Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WARSZAWSKIE - każdy wtorek g. 19:00.


Kolkov

Rekomendowane odpowiedzi

siema

oj jak milo było wyjść rano na zamrożony parking i wejść do ciepłego auta :decayed::kox:

hehe webasto działa :kox:

dobrze że już za niedługo wiosna :decayed:

:hi:

działa ...nareszcie i przyznaje że jest za***iście

ciekawe kiedy przestanie... :naughty:

zwykle po nastawionym czasie yyyhhy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • poziek

    5808

  • Reggi

    5029

  • moskal

    4900

  • Flyer

    3009

Top użytkownicy w tym temacie

siema

oj jak milo było wyjść rano na zamrożony parking i wejść do ciepłego auta :decayed::kox:

Sąsiad, to może ogrzejesz od razu mojego parcha :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema

oj jak milo było wyjść rano na zamrożony parking i wejść do ciepłego auta :decayed::kox:

Sąsiad, to może ogrzejesz od razu mojego parcha :decayed:

luz - stawiaj obok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema

oj jak milo było wyjść rano na zamrożony parking i wejść do ciepłego auta :decayed::kox:

hehe webasto działa :kox:

dobrze że już za niedługo wiosna :decayed:

:hi:

działa ...nareszcie i przyznaje że jest za***iście

ciekawe kiedy przestanie... :naughty:

Nieprędko ... :naughty:

Ma dwa lata gwarancji :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Witam

czy w b6 wszystko musi wymagać 30 minut poświęcenia czasy by do czego kolwiek sie dostać ( począwszy od żarówki po akumulator) Próbowałem dziś wyciagnąć aku, niby nic trudnego, wyszarpać przymarznięta pokrywe jedną druga odkręcić klumy , i okazuje się ze i tak go sie nie da wyciagnać bez za***iście długiego imbusa. Jest jakiś sposób by do tej śruby zabezpieczającej dość inaczej? łatwiej? Może tylko ja na nic wpaść nie mogę, ( pierwsza zima z audi)

dzięki za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakup czteropak a umysł Ci się otworzy, jak nie pomoże to zaproś kolegów, ale wtedy czteropak nie starczy :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakup czteropak a umysł Ci się otworzy, jak nie pomoże to zaproś kolegów, ale wtedy czteropak nie starczy :evil:

true :good: bez browaru nie ma grzebania przy aucie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakup czteropak a umysł Ci się otworzy, jak nie pomoże to zaproś kolegów, ale wtedy czteropak nie starczy :evil:

bardzo pomocna informacja :cool1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakup czteropak a umysł Ci się otworzy, jak nie pomoże to zaproś kolegów, ale wtedy czteropak nie starczy :evil:

bardzo pomocna informacja :cool1:

Skoro wymagasz żeby było merytorycznie w tym wątku ... :naughty:

Opis dla kolegi: Odkręcasz klemy (najpierw ta od strony pasażera, później ta od strony kierowcy), zabezpieczasz je by nie doszło do przypadkowego iskrzenia, odkręcasz długim kluczem inbusowym śrubę mocującą plastikowe mocowanie akumulatora (w połowie długości akumulatora-warto sobie przyświecić), przesuwasz na bok to mocowanie, włazisz na silnik i ciągniesz w górę tego jeb***** kloca aż fra**** pierd**** drgnie aż w końcu wylezie :kox::decayed: Bo bladź jest kur***** ciężka.

No, to tyle fachowych rad :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakup czteropak a umysł Ci się otworzy, jak nie pomoże to zaproś kolegów, ale wtedy czteropak nie starczy :evil:

bardzo pomocna informacja :cool1:

merytoryczny dział to to nie jest :decayed:

:hi: Witam

czy w b6 wszystko musi wymagać 30 minut poświęcenia czasy by do czego kolwiek sie dostać ( począwszy od żarówki po akumulator) Próbowałem dziś wyciagnąć aku, niby nic trudnego, wyszarpać przymarznięta pokrywe jedną druga odkręcić klumy , i okazuje się ze i tak go sie nie da wyciagnać bez za***iście długiego imbusa. Jest jakiś sposób by do tej śruby zabezpieczającej dość inaczej? łatwiej? Może tylko ja na nic wpaść nie mogę, ( pierwsza zima z audi)

dzięki za podpowiedzi

musisz mieć imbusa z długą przedłużką inaczej d*pa bo tam nie ma żadnej nakrętki :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakup czteropak a umysł Ci się otworzy, jak nie pomoże to zaproś kolegów, ale wtedy czteropak nie starczy :evil:

bardzo pomocna informacja :cool1:

Skoro wymagasz żeby było merytorycznie w tym wątku ... :naughty:

Opis dla kolegi: Odkręcasz klemy (najpierw ta od strony pasażera, później ta od strony kierowcy), zabezpieczasz je by nie doszło do przypadkowego iskrzenia, odkręcasz długim kluczem inbusowym śrubę mocującą plastikowe mocowanie akumulatora (w połowie długości akumulatora-warto sobie przyświecić), przesuwasz na bok to mocowanie, włazisz na silnik i ciągniesz w górę tego jeb***** kloca aż fra**** pierd**** drgnie aż w końcu wylezie :kox::decayed: Bo bladź jest kur***** ciężka.

No, to tyle fachowych rad :good:

i ciagniesz w gore tego.................. ehhehehe dobre dobre ale kloc troszke musi wazyc ja mam 95 Ah :>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakup czteropak a umysł Ci się otworzy, jak nie pomoże to zaproś kolegów, ale wtedy czteropak nie starczy :evil:

bardzo pomocna informacja :cool1:

Skoro wymagasz żeby było merytorycznie w tym wątku ... :naughty:

Opis dla kolegi: Odkręcasz klemy (najpierw ta od strony pasażera, później ta od strony kierowcy), zabezpieczasz je by nie doszło do przypadkowego iskrzenia, odkręcasz długim kluczem inbusowym śrubę mocującą plastikowe mocowanie akumulatora (w połowie długości akumulatora-warto sobie przyświecić), przesuwasz na bok to mocowanie, włazisz na silnik i ciągniesz w górę tego jeb***** kloca aż fra**** pierd**** drgnie aż w końcu wylezie :kox::decayed: Bo bladź jest kur***** ciężka.

No, to tyle fachowych rad :good:

i ciagniesz w gore tego.................. ehhehehe dobre dobre ale kloc troszke musi wazyc ja mam 95 Ah :>

Mój mini-tutorial, niewątpliwie fachowy :decayed:, jest też dość emocjonalny gdyż jakiś miesiąc temu wyciagałem po nocy taką pier**** 95-tkę :naughty: i wspomnienia są wciąż żywe ....

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kiedys tez bede musial sie do tego zabrac, a jesli juz o tym mowa to zastanawia mnie po h. jest jakis węzyk doprowadzony z boku aku? odplyw czegoś czy kable do czójnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci się elektrolit w akku zacznie gotować to tym wężykiem będzie spływał lewym przednim nadkolem :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A....

Nigdy nie zmieniaj akumulatora na spocie w Arkadii... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Akumulatory znikają, zegary też :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci się elektrolit w akku zacznie gotować to tym wężykiem będzie spływał lewym przednim nadkolem :kox:

Dzieki za info, tak mi sie wydawalo ze to jakis odplyw bo na peszla wyglada ten "przewod"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

etam mrozi... ja jednak twierdze że jeszcze nie za bardzo po tym jak dzisiaj widziałem laske w normlanych butach i bardzo krótkiej miniówie... chyba jej co nie co tam zamarzło :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...