Pawlo 2004 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Witam Zakupiłem auto które ma podniesiona moc na 184 bph i 412 Nm oto wykres: Wytłumaczcie mi koledzy jaka kreska do czego jest na tym wykresie bo jestem zielony No i czy dobrze, że aż tyle jest podniesiona moc?? Auto na tym programie przejechało już około 80 tys km. Samochód to A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF z 2004 roku Tutaj link do auta --> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=204245.0 W porównaniu do mojej poprzedniej B6 z tym silnikiem to ten łamie kręgosłup przy przyspieszaniu ale chcę wiedzieć czy te 187 koni jest mozliwe?? Zaglądne jeszcze w faktury czy czasami nie były wymienione wtryski bo poprzedni właściciel nie szczędził pięniędzy na auto więc moze coś robił z pompkami zeby auto miało lepszego kopa. Czekam na opinie.
reikeb Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Geberalnie jak wykres jest prawdziwy to auto ma potęcjał Trafiłą Ci sie dobra sztuka, ponad 400Nm to już jest coś, wiec uważaj na kręgosłup
Piotrek98igo Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 przejedz na normalna hamownie :gwizdanie: abstrakcja od van gogha
Pawlo 2004 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 No zastanawiałem się nad tym czy w PL wjechać na hamownię, powiem wam szczerze, że auto z miejsca ma taki pociąg ze nawet 4 koła się ślizgnął a jak ruszę na skręconych kołach na asfalcie i dam w piz... to dupsko od razu zarzuca jak w jakimś BMW Jedno co mnie denerwuje to z tłumika górskie powietrze nie leci tylko jak mu sie depnie to zadymi na czarno. Czy to może być objaw właśnie programu?? Jak juz napisałem to auto zrobiło na tym programie jakieś 80 tys km
vronka Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Ja tez bym polecal sprawdzenie na jakiejś sensownej hamowni. Dymienie na czarno przy mocnym bucie może być spowodowane złym programem - zazwyczaj to właśnie pojawienie sie dymu daje znac tunerowi, ze to juz koniec mozliwosci danego autka i byc moze w twoim przypadku piszacy program uznal ze wynik wazniejszy niz prawidlowe spalanie. Ale dymienie moze byc spowodowane innymi czynnikami jak przeplywka lub wtryski.
Pawlo 2004 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 Chyba bedę musiał jednak podleciec do Patroxa na hamownie i zobaczyć co tam siedzi. Ogólnie auto jest bardzo zrywne i żwawe a firma która to robiła jest dosyć ceniona z tego co się dowiedziałem.
rusektdi Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Jedz, jedz bo naprawde warto za kilka zl zobaczyc czy napewno jest wszystko ok.
Pawlo 2004 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 Jedz, jedz bo naprawde warto za kilka zl zobaczyc czy napewno jest wszystko ok. Jak to za kilka złoty?? z tego co wiem to chip kosztuje u Patroxa jakieś 1100zł. Chyba, że wjazd na hamownie jest tańszy tak żeby wszystko sprawdzić, a jak wyjdą jakieś chocki klocki to ewentualnie można strzelić poprawki Co mówicie chłopaki??
YOGI3000 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Wychodzi na to że te 187 to masz zrobione ze 140 a to chyba duży przyrost jak na sam program (34%), może dlatego kopci. Ja mam 184 ale w seri wyszło 160, a to już wielki szok dla wszystkich. Za same hamowanie biora chyba cos ok 100zł, za program cos ok 1000zł a za poprawki chyba jest jeszcze inna cena ale moge sie mylić.
