Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WARSZAWSKIE - każdy wtorek g. 19:00.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

adaho, jest właśnie tak jak piszesz. Układ wydechowy jest tak skonstruowany, że wytwarza się w nim ciśnienie o określonej wartości - jeśli ta wartość znacznie odejdzie od normy to może dojść do spadku mocy. Proste.

Wrzucam cytat:

"Bezwładność gazów w przewodzie dolotowym i wylotowym - zarówno mieszanka paliwowo-powietrzna, jak i gazy spalinowe są sprężyste i przemieszczanie się ich w przewodach podlega zjawiskom falowym. Impuls gazów spalinowych w chwili otwierania zaworu wydechowego ma ciśnienie ponad 0,5 Mpa i wywołuje falę nadciśnienia, która przemieszcza się wzdłuż rury wydechowej z szybkością ok. 600 m/s. Na końcu rury wydechowej fala ta odbija się, by wrócić do cylindra jako impuls podciśnienia wspomagając opróżnienie cylindra ze spalin."

ło karwa :decayed: ale jestem kozak :decayed:

no to Ragga - auto na kanał i ta sama robota tyle że w druga stronę :wallbash: ... acha tym razem pamietaj żeby odpiąć aku :cool1:

  • Odpowiedzi 84 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • poziek

    5808

  • Reggi

    5029

  • moskal

    4900

  • Flyer

    3009

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ponieważ nie znam się jakoś specjalnie na temacie napisze tylko to co przypuszczam - czy winą wywalenia kata i tłumików nie będzie problem zakłucen w strumieniu gazów ? być może układ wydechowy obliczono w ten sposób że strmień spalin musi się w pewnym miejscu rozprężać co z koleii powoduje wyrównanie i swobodne wyjście z kolektora .. prosta rura może powodowac jakieś nadciśńienie i w efekcie silnik się "przypycha" ..

ale na chłopski rozum to przez prostą rure powinien pluć bez problemu ... no niewiem :kwasny

Możliwe, że są zawirowania spalin i cofają się.

Przy takich operacjach jest ryzyko.

Trzeba by zrobić logi zobaczyć jak wygląda ciśnienie i ogólnie spojrzeć w auto.

Opublikowano

tomaszust i adaho dobrze to wytłumaczyliście :good:

Opublikowano

tomaszust i adaho dobrze to wytłumaczyliście :good:

senkju Krzyniu :yeah:

Opublikowano

Poza tym jest jeszcze kwestia emisji spalin. Do cholery nie szukajcie sobie niewielkich oszczędności kosztem środowiska. Raggaman, a właściwie to co Ty chciałeś osiągnąć tą operacją? Spadek spalania czy wzrost mocy? :mysli:

Opublikowano

Jest jeszcze taka możliwość że spalił się komputer ;( i autko chodzi na noflaucie, często słyszałem że ktoś nie odpiął aku i komputer do kosza.

:vaglogi: to wtedy się dowiemy

Opublikowano

Adecneo, nie strasz Ragusia, bo łun znów zacznie palić. :D

Opublikowano

Adecneo, nie strasz Ragusia, bo łun znów zacznie palić. :D

łon już pali ....

i obawiam się że Adrian może mieć rację :kwasny:

Opublikowano

Jest jeszcze taka możliwość że spalił się komputer ;( i autko chodzi na noflaucie, często słyszałem że ktoś nie odpiął aku i komputer do kosza.

:vaglogi: to wtedy się dowiemy

Turbo suszy ...wszystko chodzi...tylko jakby go coś prztykało w wydechu :mysli:

Opublikowano

Turbo suszy ...wszystko chodzi...tylko jakby go coś prztykało w wydechu :mysli:

Jeśli nie masz możliwości zrobić tego wcześniej to doczłap się jakoś na spot, to podłączy się VAGa i zobaczy o co chodzi

Po jaką cholerę grzebałeś w tym wydechu? :mysli:

Opublikowano

Za 20 minut jade sie waginować ..

Opublikowano

Za przeproszeniem pier do licie o tym wydechu jakby to było auto N/A...

to jest auto turbo...poczytajcie trochę na ten temat a potem się wypowiadajcie

tomaszust cały czas piszesz o N/A :gwizdanie:[br]Dopisany: 03 Październik 2008, 11:29_________________________________________________

Za 20 minut jade sie waginować ..

i napisz co się zesrało i jakie błędy wyszły bo na bank jest to kwestia kompa i błędów od tego spawania niż uwolnienia wydechu...

Opublikowano

Za przeproszeniem pier do licie o tym wydechu jakby to było auto N/A...

to jest auto turbo...poczytajcie trochę na ten temat a potem się wypowiadajcie

No właśnie.Chyba tak naprawdę w doładowanym silniku wydech może kończyć się zaraz za turbo i będzie git.Zgadza się czy jestem w błędzie ??

Opublikowano

Oho, chyba kogoś tu trafiło.. :D

Opublikowano

Misiaki, ale chyba nie w seryjnym aucie. Zawsze istnieje w dieslu prawdopodobieństwo zawirowań i cofania się powietrza w stronę gorącą turbiny - wtedy dzieją się dziwne rzeczy.

Opublikowano

Raguś za pare minut zvaginuje woza, a my możemy obstawiać kto ma rację. :decayed:

Opublikowano

to może ja będę przyjmował zakłady :naughty::kox: jaki jest aktualnie kurs ....?

tomaszust poziek

adaho vs hugo

łukaszr gdzie zakwalifikować ? :gwizdanie:

Opublikowano

Za przeproszeniem pier do licie o tym wydechu jakby to było auto N/A...

to jest auto turbo...poczytajcie trochę na ten temat a potem się wypowiadajcie

tomaszust cały czas piszesz o N/A :gwizdanie:[br]Dopisany: 03 Październik 2008, 11:29_________________________________________________

Za 20 minut jade sie waginować ..

i napisz co się zesrało i jakie błędy wyszły bo na bank jest to kwestia kompa i błędów od tego spawania niż uwolnienia wydechu...

izi kałboj :decayed: jedzie na VAgsa wiec o so chodzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...