Aydaho Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 adaho, jest właśnie tak jak piszesz. Układ wydechowy jest tak skonstruowany, że wytwarza się w nim ciśnienie o określonej wartości - jeśli ta wartość znacznie odejdzie od normy to może dojść do spadku mocy. Proste. Wrzucam cytat: "Bezwładność gazów w przewodzie dolotowym i wylotowym - zarówno mieszanka paliwowo-powietrzna, jak i gazy spalinowe są sprężyste i przemieszczanie się ich w przewodach podlega zjawiskom falowym. Impuls gazów spalinowych w chwili otwierania zaworu wydechowego ma ciśnienie ponad 0,5 Mpa i wywołuje falę nadciśnienia, która przemieszcza się wzdłuż rury wydechowej z szybkością ok. 600 m/s. Na końcu rury wydechowej fala ta odbija się, by wrócić do cylindra jako impuls podciśnienia wspomagając opróżnienie cylindra ze spalin." ło karwa ale jestem kozak no to Ragga - auto na kanał i ta sama robota tyle że w druga stronę ... acha tym razem pamietaj żeby odpiąć aku
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 ponieważ nie znam się jakoś specjalnie na temacie napisze tylko to co przypuszczam - czy winą wywalenia kata i tłumików nie będzie problem zakłucen w strumieniu gazów ? być może układ wydechowy obliczono w ten sposób że strmień spalin musi się w pewnym miejscu rozprężać co z koleii powoduje wyrównanie i swobodne wyjście z kolektora .. prosta rura może powodowac jakieś nadciśńienie i w efekcie silnik się "przypycha" .. ale na chłopski rozum to przez prostą rure powinien pluć bez problemu ... no niewiem :kwasny Możliwe, że są zawirowania spalin i cofają się. Przy takich operacjach jest ryzyko. Trzeba by zrobić logi zobaczyć jak wygląda ciśnienie i ogólnie spojrzeć w auto.
krzyniek Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 tomaszust i adaho dobrze to wytłumaczyliście
Aydaho Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 tomaszust i adaho dobrze to wytłumaczyliście senkju Krzyniu
tomaszu Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Poza tym jest jeszcze kwestia emisji spalin. Do cholery nie szukajcie sobie niewielkich oszczędności kosztem środowiska. Raggaman, a właściwie to co Ty chciałeś osiągnąć tą operacją? Spadek spalania czy wzrost mocy?
Italiano Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Jest jeszcze taka możliwość że spalił się komputer ;( i autko chodzi na noflaucie, często słyszałem że ktoś nie odpiął aku i komputer do kosza. to wtedy się dowiemy
tomaszu Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Adecneo, nie strasz Ragusia, bo łun znów zacznie palić.
krzyniek Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Adecneo, nie strasz Ragusia, bo łun znów zacznie palić. łon już pali .... i obawiam się że Adrian może mieć rację
Reggi Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Jest jeszcze taka możliwość że spalił się komputer ;( i autko chodzi na noflaucie, często słyszałem że ktoś nie odpiął aku i komputer do kosza. to wtedy się dowiemy Turbo suszy ...wszystko chodzi...tylko jakby go coś prztykało w wydechu
AndyN Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Turbo suszy ...wszystko chodzi...tylko jakby go coś prztykało w wydechu Jeśli nie masz możliwości zrobić tego wcześniej to doczłap się jakoś na spot, to podłączy się VAGa i zobaczy o co chodzi Po jaką cholerę grzebałeś w tym wydechu?
A3 Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Ktoś z Was leci jutro do Ryk na 1/4?? http://www.wst.org.pl/events.php?id=7&PHPSESSID=80bf870a6a934385d76406c856bee418
Reggi Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Za 20 minut jade sie waginować ..
poziek Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Za przeproszeniem pier do licie o tym wydechu jakby to było auto N/A... to jest auto turbo...poczytajcie trochę na ten temat a potem się wypowiadajcie tomaszust cały czas piszesz o N/A :gwizdanie:[br]Dopisany: 03 Październik 2008, 11:29_________________________________________________ Za 20 minut jade sie waginować .. i napisz co się zesrało i jakie błędy wyszły bo na bank jest to kwestia kompa i błędów od tego spawania niż uwolnienia wydechu...
Hugo Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Za przeproszeniem pier do licie o tym wydechu jakby to było auto N/A... to jest auto turbo...poczytajcie trochę na ten temat a potem się wypowiadajcie No właśnie.Chyba tak naprawdę w doładowanym silniku wydech może kończyć się zaraz za turbo i będzie git.Zgadza się czy jestem w błędzie ??
tomaszu Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Oho, chyba kogoś tu trafiło..
poziek Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Zgadza się czy jestem w błędzie ?? zgadza się prezesie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/805d7f438e4b62a2.html wydech turbo :tongue4:
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Misiaki, ale chyba nie w seryjnym aucie. Zawsze istnieje w dieslu prawdopodobieństwo zawirowań i cofania się powietrza w stronę gorącą turbiny - wtedy dzieją się dziwne rzeczy.
tomaszu Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Raguś za pare minut zvaginuje woza, a my możemy obstawiać kto ma rację.
krzyniek Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 to może ja będę przyjmował zakłady jaki jest aktualnie kurs ....? tomaszust poziek adaho vs hugo łukaszr gdzie zakwalifikować ? :gwizdanie:
Aydaho Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Za przeproszeniem pier do licie o tym wydechu jakby to było auto N/A... to jest auto turbo...poczytajcie trochę na ten temat a potem się wypowiadajcie tomaszust cały czas piszesz o N/A :gwizdanie:[br]Dopisany: 03 Październik 2008, 11:29_________________________________________________ Za 20 minut jade sie waginować .. i napisz co się zesrało i jakie błędy wyszły bo na bank jest to kwestia kompa i błędów od tego spawania niż uwolnienia wydechu... izi kałboj jedzie na VAgsa wiec o so chodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się