Pawlo 2004 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 Napisałem do Patrox-a żeby tu zaglądnął i się wypowiedział bo mam zamiar jechać właśnie do niego. Tak więc czekam na to co powie Guru [br]Dopisany: 16 Maj 2011, 01:33_________________________________________________Wszystko wiem, jade to Patroxa i po wjeździe na hamownie dowiemy się co jest grane i jeśli będzie źle to wgrywamy serie i na bazie seri Patrox napiszę nowy program po którym jak to on powiedział nie powinno być nawet 170 bph. Troche mnie to załamało bo robic chip po to żeby mieć mniej koników niz dotychczas to troche dziwne ale z drugiej strony wole wiedzieć, że silnik będzie miał lżej i zrobione będzie wszystko tak jak należy
Piotrek98igo Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 przynajmniej bedziesz mial realne konie i nm, a nie z ksiezyca :gwizdanie: :gwizdanie: a jak ci to tak przeskadza to popros o wykres z 200ps nie rozumiem czasem ludzi
Pawlo 2004 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 przynajmniej bedziesz mial realne konie i nm, a nie z ksiezyca :gwizdanie: :gwizdanie: a jak ci to tak przeskadza to popros o wykres z 200ps nie rozumiem czasem ludzi Te konie i Nm są raczej realne więc ja nie rozumiem Ciebie?? Co ty myslisz, że ten wykres ktos sobie flamastrem narysował??? Zależy mi na tym, aby było zrobione wszystko konkretnie bo na tą chwile moc została podniesiona do granic możliwości bez zwracania uwagi na silnik tak więc chcę, żeby program był zrobiony tak aby silnik nie cierpiał. Teraz rozumiesz??
Piotrek98igo Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 uwierze w te nm i km jak pokazesz wynik hamowania u patroxa
krystian821 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Mozemy w wekend ustawic sie na kresce i zobaczymy ile masz tych koni Naped mamy ten sam,silnik tez no i mody tez te same.
Pawlo 2004 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 uwierze w te nm i km jak pokazesz wynik hamowania u patroxa Zobaczymy bo jestem już z Patroxem umówiony na sprawdzenie itp Mozemy w wekend ustawic sie na kresce i zobaczymy ile masz tych koni Naped mamy ten sam,silnik tez no i mody tez te same. Przyjedz do UK i możemy zobaczyć, chyba, że spikniemy się jak będę w PL czyli 29 maj
krystian821 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Jasne ze mozemy spiknoc sie 29 maja bo ja jestem co tydzien w pl,przynajmniej zobacze sobie twoje auto bo naprawde ladne jest.
jnx Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Nagraj filmik na 4 biegu 80-120km/h to trochę się wyjaśni...
dejf Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Taki wynik jest mozliwy na hamowni inercyjnej na dopiero co rozgrzanym aucie:) Chociaz jezeli dawka jest hardcore'owa, czyt. ponad 70mg (a podobno kopci) to kto wie moze i byc sporo kucy. Na inercjach regularnie wychodza moce ok. 180ps i poand 400N/m z seryjnych AWX/AVF/ASZ na dawkach rzedu 64-65. Jak kopci to podniesc na turbinie i z glowy hehe Mozesz sobie zobaczyc w tym wlasnie dziale ze oprocz przypadku YOGIego to chyba zaden pedek 1.9 z serii nie wyciagnal wiecej niz te 175ps samym kablem.
YOGI3000 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Tak to prawda, ja przejrzałem kilkanaście wykresów AWX/AVF i tylko kilka podzeszło pod 175. I dlatego próbuje sie dowiedzieć czemu u mnie tak wyszło Kolega Pawlo napisał że auto mocno kopci więc chyba wiadomo że cos jest nie tak.
Pawlo 2004 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 Jasne ze mozemy spiknoc sie 29 maja bo ja jestem co tydzien w pl,przynajmniej zobacze sobie twoje auto bo naprawde ladne jest. No to musielibyśmy się zgadać i spotkać na McDonaldzie albo pod Trapezem czy jeszcze gdzies indziej Nagraj filmik na 4 biegu 80-120km/h to trochę się wyjaśni... Tzn?? chcesz zobaczyć przyspieszenie?? Tak to prawda, ja przejrzałem kilkanaście wykresów AWX/AVF i tylko kilka podzeszło pod 175. I dlatego próbuje sie dowiedzieć czemu u mnie tak wyszło Kolega Pawlo napisał że auto mocno kopci więc chyba wiadomo że cos jest nie tak. Jakoś masakrycznie nie kopci ale na pewno tak nie powinno być, sam jestem ciekaw co wyjdzie u Patroxa na hamowni. Patrox napisał, że po jego programie powinienem mieć około 170 koni i tyle ale przynajmniej bedę pewien, że wszystko bedzie zrobione jak sie należy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się