darekaudi4 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 Witam problem z kolezki autem jest to A4 2000r 1.9 TDI 115km Problem jest taki ze bierze bardzo duzo oleju , po odkreceniu rury od IC na dole zlalem pol sloika oleju ,pare dni pozniej po trasie Slupsk-Warszawa i spowrotem sciagam rure od ic i to samo znowu pol sloika oleju, na bagnecie oczywiscie ubywa. Turbo bylo regenerowane niecaly rok temu ale to raczej nie wina turbiny bo przed regeneracja bylo to samo ?? Macie jakies pomysly??
SotoM Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 wymienic pokrywe wałka rozrzadu aby był nowy separator oleju. a jesli to nie pomoze tzn ze pierścienie tłokowe są w nie najlepszej kondycji dlatego następują duże przedmuchy w góre silnika i wypychane sa opary z olejem przed odme do przewodu dolotowego z wiltra powietrza,trafia nastepnie do turbo a potem przetłoczany jest do układu dolotowego(doladowania)...
Dev Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 jaki przebieg ma to auto ???? uszczelnienia zaworowe mogą dawac o sobie znac
dante0018 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 Duże ilości oleju w wężach dolotowych to oprócz puszczającej turbosprężarki może być problem z odmą,
k0za Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Olej w dolocie to normalna sprawa. Przy sprawnym turbo olej pochodzi z odmy. Sam niedawno założyłem OCT i obserwuje ile tego się zbiera. Tak czy owak dolewka 2 litrów to za dużo.
darekaudi4 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 A czy mozna wymienic sam separator w pokrywie zaworow ??
pieciajek Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Nie bardzo bo jest ten element zgrzany na gorąco w pokrywie od zaworów. To ładnie go ktoś musiał szanować że separator zabiło na amen.
darekaudi4 Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Opublikowano 4 Maja 2011 No on chyba nie jest zabity wręcz przeciwnie podejrzewam ze to on puszcza za dużo oleju
PiterA4 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Nie bardzo bo jest ten element zgrzany na gorąco w pokrywie od zaworów. To ładnie go ktoś musiał szanować że separator zabiło na amen. to dlaczego go mozna kupic osobno???
pieciajek Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 a można? to jak się da lepiej dla kolegi bo sobie kupi sam separator. Tak z ciekawości daj linka gdzie go można kupić i jaka cena?
PiterA4 Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 a można? to jak się da lepiej dla kolegi bo sobie kupi sam separator. Tak z ciekawości daj linka gdzie go można kupić i jaka cena? http://allegro.onet.pl/odolejacz-odmy-zawor-cisnienia-audi-seat-vw-ford-i1599065054.html
darekaudi4 Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 ale to jest do innego typu silnika
PiterA4 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 ale to jest do innego typu silnika do afn kolego dzis mi przyszla paczka wiec sprawdzilem i jest do afn
NiskoiSzerokoAudiA4 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 obstawiam temat odma za duzo oleju :gwizdanie: :gwizdanie: walcze teraz z meganką 1.9 DCI 1000km temu dalem turbo do zrobienia i znowu się rozpadlo wychodzi na to że silnik jest kaput ps odlączylem odme od węża od filtru powietrza włozyłem ją do butelki i się przejechalem wszystko jest ok tylko strasznie leje olejem ;]
PiterA4 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 obstawiam temat odma za duzo oleju :gwizdanie: :gwizdanie: walcze teraz z meganką 1.9 DCI 1000km temu dalem turbo do zrobienia i znowu się rozpadlo wychodzi na to że silnik jest kaput ps odlączylem odme od węża od filtru powietrza włozyłem ją do butelki i się przejechalem wszystko jest ok tylko strasznie leje olejem ;] a ja wroce do tematu wymienilem dzis ten zawor cisnieniowy na pokrywie zaworow i w moim roczniku czyli 1996r jest to czesc wymienna bez wiekszego problemu
PiterA4 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 jak juz to gumki na zaworach predzej......bo to co zrozumialem to auto kopyci moca wiec pierscienie raczej odpadaja bo niemialby kompresji
jnx Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 jak juz to gumki na zaworach predzej......bo to co zrozumialem to auto kopyci moca wiec pierscienie raczej odpadaja bo niemialby kompresji nieprawda. W takich przypadkach silnik może mieć mega kompresje. Ja osobiście obstawiam pierścienie zbierające olej lub poprostu wydymane cylindry..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się