Aydaho Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 To masz szczęście.Ale jak już wszystko sprawdzone...to pozostają czary coś musi być zjebaszczone. Nie ma opcji żeby w 2 takich samych lampach jednemu parowało innemu nic
Gość Trzeniu Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 To masz szczęście.Ale jak już wszystko sprawdzone...to pozostają czary coś musi być zjebaszczone. Nie ma opcji żeby w 2 takich samych lampach jednemu parowało innemu nic masz racje... paruje wszystkim tylko nie Tobie
Wąski Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 ktoś ma układy,tylko gdzie?? :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Mi przy zwyklym xenonie tez nic nigdy nie parowalo (teraz upala je boberek). Po zmianie na bi-xenon problem jest.
Wąski Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 konieć świata Mam propozycję wszyscy zmieniamy B6 na B7 tam nie ma problemu
miki_v6 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Rozumiem ze uzyc bezbarwnego silikonu , przejechac dookola miejsca styku klosza z obudowa + tylne klapki i nie wiercic? Czy to parowanie to jakis błąd fabryczny lamp B6? To dziwne ze tylu osobom paruja lampy w B6.
HiRide Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 mi tez paruje wiec jutro wykrecam jedna lampe i ogladam ja pod lupa a nastepnie poprawiam fabryke jak pomoze to za tydzien druga lampa potem otworze firme ktora naprawia bixy do b6
Hasan Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ja mam bixenon paruje jak cholera i mi to nie przeszkadza,bo nie gapie się przez cały czas na te lampy, i mam problem z głowy
HiRide Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Co powiecie na to zeby nad miejscem gdzie jest kierunkowskaz wywiercic w lampie otwor i w ten otwor wlozyc zagiety do tylu wezyk gumowy?To samo zrobic w miejscu gdzie jest ta komora pomiedzy przetwornica a palnikiem xenonowym-to by zastapilo odkrecanie srubki od przetwornicy i robienie szczeliny.Ewentulanie to samo od dolu gdzie jest to uzebrowanie plastikowe.Moj ostatni pomysl dosc szalony to taki zeby w srodku w reflektorze zaraz za przetwornica zamontowac na dolna sciane maly wentylatorek mniejszy niz w komputerze a pod nim porobc pare malych otworow tak by wentylatorek wyciagal powietrza z lampy.Dla mnie brzmi to dosc realnie bo miejsce na to jest...co wy na to ? przemyslalem sprawe i montowanie wentylatora nie ma sensu bo musialby on chodzic non stop pozostaje rezanie otworow
szmarek Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Wrr co za leflektory, po z zmianie z soczewek zwykłych na bi..... lewa lampa "cała zaparowana" aż kropelki się osadziły a prawa (prawie wcale). Nie wiem czy to nie ma znaczenia ale regulowałem wysokość położenia lamp. I tak się zastanawiam czy przypadkiem przy deszczach woda nie spływa z maski w ten otwór do regulacji....i stąd te parowanie?.
bobas310 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Bardzo prawdopodobne, u mnie jest podobnie, wcześniej parowała jedna ale troche, po regulacji jest masakra. Poczytałem co chłopaki wymyślili i jutro przetestuje patent z wazeliną i dam znać. Tylko że od jutra ma być słonecznie
HiRide Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Wrr co za leflektory, po z zmianie z soczewek zwykłych na bi..... lewa lampa "cała zaparowana" aż kropelki się osadziły a prawa (prawie wcale). Nie wiem czy to nie ma znaczenia ale regulowałem wysokość położenia lamp. I tak się zastanawiam czy przypadkiem przy deszczach woda nie spływa z maski w ten otwór do regulacji....i stąd te parowanie?. juz ktos pisal ze zakryl te otwory a paruje dalej -ja zakryje je jutro tak z ciekaowsci.Byl patent na srubke od przetowrnicy...ja wywiercilem dwa otwory-po bokach tego trojkta z namalowna iskra do tego wsadzilem rurki i zalalem wokol silikonem.Rurki sa zagiete do tylu tzn nie za w pionie tylko lekko w poziomie.Zobacze jaki bedzie efekt.Mam nadzieje ze cos to pomoze bo juz mam dosc tych zaparowanych lamp ;( dodam jeszcze ze wyciagalem soczewke i rozebralem ja w mak razem z przeslona - dosc duzo kurzu sie zebralo przed soczewka na odblysnikach a soczewka od plaskiej strony tez byla troche skurzona.Wyczyscilem zlozylem i dziala wszystko wiec teraz czekam na efekt mojej pracy dot.parowania
bobas310 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 No i u mnie sie nie sprawdził temat z wazeliną, deszczu nie było ale pojechałem na myjke i dalej strasznie paruje ta jedna lampa( może za mało wazeliny dałem) Szlag mnie trafia ale będe musiał sie chyba z tym pogodzić. Az tym drugim patentem troche sie boje kombinować z przetwornicą. Moim zdaniem, jeśli producent wymyślił tak, to tak ma być( z całym szacunkiem , to nie DACIA tylko AUDI ) Ale jeśli Wam sie udało, to szacunek :th: Pozdrawiam
szmarek Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 A ja odkręciłem lampę, wrzuciłem do środka kuleczki (pochłaniające wilgoć) i śrubkę do regulacji posmarowałem wazeliną. Zobaczymy czy będzie parować miejmy nadzieje że nie. Z tego co zaobserwowałem to parują bo woda wcieka właśnie przez tą śrubkę do środka. Ale mogę się mylić. Jeszcze myślę czy by nie dało się kloszu od środka popsikać specjalnym płynem który zapobiega parowanie (szyb). Co o tym sądzicie? Z tego co widziałem to w moich lampach są 2 rurki gumowe na tyle lampy po obu bokach oraz na samym dole lampy odpływ (zakryty białym plastikiem). Pozdrawiam.
