Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Problem z olejem 2 litry na 10000 ??Turbo po regeneracji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam problem z kolezki autem jest to A4 2000r 1.9 TDI 115km

Problem jest taki ze bierze bardzo duzo oleju , po odkreceniu rury od IC na dole zlalem pol sloika oleju ,pare dni pozniej po trasie Slupsk-Warszawa i spowrotem sciagam rure od ic i to samo znowu pol sloika oleju, na bagnecie oczywiscie ubywa. Turbo bylo regenerowane niecaly rok temu ale to raczej nie wina turbiny bo przed regeneracja bylo to samo ??

Macie jakies pomysly??

Opublikowano

wymienic pokrywe wałka rozrzadu aby był nowy separator oleju. a jesli to nie pomoze tzn ze pierścienie tłokowe są w nie najlepszej kondycji dlatego następują duże przedmuchy w góre silnika i wypychane sa opary z olejem przed odme do przewodu dolotowego z wiltra powietrza,trafia nastepnie do turbo a potem przetłoczany jest do układu dolotowego(doladowania)...

Opublikowano

jaki przebieg ma to auto ????

uszczelnienia zaworowe mogą dawac o sobie znac

Opublikowano

Duże ilości oleju w wężach dolotowych to oprócz puszczającej turbosprężarki może być problem z odmą,

Opublikowano

Przebieg auta to 280tys

Opublikowano

Olej w dolocie to normalna sprawa. Przy sprawnym turbo olej pochodzi z odmy. Sam niedawno założyłem OCT i obserwuje ile tego się zbiera. Tak czy owak dolewka 2 litrów to za dużo.

Opublikowano

A czy mozna wymienic sam separator w pokrywie zaworow ??

Opublikowano

Nie bardzo bo jest ten element zgrzany na gorąco w pokrywie od zaworów. To ładnie go ktoś musiał szanować że separator zabiło na amen.

Opublikowano

No on chyba nie jest zabity wręcz przeciwnie podejrzewam ze to on puszcza za dużo oleju

Opublikowano

Nie bardzo bo jest ten element zgrzany na gorąco w pokrywie od zaworów. To ładnie go ktoś musiał szanować że separator zabiło na amen.

to dlaczego go mozna kupic osobno??? :mysli:
Opublikowano

a można? to jak się da lepiej dla kolegi bo sobie kupi sam separator.

Tak z ciekawości daj linka gdzie go można kupić i jaka cena?

Opublikowano

ale to jest do innego typu silnika

Opublikowano

ale to jest do innego typu silnika

do afn kolego dzis mi przyszla paczka wiec sprawdzilem i jest do afn :)
Opublikowano

obstawiam temat odma za duzo oleju :gwizdanie: :gwizdanie: walcze teraz z meganką 1.9 DCI 1000km temu dalem turbo do zrobienia i znowu się rozpadlo wychodzi na to że silnik jest kaput :kox: ps odlączylem odme od węża od filtru powietrza włozyłem ją do butelki i się przejechalem wszystko jest ok tylko strasznie leje olejem ;]

Opublikowano

obstawiam temat odma za duzo oleju :gwizdanie: :gwizdanie: walcze teraz z meganką 1.9 DCI 1000km temu dalem turbo do zrobienia i znowu się rozpadlo wychodzi na to że silnik jest kaput :kox: ps odlączylem odme od węża od filtru powietrza włozyłem ją do butelki i się przejechalem wszystko jest ok tylko strasznie leje olejem ;]

a ja wroce do tematu :tongue4: wymienilem dzis ten zawor cisnieniowy na pokrywie zaworow i w moim roczniku czyli 1996r jest to czesc wymienna bez wiekszego problemu :good:
Opublikowano

Turbo ok to obstawiam pierscienie.

Opublikowano

jak juz to gumki na zaworach predzej......bo to co zrozumialem to auto kopyci moca :decayed: wiec pierscienie raczej odpadaja bo niemialby kompresji

Opublikowano

jak juz to gumki na zaworach predzej......bo to co zrozumialem to auto kopyci moca :decayed: wiec pierscienie raczej odpadaja bo niemialby kompresji

nieprawda. W takich przypadkach silnik może mieć mega kompresje. Ja osobiście obstawiam pierścienie zbierające olej lub poprostu wydymane cylindry..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...