Bart-S 75 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 U mnie powodem słabej szczelności może być też brak porządnego dokręcenia tylnego wieka reflektora - ori śruby rozorały gwint w plastiku i teraz trochę dokręcę a dalej śrubeczki kręcą się tylko w miejscu. Jak to wygląda u Was? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk1121 0 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 U mnie tak samo wygląda sprawa z śrubkami, wydaje mi się że wilgoć tamtędy się nie dostaje ale na wszelki wypadek wazelinkę dałem też na tą uszczelkę od wieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Tutaj rozwiazanie (dokument PDF) z DE na parujace lampy Bi-xenony http://www.file-upload.net/download-1746287/xenon_abdichten_8e.pdf.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 29 Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 a ja skorzystałem z porady Malika ( wygrzania lamp w piekarniku ) oraz wazelina na te właśnie śruby regulacyjne i od roku spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Tutaj rozwiazanie (dokument PDF) z DE na parujace lampy Bi-xenony http://www.file-upload.net/download-1746287/xenon_abdichten_8e.pdf.html myslalem ze niemcy cos nowszego wymysla ja juz z rok temu nalozylem silikon na te sruby i do dzis nie paruje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Dobra, HiRide - Twój manual odnośnie rozbierania reflektora + to co podesłał Muskel1 i teraz mogę działać Do zlotu pewnie nie zdążę ale od 17 zaczynam urlop więc będzie troszkę więcej czasu na rezanko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik 5 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Tutaj rozwiazanie (dokument PDF) z DE na parujace lampy Bi-xenony http://www.file-upload.net/download-1746287/xenon_abdichten_8e.pdf.html dobra, to teraz niech ktoś to przełoży na normalny język Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Tutaj rozwiazanie (dokument PDF) z DE na parujace lampy Bi-xenony http://www.file-upload.net/download-1746287/xenon_abdichten_8e.pdf.html dobra, to teraz niech ktoś to przełoży na normalny język Jak już obrazkowego nie rozumiesz to już źle z Tobą chłopie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik 5 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 tam są jedynie strzałki, nie do końca można to pojąć (co innego jak ktoś już przez to przechodził i rżnie cwaniaka bądź nie przechodził ale też cwaniaczy ) wytłumacz mi 4 obrazek od góry, a tak w ogóle to opisz całą operację jak dla Ciebie jest to banalnie proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Dzisiaj to przetlumacze, wstawilem bez tlumaczenia bo wydawalo mi sie, ze dosc dobrze jest pokazane ilustracyjnie ale skoro sa problemy to nie ma sprawy. Wstawie na nowo przetlumaczone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 tam są jedynie strzałki, nie do końca można to pojąć (co innego jak ktoś już przez to przechodził i rżnie cwaniaka bądź nie przechodził ale też cwaniaczy ) wytłumacz mi 4 obrazek od góry, a tak w ogóle to opisz całą operację jak dla Ciebie jest to banalnie proste Rozluźnij poślada bo Ci za uszami zacznie trzeszczeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 tam są jedynie strzałki, nie do końca można to pojąć (co innego jak ktoś już przez to przechodził i rżnie cwaniaka bądź nie przechodził ale też cwaniaczy ) wytłumacz mi 4 obrazek od góry, a tak w ogóle to opisz całą operację jak dla Ciebie jest to banalnie proste Rozluźnij poślada bo Ci za uszami zacznie trzeszczeć tam nie ma czego tłumaczyć widać dokładnie gdzie gumę naciągnąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 No niby nie trzeba ale zeby nie bylo niedomowien to prosze: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik 5 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 dzięki Muskel , a Ciebie hornet pozdrawiam, jesteś taki zabawny i mądry (ale zamiast pomóc w temacie to ty się okazujesz specjalistą od męskich pośladków ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 likon na te sruby i do d Co tu duzo wymyslac jak przyczyna ta sama? Ten watek jest dosc sary ale natrafilem na niego przypadkiem, przypadkiem wiec pomyslalem, ze wstawie i pokaze jak sobie z tym w DE poradzili. To, ze Ameriki nie odkrylem, jest mi jasne ale jako uzupelnienie do istniejacego juz rozwiazania nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Temat o wymianie o-ringów znalazłem jakiś rok temu na audizine. Tak naprawdę nie rozwiąże to problemu - w moim przypadku nie udało się znaleźć idealnej uszczelki. Jak zakładałem rozmiar większą to raz że kruciec nie chciał wejść spowrotem - dwa: jak już wszedł na hama to nie dało się regulować/obracać krućcem. Problem rozwiązałem przy pomocy szlifierki - niestety teraz o-ring nie jest idealnie równy i przez to dalej paruje. Wazelinka powinna rozwiązać ten problem i na tym bym się skupił (nawet w przypadku pozostawienia ori uszczelki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 ty się okazujesz specjalistą od męskich pośladków bez komentarza to pozostawię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ocult Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Witam, Również miałem problem z parującą (prawą) lampą. Dzisiaj zacząłem szukać przyczyny i właśnie przez przypadek zlokalizowałem nieszczelność w regulacji. Pytanie. Czy ta śruba regulacyjna obsługuje regulację w poziomie czy w pionie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Witam, Również miałem problem z parującą (prawą) lampą. Dzisiaj zącząłem szukać przyczyny i właśnie przez przypadek zlokalizowałem nieszczelność w regulacji. Pytanie. Czy ta śruba regulacyjna obsługuje regulację w poziomie czy w pionie? w pionie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ocult Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Dzięki za szybką odpowiedź. Dzisiaj myłem samochód, lampa nie paruje :>. U mnie wytarczyło czyszczenie oringu i złożenie całego systemu ustawienia świateł wg oryginału - bez żadnej wazeliny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się