malik Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 ... wrzuciłem do środka kuleczki (pochłaniające wilgoć) To już przesada Nie róbmy z auta grzechotki [br] wyciagalem soczewke i rozebralem ja w mak razem z przeslona Jak dostałeś się do tych elementów? Rozklejałeś lampę?
szmarek Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Heh nie nie kuleczki są w woreczku więc sobie nie latają po lampie.... ;] Żadna grzechotka może to pomoże. ... wrzuciłem do środka kuleczki (pochłaniające wilgoć) To już przesada Nie róbmy z auta grzechotki
Wąski Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 ciekawe to wszystko co piszecie. Ja mam już po problemie [br]Dopisany: 24 Kwiecień 2008, 21:29 _________________________________________________słyszałem że ryż świetnie pochłania wilgoć
HiRide Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 ... wrzuciłem do środka kuleczki (pochłaniające wilgoć) To już przesada Nie róbmy z auta grzechotki [br] wyciagalem soczewke i rozebralem ja w mak razem z przeslona Jak dostałeś się do tych elementów? Rozklejałeś lampę? nie trzeba rozklejac lampy.Zespol soczewki razem z przeslona i palnikiem wyciaga sie od srodka-sa 4 sruby mocujace ulozone w kwadrat.Nie jest latwo to potem skrecic bo otwory sa dosc nisko i srubki lubia wpadac do srodka lampy ale da sie zrobic skoro sobie poradzilem. [br]Dopisany: 25 Kwiecień 2008, 03:08 _________________________________________________ A ja odkręciłem lampę, wrzuciłem do środka kuleczki (pochłaniające wilgoć) i śrubkę do regulacji posmarowałem wazeliną. Zobaczymy czy będzie parować miejmy nadzieje że nie. Z tego co zaobserwowałem to parują bo woda wcieka właśnie przez tą śrubkę do środka. Ale mogę się mylić. Jeszcze myślę czy by nie dało się kloszu od środka popsikać specjalnym płynem który zapobiega parowanie (szyb). Co o tym sądzicie? Z tego co widziałem to w moich lampach są 2 rurki gumowe na tyle lampy po obu bokach oraz na samym dole lampy odpływ (zakryty białym plastikiem). Pozdrawiam. ja tez mialem ten pomysl z woreczkiem i kuleczkami ALE woreczeczek nie moze sobie swobodnie lezec w lampie bo moze przyblokowac samoregulacje,nie wiem jak reaguje na dosc duze cieplo wewnatrz lampy i jak sie zachowaja kulki kiedy juz beda przesiakniete wilgocia.Za duzo nie wiadomych zeby to zastosowac u mnie
bobas310 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 A ja odkręciłem lampę, wrzuciłem do środka kuleczki (pochłaniające wilgoć) i śrubkę do regulacji posmarowałem wazeliną. Zobaczymy czy będzie parować miejmy nadzieje że nie. Z tego co zaobserwowałem to parują bo woda wcieka właśnie przez tą śrubkę do środka. Ale mogę się mylić.Jeszcze myślę czy by nie dało się kloszu od środka popsikać specjalnym płynem który zapobiega parowanie (szyb). Co o tym sądzicie? Z tego co widziałem to w moich lampach są 2 rurki gumowe na tyle lampy po obu bokach oraz na samym dole lampy odpływ (zakryty białym plastikiem). Pozdrawiam. I jak tam szmarek, przetestowałeś patent?
szmarek Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 I jak tam szmarek, przetestowałeś patent? Buu dziś rano umyłem auto... no i po paru godzinach zauważyłem parę wrr ;| czyli wazelina i kulki nie pomogły..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się