Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WARSZAWSKIE - każdy wtorek g. 19:00.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zmiana pasa ruchu i pedał w podłogę i siedzi na pupie gostkowi. Zmiana pasa i znów gaz do dechy. Jedno jest pewne hybryda to by nie potrafił jeździć. :naughty:

Czy ja wiem czy to jest powód do dumy ? Skończy się to kiedyś jak ktoś nagle przyhamuje.

Tato da..tato naprawi :D

Ps. http://moto.allegro.pl/mg-zt-2-0-cdti-zarejestrowany-w-polsce-pewniak-i1335312653.html fajny opis :decayed:

  • Odpowiedzi 84 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • poziek

    5808

  • Reggi

    5029

  • moskal

    4900

  • Flyer

    3009

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ja jezdze autem po wawie w godzinach szczytu (o 9 i 17).

jade z ursynowa na zoliborz (dolinka > wislostrada > pl wilsona).

jezdzac w stylu - max 2000rpm, max 2-3 razy dziennie pedal w podloge - wychodzi mi spalanie 12,5l/100km.

jak jezdze normalnie (tj. jezdzilem 2.5TDI, ktore palilo 11l/100km) to wychodzi 14-18l/100km (zalezy od natezenia ruchu i ilosci swiatel, na ktore sie zalapie).

jak czytam, ze wy zmieniac biegi 1>2>4>6, to kurde... po co Wam te eski ? :) myslalem, ze jak czasami jade oszczednie do pracy (robie dziennie 40km po miescie), to zachowuje sie jak dziadek... a Wy tu mowicie o trzymaniu predkosci na 1300rpm :evil:

w trasie nie potrafie jezdzic wolno, w czwartek zalalem pod korek, zrobilem 260km i sporo ponad polowa baku poszla :naughty:

moskal, ja przy 3000rpm mam 180kmh :decayed: - choc skrzynia z diesla w trasie sluzy tylko do oszczedzania, dynamika konczy sie na IV biegu :disgust:

Opublikowano

jak czytam, ze wy zmieniac biegi 1>2>4>6, to kurde... po co Wam te eski ?

to jak mam jeździć 1,2,3 to masz 170km/h na blacie i hebel bo światła/skrzyżowanie/zakręt ???? :wink4:

jezdze normalnie , dojezdzam do świateł na pierwszym miejscu i w momencie zielonego start z odcinki i juz nadrabiam oszczedzona wahe :polew: :polew: :polew:

moskal, ja przy 3000rpm mam 180kmh

tylko ze obrotomierz kończy sie u ciebie na 4500 , u mnie 7500 :tongue4:[br]Dopisany: 28 Listopad 2010, 17:43_________________________________________________

a Wy tu mowicie o trzymaniu predkosci na 1300rpm :evil:

nie o trzymaniu prędkości na 1300rpm tylko zmianie biegu przy 1300rpm :wink4:

Opublikowano

to jak mam jeździć 1,2,3 to masz 170km/h na blacie i hebel bo światła/skrzyżowanie/zakręt ???? :wink4:

zarty chlopie, zarty, przeciez wiem o co kaman.

ja do pracy jezdze spokojnie, jakbym mial co 3 dni lac pelen zbiornik, to spalilbym to padlo :D

nie o trzymaniu prędkości na 1300rpm tylko zmianie biegu przy 1300rpm :wink4:

przy 1300rpm to co najwyzej przepinam z 1 na 2 w korku :decayed:

zegary to mam juz benzynowe, a w dieslowskich pokazywaly prawdziwe wartosci [czyt. zamykalem czesto szafe].

przy 3000obr na VI mam 180km/h :tongue4:

Opublikowano

Prawda jest taka, że eSa wykańcza kieszeń w warunkach gęstego miasta - liczne światła, korki :kwasny: :kwasny::gwizdanie:

Na bezkolizyjnych trasach jest nie do pobicia w stosunku do np. mocno wysilonych 2.0T jak w subarynach czy EVACH. Poziowy coś o tym wie :naughty: :naughty: :gwizdanie:

Opublikowano

Suli siema ;)

Masz B6 w dizlu? :kox:

Opublikowano

Suli siema ;)

Masz B6 w dizlu? :kox:

W dodatku te odsądzane od czci i wiary 2.5 V6 tdi :kox: :kox:

Opublikowano

Suli siema ;)

Masz B6 w dizlu? :kox:

W dodatku te odsądzane od czci i wiary 2.5 V6 tdi :kox: :kox:

no właśnie , z S4 B5 wpakowac sie w taki kibel to dramat :thumbdown::decayed:

Opublikowano

Prawda jest taka, że eSa wykańcza kieszeń w warunkach gęstego miasta - liczne światła, korki :kwasny: :kwasny::gwizdanie:

Na bezkolizyjnych trasach jest nie do pobicia w stosunku do np. mocno wysilonych 2.0T jak w subarynach czy EVACH. Poziowy coś o tym wie :naughty: :naughty: :gwizdanie:

Sulejmanoglu mordo Ty moja!!!! jak ja dawno Cię nie widziałem :>

Chłopy zaskakuje mnie to jak piszecie,że S4 potrafi spalić 12L, moja musiała być popsuta. :)

Opublikowano

Na bezkolizyjnych trasach jest nie do pobicia w stosunku do np. mocno wysilonych 2.0T jak w subarynach czy EVACH. Poziowy coś o tym wie :naughty: :naughty: :gwizdanie:

Suli, przy oszczędnej jeździe sam osobiście zrobiłem Evką spalanie 11L/100km, a poziek chyba nawet jeszcze mniej.

Ale warunek - oszczędna jazda.

Za to jak wracaliśmy z Poźkiem i Norbim ze zlotu 1,5 roku temu to zatankowaliśmy przed Katowicami i nie dojechaliśmy nawet do Nadarzyna (230 km na baku) :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Za to jak wracaliśmy z Poźkiem i Norbim ze zlotu 1,5 roku temu to zatankowaliśmy przed Katowicami i nie dojechaliśmy nawet do Nadarzyna (230 km na baku) :polew: :polew: :polew:

Kto za sterem ??? pewnie Ty ???

Opublikowano

Kto za sterem ??? pewnie Ty ???

Raczej nie jest to trudne do odgadnięcia - Poziek po drodze wiadomo co robił na postojach albo spał (standard pozlotowy), a Norbi mimo, że miał kaca to idealnie nadawał się na operatora CB i tak jakoś poszło :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Kto za sterem ??? pewnie Ty ???

Raczej nie jest to trudne do odgadnięcia - Poziek po drodze wiadomo co robił na postojach albo spał (standard pozlotowy), a Norbi mimo, że miał kaca to idealnie nadawał się na operatora CB i tak jakoś poszło :polew: :polew: :polew:

tak myślałem ze ta łachudra zdychała na tylnej kanapie. to było po Bukowinie i jego słynnym stagediving-u ?? :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Opublikowano

tak myślałem ze ta łachudra zdychała na tylnej kanapie. to było po Bukowinie i jego słynnym stagediving-u ?? :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Tak, to ten zlocik ... zdychał z przodu, bo łatwiej było się wychylić w razie chęci puszczenia pawia :polew: :polew: :polew:

A przy okazji to chyba Twoje rejony ? :naughty:

Opublikowano

dobra minimalnym sie pochwalilismy to teraz ile max :decayed:

Opublikowano

Panowie kulturalni na koniec podali grabę :cool1:

Opublikowano
:siema::sick3::kawa:
Opublikowano

idź spać k**wa..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...