Patrox Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Oto efekt ostatnich prac - ciut większa sprężarka -dodatkowa pompa paliwa - BIG FMIC -Sportowy wydech 3 cale na 2 tłumikach -Strojenie: Mocy byłoby więcej jednakże temperatura dziś była bardzo duża i limitery już dawały o sobie znać
rusektdi Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Przesadziles. !!! daj sie tym przejechac
ArkadiuS Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 ładny wynik. Teraz można pojeździć . Moment 40% więcej niż w serii . Ciekawe jak się będzie sprzęgło zachowywać w cieplejsze? ps: Co to za suszarka?.............
Patrox Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Opublikowano 11 Maja 2011 ładny wynik. Teraz można pojeździć . Moment 40% więcej niż w serii . Ciekawe jak się będzie sprzęgło zachowywać w cieplejsze? ps: Co to za suszarka?............. Dla niewtajemniczonych sprzęgło w 3,0tdi B8 jest pancerne. Konstrukcyjnie jest podobne do bolidu F1 ze względu na to , że ma 2 tarcze sprzęgła i mocny docisk. Poza tym jak widać moment jest rozłożony późno aby sprzęgło zaoszczędzić. A turbo do garett:)
antonio Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 to wynik Twojego B8??? moc jest jak :kox: ale skrzynia manual i taka pizzzzda to chyba nieporozumienie wrzucisz 1 i za sekundę musisz pakować 2 i za kolejna chwilkę 3 - duże straty czasu przy wajhowaniu
Flyer Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 A wlasnie - kiedy tu sie koncza pierwsze 3 biegi? ...bo, ze an 4 da sie jechac ok 200 to juz wiem Piekna moc, jestem ciekaw jak to sie ma do seryjnej i poczipkowanej S4.
turdzi Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 pieknie , seryjna S4 to pewnie zjada , a do dlubanej to bedzie dalej malo.
dejf Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Pewnie najszybsze 3.0TDI w PL To musi być miazga. Gratulacje!
ArkadiuS Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 ładny wynik. Teraz można pojeździć . Moment 40% więcej niż w serii . Ciekawe jak się będzie sprzęgło zachowywać w cieplejsze? ps: Co to za suszarka?............. Dla niewtajemniczonych sprzęgło w 3,0tdi B8 jest pancerne. Konstrukcyjnie jest podobne do bolidu F1 ze względu na to , że ma 2 tarcze sprzęgła i mocny docisk. Poza tym jak widać moment jest rozłożony późno aby sprzęgło zaoszczędzić. A turbo do garett:) ciekawe jaka jest granica napędu i silnika dla tego modelu Widać, że Mirass popracował nad kreskami
Patrox Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Opublikowano 11 Maja 2011 pieknie , seryjna S4 to pewnie zjada , a do dlubanej to bedzie dalej malo. Seryjna zjadałem przeokrutnie, może w weekend ustawię sie z takim S4 zrobionym na 390km to zobacze jaka jest różnica.
dejf Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 pieknie , seryjna S4 to pewnie zjada , a do dlubanej to bedzie dalej malo. Seryjna zjadałem przeokrutnie, może w weekend ustawię sie z takim S4 zrobionym na 390km to zobacze jaka jest różnica. A jak przeczucia? Po jakim czasie od startu pojawia się teraz 100km/h w tym 350 konnym turbo dieslu? 4.x? Jaką auto może miec traz konkurencje spośród turbo diesli V6? 335xd daje sie porobić na takie moce?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się