojechalo zwawo trzeba krecic wiec i spalanie rosnie, w swojej v6 krece do 3500 obr i auto jedzie

i jak porównanie V6 do 1.8? Jeździłeś 1.8?

jezdzilem 1.8 ale nigdy nie mialem

jak dla mnie to nie ma co porownywac

nie powiem auto jedzie, da sie podrozywac ale wole miec wieksza moc i jej nie wykorzystywac niz cisnac do konca zeby np tira szybko wyprzedzic

zaleta 1.8 sa mniejsze skladki OC :wink4:

Opublikowano

1.8 - bezawaryjny silnik - wystarczajacy do normalnej jazdy.

Opublikowano

też mam 1.8 i nie narzekam są szybsze i są wolniejsze auta ale jednostka sprawdzona i bezproblemowa mam model 1997 i mam zwykły napinacz łańcuszka rozrządu podstawa do dobry Olej Świece ( u mnie olej co 10 000 Mobil 5w50) świece NGK co max 15 000 KM regularnie itp ogólnie udana jednostka wiadomo nie jst stworzona na wyścigi ale i jak się pociśnie na Obroty to też daje radę ogólnie na trase bardzo lubię tą jednostkę 20 zaworków ładnie robi robotę nie ma co narzekać Panowie do zwykłej jazdy wystarczy myślę że jak na 1.8 dobrze się odpycha vectra 1.8 16v dostaje baty,Mazda Mx3 1.6 , mazda 626 95r 2.0 16v też wiadomo trzeba wiedzieć z kim się ustawić by się zabawić :):hi:

Opublikowano

też mam 1.8 i nie narzekam są szybsze i są wolniejsze auta ale jednostka sprawdzona i bezproblemowa mam model 1997 i mam zwykły napinacz łańcuszka rozrządu podstawa do dobry Olej Świece ( u mnie olej co 10 000 Mobil 5w50) świece NGK co max 15 000 KM regularnie itp ogólnie udana jednostka wiadomo nie jst stworzona na wyścigi ale i jak się pociśnie na Obroty to też daje radę ogólnie na trase bardzo lubię tą jednostkę 20 zaworków ładnie robi robotę nie ma co narzekać Panowie do zwykłej jazdy wystarczy myślę że jak na 1.8 dobrze się odpycha vectra 1.8 16v dostaje baty,Mazda Mx3 1.6 , mazda 626 95r 2.0 16v też wiadomo trzeba wiedzieć z kim się ustawić by się zabawić :):hi:

Dokładnie :good: :good: :good: :good:

Opublikowano

ostatnio stalem na skrzyzowaniu obok 1,8 125km,

ja zaladowana fura 4 osobami, kierowca obok sam,

nie wiedzialem ze chce sie scigac, dlatego ruszylem sobie spokojnie po czym patrze ze typ obok z mega piskiem opon rusza, wyskoczyl pare metrow do przodu,a ja w tym czasie odruchowo juz wrzucilem 2 bieg, przez co juz totalnie mialem zamulone auto.

ale postanowilem go jeszcze dogonic i w sumie łyknalem go, ale dobrze odchodzil.

raptem 25km mial mniej i szedl calkiem spoko.

na jakims spocie przejade sie i scigne ze startu i rolki z innym kolega z adr'em

ogolnie wydaje mi sie ze 1,8 wolnossaki to spoko silniki, z sekwencja pracuja bardzo dobrze, do normalnego przemieszczania sie mocy maja wystarczajaca ilosc,

a na pewno jest w nich mnostwo mniej elementow ktore moga sie posypac:)

Opublikowano

do spokojnej i normalnej jazdy silniczek jak najbardziej po miescie jak i w trase

Opublikowano

miałem - kompletnie bezawaryjny bardzo dobry motor. do przemieszczania sie z A do B jak najbardziej polecam :good: :good: :good:

Opublikowano

Bezawaryjne polecam :):good:,sprowadzilem 2 lata temu i żadnych poważnych problemów nie miałem tylko wymiana rzeczy,które wynikają z lat i eksploatacji autka,tylko lać to drogie paliwo i śmigać !!!

Opublikowano

koledzy uświadomcie mnie w jednej kwestii:

silniki ARG byly montowane tylko i wylacznie w A4 po lifcie?

co w takim razie zostalo w nich zmienione na plus w stosunku do poczciwego ADRa?

Opublikowano

ARG ma plastikowy kolekektor dolotowy z tak zwaną kierownicą powietrza dolotowego , pompa wody na rozrządzie, napinacz łańcucha elektroniczny i to chyba tyle.. jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi :hi: Udanej Majówy życze wszystkim :hi:

Opublikowano

ARG ma plastikowy kolekektor dolotowy z tak zwaną kierownicą powietrza dolotowego , pompa wody na rozrządzie, napinacz łańcucha elektroniczny i to chyba tyle.. jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi :hi: Udanej Majówy życze wszystkim :hi:

wiec tak szczerze, co w tych zmianach na dobre wyszlo dla zwyklego uzytkownika auta z nowszym silinikiem?

Opublikowano

ARG ma plastikowy kolekektor dolotowy z tak zwaną kierownicą powietrza dolotowego , pompa wody na rozrządzie, napinacz łańcucha elektroniczny i to chyba tyle.. jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi :hi: Udanej Majówy życze wszystkim :hi:

wiec tak szczerze, co w tych zmianach na dobre wyszlo dla zwyklego uzytkownika auta z nowszym silinikiem?

to ze musi dać prawie tysiaka za elektroniczny napinacz łańcucha :wink4:

Opublikowano

ARG ma plastikowy kolekektor dolotowy z tak zwaną kierownicą powietrza dolotowego , pompa wody na rozrządzie, napinacz łańcucha elektroniczny i to chyba tyle.. jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi :hi: Udanej Majówy życze wszystkim :hi:

wiec tak szczerze, co w tych zmianach na dobre wyszlo dla zwyklego uzytkownika auta z nowszym silinikiem?

nic - tylko zepsuli ADRa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...