Kowi87 Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 W osce nie założysz nic wiekszego jak seria
Dev Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 ori to 245/10mm i zapomnij ze w ośce wrzucisz cos wiekszego Endriu nie lepiej poszukac z Q albo B6 :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
endriuu Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Opublikowano 22 Lipca 2011 ehe - moze i lepiej ale na razie nic nie szukam. musze zmienic wiec pytam czy podejdzie cos P&P?
Dev Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 nic a nic potrzebujesz oznaczen do wymiany ?
Dev Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Klocek: FDB1083 ozn. Ferodo tarcza: DDF830 ozn. Ferodo łożyska: 8D0 598 625 - tylko nie wiem na 100% czy w tym zestawie jest uszczelnienie pierscien ABS: 443 614 149 A
endriuu Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Opublikowano 22 Lipca 2011 Klocek: FDB1083 ozn. Ferodo tarcza: DDF830 ozn. Ferodo łożyska: 8D0 598 625 - tylko nie wiem na 100% czy w tym zestawie jest uszczelnienie pierscien ABS: 443 614 149 A łożyska zmieniałem rok temu. pierscienie ABS musze wmieniac? jakie tarcze i klocki najlepiej?
Dev Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 łozyska wymienia sie za kazdym razem jak wymieniasz tarcze bedzie Ci teraz cięzko wyciagnac pierścienie z tarczy pierscień wymieniam bo stary zwykle jest za mocno skorodowany podałem Ci oznaczenia Ferodo, jezeli je załozysz to bedzie ok mozesz zapodac jeszcze TRW lub Bosch-a
endriuu Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Opublikowano 28 Lipca 2011 łozyska wymienia sie za kazdym razem jak wymieniasz tarcze bedzie Ci teraz cięzko wyciagnac pierścienie z tarczy pierscień wymieniam bo stary zwykle jest za mocno skorodowany podałem Ci oznaczenia Ferodo, jezeli je załozysz to bedzie ok mozesz zapodac jeszcze TRW lub Bosch-a devast mam bdb cenie od Dzika Bosche lub ATE - co lepiej?
Dev Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 wez Boscha albo TRW co do Ate mam mieszane uczucia
endriuu Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2011 zrobiłem tył. i łożyska udało sie przełożyć i pierścienie ABS. dzięki za pomoc.
Pandzior Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Czy zaciski z jarzmami z C5 pod tarczę 288 podejdą do B5?
Dev Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 pod warunkiem ze sa na malym rozstawie srub mocujacych jarzmo do zwrotnicy
djsuchy Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 A podłączę się troszeczkę. Czy dałoby się zrobić taki myk z hamulcami z tyłu. A mianowicie swap z 245 na inne, również ze zmiana tylko jarzmy?
spetsnaz Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 A podłączę się troszeczkę. Czy dałoby się zrobić taki myk z hamulcami z tyłu. A mianowicie swap z 245 na inne, również ze zmiana tylko jarzmy? nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się