gorzel Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Witam serdecznie, po wyjeciu i przeczyszcienu turbiny w moim AFN zauwazylem pojawiajacy sie wycie oleju z przewodu podcisnienia oleju doprowadzajacego olej do turbiny (metalowy sztrywny wezyk). Olej pojawia sie od gory, gdzie rurka wchodzi do nakretki...czy jest tam jakas podkladka, ktora sie wyrobila przy zdejmowaniu turbo, czy wezyk jest do wymiany... Poprosze o pomoc....
cowboy1 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 witaj,podkladka tam nie wystepuje,jest to polaczenie na stozku,podobnie jak węzyki hamulcowe.Moze ta rurka jest ok,moze uszkodziles ten kruciec w ktoren wkrecasz ten przewod doprowadzajacy olej to turbo.na poczatek proponowalbym zmienic ten krociec przy turbo i probowac przykrecic ten przewód.powodzenia.
clinque Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Uszczelka jest tylko od dolu, od gory nie ma zadnych udziwnien. Pozostaje Ci wymiana wezyka.
gorzel Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2011 no to pieknie...najpierw szyszczenie turbo, dzis wymiana dwumasy, sprzewdla tarcz i klockow...a teraz jeszcze wezyk....Orientuje się ktos jakie koszta....:/
PiterA4 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 ja wczoraj czyscilem turbcie i zrobilem na niej juz 400km i jest szczelne a moze krzywo cheftles ta nakretke i nie doszla??
clinque Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 kolego napisz do paputa, ma afna na czesci, moze mu jeszcze zostala to bedziesz mial dobra cene
karbonek Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Albo kiepsko dokręciłeś, lub przekręciłeś przewód. Jedna śróba idzie w turbo, a z niej druga w węzyk.
Narcyz 35 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Rozkręcić , wkręcić najpierw króciec z podkładką miedzianą do turbo a dopiero później ( po uprzednim sprawdzeniu czy stożek nie jest porysowany , ewentualnie lekko papierem go przetrzeć ) wkręcić przewód .
yanosho Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 najprawdopodobniej źle został przykręcony przewód zasilania oleju najlepsza opcja to gdyby obrobił się króciec turbiny bo łatwiej go wymienić niż przewód zasilania
Tzieland Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 kolego też to miałem i okazało się, że gwint w śrubie w turbinie się zjechał od razu Ci mówię, że nażynkami (czy jak to się nazywa) dużo nie zdziałasz ale być może, że tylko za bardzo wygiąłeś ten wężyk co doprowadza olej i to on jest przyczyną, jego koszt w ASO to ok. 150 zł ale jeżeli to będzie ta śuba w turbo to tylko toczenie z lepszego materiału
darooo Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Albo kiepsko dokręciłeś, lub przekręciłeś przewód. Jedna śróba idzie w turbo, a z niej druga w węzyk. O właśnie. Zanim wymienisz spróbuj go do kręcić. Ja miałem tak samo po czyszczeniu turbo, leciało jak głupie a dokręciłem ledwo ćwierć obrotu i po dziś dzień (ponad rok) jest sucho. Po prostu jak skręcałem nie chciałem tak mocno dokręcać i taki był efekt. Umyj benzyną, dokręć, obserwuj.
yanosho Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Albo kiepsko dokręciłeś, lub przekręciłeś przewód. Jedna śróba idzie w turbo, a z niej druga w węzyk. O właśnie. Zanim wymienisz spróbuj go do kręcić. Ja miałem tak samo po czyszczeniu turbo, leciało jak głupie a dokręciłem ledwo ćwierć obrotu i po dziś dzień (ponad rok) jest sucho. Po prostu jak skręcałem nie chciałem tak mocno dokręcać i taki był efekt. Umyj benzyną, dokręć, obserwuj. dokładnie bez pochopnych decyzji mialem podobnym motyw gdy w 1Z założyłem BRD i zaczęło się sączyć później zauważyłem, że gniazdo do stożka przewodu zasilania oleju w BRD jest delikatnie inne ale na szczęście mocne dokręcenie pomogło
pastaldo Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 wymien i po klopocie nie koniecznie bo jesli wymieni i źle skręci to dalej będzie ciekło. Dokręć mocniej tylko z wyczuciem i najlepiej ten króciec wkręcany w turbine trzymaj jakims kluczem żeby się nie przekręcił bo uszkodzisz gniazdo w turbinie i wtedy dopiero będą schody.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się