johny_walker Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Koledzy, mały problemik. Otóż, tydzień temu zregenerowałem turbinkę, autko fajnie ciągnie i wszytko ok. Jakieś 3 dni temu stanąłem na światłach na skrzyżowaniu, wrzuciłem luz i po chwili auto zaczęło się trząść i kopcić. Ruszyłem i objawy ustały, ale dzisiaj znów to samo, na luz i po jakimś czasie trzęsienie i dymek. Co to może być?? Dodam, że auto stało 2 tyg przed wymianą turbiny. P.S. urzywałem opcji i nic nie znalazłem
Panda z Teksasu Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 miałem kiedyś taki problem w golfie III i wystarczyło przestawić o jeden ząbek wyżej bo okazało się ża auto spada na bardzo niskie obroty na biegu jałowym i jest na pograniczu wyłączenia co było powodem takiego zachowania...w aucie latało nawet lusterko wsteczne:P może to to samo ale mechanikiem nie jestem
adik1983 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 co masz na mysli piszac przestawic o jeden ząbek
johny_walker Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 no właśnie, co miałeś na myśli??
johny_walker Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Hehe pewnie rozrząd tylko kiedy miałby przeskoczyć na rozrządzie, skoro przed regeneracją turbiny nic się nie działo, a auto było holowane do mechanika
Kali S4 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Wygląda na to że coś w turbo jest nie tak wyważone,może wirnik i przenosi wibracje dalej
caveman2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 To dobre sie usmialem, kolega zabek na pompie chcialby przestawic, drugi rozrzad zmieniac, a jeszcze inny wirnikem turbiny trzasc cala buda-kolego turbina kreci sie ze znaczna predkoscia, ZNACZNA! rozpadla by sie w piec minut po odpaleniu bez dobrego wywazenia . Przyczynmoze byc wiele diagnostyka moze na dzien dobry??
hornet Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Wygląda na to że coś w turbo jest nie tak wyważone,j Byłoby słychać gwizd
SotoM Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ja bym sprawdził kondycje wtryskiwaczy dla mnie objaw wibracji na b,jałowym i kopcenie z wydechu jak nic lanie wtrysków. zainteresuj sie co by ci nie stopiło tłoków
johny_walker Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ja bym sprawdził kondycje wtryskiwaczy dla mnie objaw wibracji na b,jałowym i kopcenie z wydechu jak nic lanie wtrysków. zainteresuj sie co by ci nie stopiło tłoków rozmawiałem ze znajomym mechanikiem ale tylko przez tel i też obstawiał wtryskiwacze, ale myślę żeby go jeszcze podpiąć pod komputer i sprawdzić czy tam czegoś nie wywali
SotoM Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 to nie mysl czy go podłaczyc tylko to jest koniecznosc to pierwsze co to sie podłancza kompa w celu diagnozy a idzie z kluczami jak do starego 1.9D/TD. na 100% wtryski kucaja. pojedx do jakiej kumatej ocoby która ci sprawdzi w ogole kondycje silnika.
malinek21 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 To dobre sie usmialem, kolega zabek na pompie chcialby przestawic, drugi rozrzad zmieniac, a jeszcze inny wirnikem turbiny trzasc cala buda-kolego turbina kreci sie ze znaczna predkoscia, ZNACZNA! rozpadla by sie w piec minut po odpaleniu bez dobrego wywazenia . Przyczynmoze byc wiele diagnostyka moze na dzien dobry?? Spok spoko tylko napisz mi kto chciał rozrząd wymieniac.
johny_walker Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2011 to nie mysl czy go podłaczyc tylko to jest koniecznosc to pierwsze co to sie podłancza kompa w celu diagnozy a idzie z kluczami jak do starego 1.9D/TD. na 100% wtryski kucaja. pojedx do jakiej kumatej ocoby która ci sprawdzi w ogole kondycje silnika. A co, mówisz że afn'ik będzie już tak padnięty że do wymiany?? Jutro może podłącze pod kompa bo teraz późno z pracy wracam i nie mam kiedy.
Duch^ Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 To wygląda na wtryskiwacze tak jak koledzy piszą wyżej ale nie koniecznie bo z tego co napisałeś dzieje się to tylko jak stajesz autem. A podłącz komputer zobacz błędy.
yanosho Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 jedno jest pewne ze to nie sprawka turbiny
Duch^ Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Turbina do trzęsienia autem ? Na pewno nie.
johny_walker Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Czy możliwe, że turbina musiała się "dotrzeć"-chodzi mi o te drgania na biegu jałowym, a nie o typowe docieranie turbiny po regeneracji. Czy to miało coś wspólnego z tym, że drgania ustały?? Od kilku dni objawy znikły i wszystko wróciło do normy, także jest z czego się cieszyć, tylko czy to nie pozorne i chwilowe ustanie objawów??
dante0018 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 A w jaki sposób turbo ma generować drgania? i to takie że trzęsłoby całym autem. Gdyby było coś z nią nie tak to już by się rozsypała. Ze zbyt dużą prędkością kręci się wirnik by było miejsce na błędy w wyważaniu.
johny_walker Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 No i powrót do tematu Rano jak zapalę auto, zaczyna nim trzęś i puści dymek jak z cygara kubańskiego Przejadę 15 metrów i wszystko w porządku. Jak jest rozgrzany to wszystko chodzi bez najmniejszego zająknięcia, problem zaczyna się gdy auto jest zimne i dłużej stoi. Wymieniłem filtr paliwa, bo myślałem że jest zasyfiony i źle dawkuje, ale nic. o co come one ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się