Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Nastawnik fazy rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam taki problem:zapaliła się kontrolka silnika a na kompie wyszło nastawnik fazy rozrządu...mechanik mówi o jakiejś cześć za 1500 zł...masakra...ktoś może ma jakieś pomysły...dodam , że świeżo założony rozrząd ale jest już podjechany...jestem już po wymianie całego dołu silnika...oprócz głowicy (pękła panewka)...mam już dosyć wydatków...

Opublikowano

Jedyny pomysł to wymiana na nowy :confused4: ceny niższej raczej nie znajdziesz niż 1500 zł. Z tego co pamiętam to przy wymianie tego nastawnika ( wariatora ) trzeba tez rozrząd machnąć.

Opublikowano

Etka twierdzi, że w ALT jest inny regulator faz, a napinacz łańcucha jest oddzielnie

p.s. Jest poniedziałek i mogę mieć problemy ze wzrokiem :>

Opublikowano

W ALT-ku oprócz napinacza łańcuszka jest jeszcze wariator który odpowiada za wcześniejsze otwarcie zaworów i to chyba to nawaliło u lejek a4.

p.s. część z tej aukcji jest do 1.8T a nie 2.0

Opublikowano

jeszcze jedno pytanie ??czy może się tak działać przez gaz?teraz spróbuje skasować i będę jeździł na benie i zobaczymy co będzie...

Opublikowano

gaz do tego nic nie ma, od gazu możesz mieć błąd katalizatora ewentualnie przy źle wyregulowanym błąd mieszanki system to lean lub rich[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 15:12_________________________________________________masz napinacz z elektromagnetyczna regulacją czy zwykły?

Opublikowano

pojawił się taki błąd..

17927 - d cylindrów 1, przestawienie faz wałka rozrządu: brak funkcji...MIL zapalona...

może ma ktoś jakieś pomysły?

Opublikowano

po pierwszym klekocie pracuje rewelacyjnie...ale co z tym zaworem?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

z tego co ja sie dowiedzialem to ten zawor odpowiada za cisnienie oleju w rozrzadzie. nazwa polska w ETOS to "zawor wysokiego cisnienia" a po ang. "oil pressure relief valve" i wydaje mi sie ze to on odpowiada za zmiane faz rozrzadu. ostatnio zmienialem tam uszczelke i u mnie chyba jest niesprany w nim zaworek ktory odpowiada za utrzymanie oleju w rozrzadzie po zgaszeniu silnika. [br]Dopisany: 22 Maj 2011, 03:14_________________________________________________zerknij sobie na to

http://postimage.org/image/bz4dq0ec/

Opublikowano

z tego co ja sie dowiedzialem to ten zawor odpowiada za cisnienie oleju w rozrzadzie. nazwa polska w ETOS to "zawor wysokiego cisnienia" a po ang. "oil pressure relief valve" i wydaje mi sie ze to on odpowiada za zmiane faz rozrzadu. ostatnio zmienialem tam uszczelke i u mnie chyba jest niesprany w nim zaworek ktory odpowiada za utrzymanie oleju w rozrzadzie po zgaszeniu silnika. [br]Dopisany: 22 Maj 2011, 03:14_________________________________________________zerknij sobie na to

http://postimage.org/image/bz4dq0ec/

Witam. Wymieniłem nastawnik faz rozrządu na używany ale sprawny. Kontrolka zgasła błąd nie wyskakiwał rewelacja...do czasu...chyba w zależności jak się ustawił to kontrolka sie zapalała i zaczynał warczeć na rozgrzanym silniku.. jak sie dobrze ustawił to cisza i kontrolka gasła...ale zdecydowanie częściej warkotał...nie pozostało nic jak tylko zmienić na stary zepsuty...teraz kontrolka świeci a silnik nie terkocze...brak słów...

Opublikowano

Witam

Podepnę się do tematu.

Chcę wymienić nastawnik na używany. Czy mogę po prostu wyjąć stary założyć nowy czy trzeba go jakoś ustawić ?

Opublikowano

Koledzy odezwijcie się do benyA4 - on zajmuje się regeneracją zarówno wariatorów jak i zaworów. Zna temat dość dobrze, a że jest koleżeński to doradzi i wytłumaczy :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...