spetsnaz Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> jest różnica?
moskal Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> jest różnica? jest,ale działająca bardziej "podprogowo" :naughty: :naughty:
kokos Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> jest różnica? heblowales u mnie??
Korzeń Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> jest różnica? nie ma, ale zrobiłem dopiero 5km :>
spetsnaz Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 heblowales u mnie?? Tak, ale u Ciebie to inna bajka. Tu są 312 i 6 przewodów gumowych. Tył nie ruszany.
Flyer Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> jest różnica? heblowales u mnie?? heblowales u mnie ?
kokos Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> jest różnica? heblowales u mnie?? heblowales u mnie ? rozumiem ze u Ciebie powinno byc porownywalnie z 312mm? [br]Dopisany: 13 Listopad 2010, 15:01_________________________________________________ heblowales u mnie?? Tak, ale u Ciebie to inna bajka. Tu są 312 i 6 przewodów gumowych. Tył nie ruszany. 6 przewodow jest z przodu? :shocked:myslalem ze to komplet P+T,no to inna bajka
spetsnaz Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 2 przewody przód 2 przewody z tyłu na belce 2 przewody na tyle W quattro można się pokusić o coś większego na tył.. w swoim Q co masz na tyle 256??
kokos Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 ale pisales ze tyl nie ruszany?nad tylem myslalem ale pytalem i zdania sa troche podzielone
Flyer Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 ale pisales ze tyl nie ruszany?nad tylem myslalem ale pytalem i zdania sa troche podzielone jak masz 320mm z przodu to warto wzmocnic tyl na 288/300mm. jezdzilem pare dni na 320/300 i bylo znacznie lepiej niz na serii 255mm
kokos Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 ale pisales ze tyl nie ruszany?nad tylem myslalem ale pytalem i zdania sa troche podzielone jak masz 320mm z przodu to warto wzmocnic tyl na 288/300mm. jezdzilem pare dni na 320/300 i bylo znacznie lepiej niz na serii 255mm pomysle,ale kurfa najzwyczajniej w swiecie juz mi sie nie chce
spetsnaz Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 pomysle,ale kurfa najzwyczajniej w swiecie juz mi sie nie chce a ja chętnie przygarnę tył 288 w dobrej kasie :gwizdanie:
Korzeń Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 A więc tak: zacząłem od tyłu. Okazało się że przewody kupione na aukcji http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-w-oplocie-audi-a4-goodridge-i1299591936.html nie pasują Dla przykładu. Jak przewód ma wejść w tę dziurę? Zaczęło się więc piłowanie: before>after Później już łatwiej Niestety, problem był z odkręceniem starych gumowych przewodów. Znowu na metalowych ukręciłem dwie śruby i musiałem o 24 jechać do znajomego i dorabiać dwa nowe kable (już miedziane). Zostały mi dobre tarcze 288, osłony 288, jarzma 288, zaciski Lucas tak? Szkoda, że nie można założyć tego PNP do tyłu. Póki co zostanie 256mm. Latem może zdejmę to co jest i wypiaskuje...
Kolkov Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Opublikowano 13 Listopada 2010 co tam cycek, kiedy wracasz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się