Kowi87 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Duzo osób na forum zmieniło przedlifta na polifta :gwizdanie: róznica jest Slepy a jakie silniki bierzesz pod uwage przy ewentualnej zmianie?? moze tak jak Seba przed kupnem auta kupisz silnik AWX i odrazu na wstępie swapik
slepy Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Opublikowano 3 Listopada 2010 Duzo osób na forum zmieniło przedlifta na polifta :gwizdanie: róznica jest Slepy a jakie silniki bierzesz pod uwage przy ewentualnej zmianie?? moze tak jak Seba przed kupnem auta kupisz silnik AWX i odrazu na wstępie swapik myślę o AJM , Biała ma takiego i dość fajnie sobie to jeździ, potem jakaś turbawka i programik i powinno styknąć, Swap za mną chodzi, ale na AVFa i skrzynię 6
MAGIC87 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Swap za mną chodzi, ale na AVFa i skrzynię 6 kox jechałem moim AWX z AVF i w sumie po sprawdzeniu sie gosc z AVF bardziej sie spinal ,ze biegi szybciej mu sie konczyły. moze w trasie lepsza ta 6 bo mniej halasu
slepy Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Opublikowano 3 Listopada 2010 Swap za mną chodzi, ale na AVFa i skrzynię 6 kox jechałem moim AWX z AVF i w sumie po sprawdzeniu sie gosc z AVF bardziej sie spinal ,ze biegi szybciej mu sie konczyły. moze w trasie lepsza ta 6 bo mniej halasu no głownie o to chodzi , bo biegi raczej napewno bedą krótsze , najbardziej zależy mi na bucie na 3 pierwszych biegach, bo z tego się najczęściej korzysta
Kowi87 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Swap za mną chodzi, ale na AVFa i skrzynię 6 kox jechałem moim AWX z AVF i w sumie po sprawdzeniu sie gosc z AVF bardziej sie spinal ,ze biegi szybciej mu sie konczyły. moze w trasie lepsza ta 6 bo mniej halasu szybciej mu sie kończyły biegi, bo ma napęd Q i wolniej sie rozpędzał w prównaniu do oski No taki AJM w serii bardzo podobnie jeżdzi jak AFN po programie, AFN nieco szybszy, ale odczucia bardzo zblizone bo moment maja taki sam wtedy skrzynia 6ka to taka 5 z nadbiegiem jak to jaro4444 pisał w wątku o rezaniu parcha
slepy Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Opublikowano 3 Listopada 2010 no dlatego bede szukał czegoś z AJMem , mam już jedną na oku ale jeszcze sie waham i zaczekam chyba do wiosny
MAGIC87 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 szybciej mu sie kończyły biegi, bo ma napęd Q nie nie.. bez Q
slepy Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 szybciej mu sie kończyły biegi, bo ma napęd Q nie nie.. bez Q Avf, wychodził bez Q
Kowi87 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 szybciej mu sie kończyły biegi, bo ma napęd Q nie nie.. bez Q Avf, wychodził bez Q nie wychodzi AVF jest tylko z Q i ma 6biegów oraz sprzęgło 240mm tak jak w przypadku ATJ w B5 rózni sie od oski większym momentem :gwizdanie:
slepy Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 szybciej mu sie kończyły biegi, bo ma napęd Q nie nie.. bez Q Avf, wychodził bez Q nie wychodzi AVF jest tylko z Q i ma 6biegów oraz sprzęgło 240mm tak jak w przypadku ATJ w B5 rózni sie od oski większym momentem :gwizdanie: no właśnie tak myślałem
Krycha Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Ślepy inwestujesz dalej? Jutro będę miał kiere S4 i trochę gadżetów
Flyer Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 AVF jest tylko z Q i ma 6biegów oraz sprzęgło 240mm tak jak w przypadku ATJ w B5 rózni sie od oski większym momentem :gwizdanie:
Wihajster Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 AVF jest tylko z Q i ma 6biegów oraz sprzęgło 240mm tak jak w przypadku ATJ w B5 rózni sie od oski większym momentem :gwizdanie: widzisz znowu sie czegoś dowiedzieliśmy po 4 latach
slepy Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 Ślepy inwestujesz dalej? Jutro będę miał kiere S4 i trochę gadżetów na mały wieloklin?, chociaż i tak nie bede miał raczej kaski ;(, aco tam bedziesz miał ciekawego , daj na PW, może coś łyknę :gwizdanie:,te głośniki tylnie bedziesz miał jeszcze jak tak to zaraz robie na nie przelew
Krycha Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Rzucam Ci na PW info, żeby tu nie robić śmietnika.
slepy Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 Rzucam Ci na PW info, żeby tu nie robić śmietnika. OK
jozek726 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 rarytasy na boku sprzedawać ??????? ojjjjjj na forum je
slepy Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 rarytasy na boku sprzedawać ??????? ojjjjjj na forum je bedzie wszystko jutro w wątku Krychy
Kowi87 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 AVF jest tylko z Q i ma 6biegów oraz sprzęgło 240mm tak jak w przypadku ATJ w B5 rózni sie od oski większym momentem :gwizdanie: widzisz znowu sie czegoś dowiedzieliśmy po 4 latach A to jest inaczej ja tam zawsze przekonany byłem ze jak AVF to tylko Q z 6ką jak w przypadku B5 ATJ
slepy Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 AVF jest tylko z Q i ma 6biegów oraz sprzęgło 240mm tak jak w przypadku ATJ w B5 rózni sie od oski większym momentem :gwizdanie: widzisz znowu sie czegoś dowiedzieliśmy po 4 latach A to jest inaczej ja tam zawsze przekonany byłem ze jak AVF to tylko Q z 6ką jak w przypadku B5 ATJ ja też :gwizdanie:, zreszta, ważne jest to ze da się to wrzucić do b5 [br]Dopisany: 04 Listopad 2010, 21:05_________________________________________________końcówka sezonu, jeszcze jutro sesyjka na szybko, i przechodzimy na wersję zimową, gwint do góry i 15"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się