marewel Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 W jaki sposob dostaje sie ropa z PDF do bloku,jest jakies polaczenie oprucz wydechu? Na takie pytania chyba nie znajdziesz tu odpowiedzi nawet u tych co wiedza.
griga-st Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 W jaki sposob dostaje sie ropa z PDF do bloku,jest jakies polaczenie oprucz wydechu?Na takie pytania chyba nie znajdziesz tu odpowiedzi nawet u tych co wiedza. "oprócz" oczywiście piszemy z kreska mea culpa , poza tym nie kumam witza.
leo... Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 do filmu olejowego na sciankach cylindra dostaje się dolewany przez procedurę dotrysku ON ... czesc trafia do DPF'u - czesc do miski olejowej mozna dodać że układ musi osiągnąc 600'C do prawidłowego wypalenia - przy 900'C wypalanie jest automatycznie przerwane przez ECU (grożba samozapłonu)
grzybk Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 wielkie dzięki wszystkim którzy znaleźli chwilkę czasu i odpowiedzieli mi na moje problemy- tzn mojego auta. Jestem w trakcie szukania wałka a to nie jest prosta sprawa. Może ktoś z Was ma namiary na dobry niewytarty wałek? Tam gdzie dzwonię i pytam (allegro) wszystkie wałki są z silników po 60-70 tyś ,które są rzekomo udokumentowane książką serwisową w co nie wierzę. Pozdrawiam Wszystkich i nadal czekam na nowe wskazówki.
gajes666 Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Chcesz mieć pewność, że jest dobry to kup nowy wałek!
antonio Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 zadzwoń do Świątka z Bydgoszczy - on produkuje nowe wałki i regeneruje stare
griga-st Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 do filmu olejowego na sciankach cylindra dostaje się dolewany przez procedurę dotrysku ON ... czesc trafia do DPF'u - czesc do miski olejowej ...Obawiam się koledzy ze ta TEORIA grubymi nićmi szyta jest (sam to łyknąlem wcześniej ) Coby nie zaśmiecać wątku ,może gdzieś indziej bla-bla? [br]Dopisany: 05 Maj 2011, 22:57_________________________________________________ Chcesz mieć pewność, że jest dobry to kup nowy wałek! +szklanki ile za to m/w trzeba dać w PL?
antonio Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 szklanki INA po jakieś 85 PLN sztuka x 8 wypadałoby do nowego wałka zapodać nowe panewki jakieś 28PLN x 10 no i wałek.... nie zapominając oczywiście o nowym oleju i jego filtrze :gwizdanie:
rob555 Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 ...Obawiam się koledzy ze ta TEORIA grubymi nićmi szyta jest (sam to łyknąlem wcześniej ) Coby nie zaśmiecać wątku ,może gdzieś indziej bla-bla? Kazdy ma prawo do wlasnych przemyslen. Na moje mozesz wierzyc pieknym kolorowym broszukom z usmiechnieta rodzina na okladce i zielona trawa na łace ktore twierdza ze DPF jest ekologiczny, bezpieczny i bezproblemowy. Dzieki takim jak Ty ja i moi koledzy mamy robote na najblizsze pare lat. Poprawiamy, reanimujemy albo wrecz usuwamy te "ekologiczne" cuda by wrescie mozna bylo eksploatowac dosc drogie auta a nie tylko bujac sie po mechanikach. Miedy innym tez przy okazji znika problem rozrzedzania sie oleju (po wykastrowaniu w sofcie procedury dopalania) no ale skoro to teoria grubymi nicmi szyta wiec pewnie to tylko zbiegi okolicznosci. Mysle ze latwiejszym wytlumaczeniem bedzie wplyw fazy ksiezyca na uszczelnienie pompowtryskow i z tegoz tytulu mozna by domniemywac ze w czasie pelni leja one w miske.... Aaaaa i zapomnialem. Wejdz sobie na jakiekolwiek forum opla. Poczytaj o silnikach z DPF na CR (zadnych pompowtryskow) i problemow jakie DPF tam robi oraz jak w cudowny sposob sie tez im olej dolewa. Mimo ze uklad paliwowy zupelnie inny.... No ale to chyba wplyw Mercurego albo Marsa...ksiezyc jest dla pompowtryskow zarezerwowany
marewel Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Ta teoria specjalnie uszyta jest żeby tacy jak Ty rob zarabiali na biednych zjadaczach chleba - to pewnie chciał napisać ten biedak.
zenonw Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 U mnie przybywało oleju (jazda 90 % miasto) po usunięciu Dpf-a problem zniknął ,albo fazy księżyca teraz inne
rafcisz Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 A jak by to było by w moim przypadku? Autko mam zarejestrowane w De. Na przedniej szybie mam zieloną naklejkę,pewnie dla tego że mam filtr cząsteczek stałych i na pewno też że mam DPF. Czy jak bym wywalił ten DPF to w De by taki eksperyment przeszedł?czy na przeglądzie by się by nie czepili?czy by mi tylko zmienili naklejkę na żółtą?czy by mi nie kazali wmąntować tego zasranego DPF-a jeszcze raz?bo w Polsce te eksperymenty zdają egzamin,a ciekawe czy w De by się to udało?
antonio Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 wielkie dzięki wszystkim którzy znaleźli chwilkę czasu i odpowiedzieli mi na moje problemy- tzn mojego auta. Jestem w trakcie szukania wałka a to nie jest prosta sprawa. Może ktoś z Was ma namiary na dobry niewytarty wałek? Tam gdzie dzwonię i pytam (allegro) wszystkie wałki są z silników po 60-70 tyś ,które są rzekomo udokumentowane książką serwisową w co nie wierzę. Pozdrawiam Wszystkich i nadal czekam na nowe wskazówki. i jak z poszukiwaniami? znalazłeś coś sensownego?
POPO Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 panowie a gdzie w okolicach śląska najlepeij wyciąć dpf?
rafcisz Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 panowie a gdzie w okolicach śląska najlepeij wyciąć dpf? a idzie go wyczyścić??
POPO Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 tak narazie nie mam szczególnych problemów, ale coraz cześciej go zaczyna czyścić. Kontrolki o zapchanym DPF jeszcze nie miałem ale nie chce tego gówna w swoim aucie.
leo... Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 A jak by to było by w moim przypadku? niezależnie czy wytniesz DPF i oszukasz ECU przez emulator czy zrobisz to programowo - każde sprawdzenie bedzie pokazywało że DPF jest w aucie i działa poprawnie
rafcisz Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 A jak by to było by w moim przypadku? niezależnie czy wytniesz DPF i oszukasz ECU przez emulator czy zrobisz to programowo - każde sprawdzenie bedzie pokazywało że DPF jest w aucie i działa poprawnie czyli spokojnie mogę dpf wywalić?na przeglądzie jak podłączą go pod sprawdzanie spalin to będzie tak jak dpf by był tak? Dziękuje za odpowiedz.
mariuszsal Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Po pierwsze już o tym nie raz było. Wydalenie DPF jako winnego całemu złu jest błędem. W większości jest to likwidacja skutków a nie problemu. Po drugie wydalenie DPF może w cywilizowanym kraju a piszesz o DE zakończyć sie nie zaliczeniem przeglądu, auto z wycietym filtrem traci homologację. Druciarstwo w naszym kraju jest akceptowane i uznawane za normę więc tutaj nie powinieneś mieć z tym problemów. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się