Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 3,0tdi B8 Engine CAPA 240PS mod by EcuProject Wrocław


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oto efekt ostatnich prac

- ciut większa sprężarka

-dodatkowa pompa paliwa

- BIG FMIC

-Sportowy wydech 3 cale na 2 tłumikach

-Strojenie:

pat1p.jpg

Mocy byłoby więcej jednakże temperatura dziś była bardzo duża i limitery już dawały o sobie znać:)

Opublikowano

Niezły wynik :slina:

Opublikowano

Ja cież nie pier*ole :shocked: , :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

Co to za turbo?

Opublikowano

Looo karwa!!!!

Piekny wynik.

Opublikowano

Masakra ja tez tyle chce :slina:

Opublikowano

Przesadziles. !!! daj sie tym przejechac :kox:

Opublikowano

Przecie to tylko Diesel :decayed:

graty

Opublikowano

No kreski swietne...ciekawe jak osiagi :)

Opublikowano

ładny wynik. Teraz można pojeździć :cool1:. Moment 40% więcej niż w serii ;). Ciekawe jak się będzie sprzęgło zachowywać w cieplejsze?

ps: Co to za suszarka?.............

Opublikowano

ładny wynik. Teraz można pojeździć :cool1:. Moment 40% więcej niż w serii ;). Ciekawe jak się będzie sprzęgło zachowywać w cieplejsze?

ps: Co to za suszarka?.............

Dla niewtajemniczonych sprzęgło w 3,0tdi B8 jest pancerne. Konstrukcyjnie jest podobne do bolidu F1 ze względu na to , że ma 2 tarcze sprzęgła i mocny docisk. Poza tym jak widać moment jest rozłożony późno aby sprzęgło zaoszczędzić. A turbo do garett:)

Opublikowano

to wynik Twojego B8???

moc jest jak :kox: :kox: ale skrzynia manual i taka pizzzzda to chyba nieporozumienie :no:

wrzucisz 1 i za sekundę musisz pakować 2 i za kolejna chwilkę 3 - duże straty czasu przy wajhowaniu

Opublikowano

A wlasnie - kiedy tu sie koncza pierwsze 3 biegi? ...bo, ze an 4 da sie jechac ok 200 to juz wiem :kox:

Piekna moc, jestem ciekaw jak to sie ma do seryjnej i poczipkowanej S4.

Opublikowano

pieknie :kox:, seryjna S4 to pewnie zjada , a do dlubanej to bedzie dalej malo.

Opublikowano

Pewnie najszybsze 3.0TDI w PL :)

To musi być miazga. Gratulacje!

Opublikowano

ładny wynik. Teraz można pojeździć :cool1:. Moment 40% więcej niż w serii ;). Ciekawe jak się będzie sprzęgło zachowywać w cieplejsze?

ps: Co to za suszarka?.............

Dla niewtajemniczonych sprzęgło w 3,0tdi B8 jest pancerne. Konstrukcyjnie jest podobne do bolidu F1 ze względu na to , że ma 2 tarcze sprzęgła i mocny docisk. Poza tym jak widać moment jest rozłożony późno aby sprzęgło zaoszczędzić. A turbo do garett:)

ciekawe jaka jest granica napędu i silnika dla tego modelu :mysli:

Widać, że Mirass popracował nad kreskami :good:

Opublikowano

pieknie :kox:, seryjna S4 to pewnie zjada , a do dlubanej to bedzie dalej malo.

Seryjna zjadałem przeokrutnie, może w weekend ustawię sie z takim S4 zrobionym na 390km to zobacze jaka jest różnica.

Opublikowano

pieknie :kox:, seryjna S4 to pewnie zjada , a do dlubanej to bedzie dalej malo.

Seryjna zjadałem przeokrutnie, może w weekend ustawię sie z takim S4 zrobionym na 390km to zobacze jaka jest różnica.

A jak przeczucia? Po jakim czasie od startu pojawia się teraz 100km/h w tym 350 konnym turbo dieslu? 4.x?

Jaką auto może miec traz konkurencje spośród turbo diesli V6? 335xd daje sie porobić na takie moce?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...