Prz3m0_ Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Witam Chciałem się dowiedzieć, ile może kosztować komplet tarcz i klocków hamulcowych (wolałbym te z niższej półki cenowej, ale w miarę dobre). Rozmiar tarcz: 288 przód; 245 tył
chris.lkr Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 najlepiej to zapytaj w tym wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30793.0 Pozdrawiam.
Dev Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 jak kupisz jakies dziadostwo to pozniej bedziesz tylko klnął nie wychodz w poza: Bosch, Ferodo, Jurid, Mintex, Otto Zimmermann, TRW
Luka3s Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 zapytaj TOM77 on na pewno coś Ci dobierze niedrogo
tomi790 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 TARCZ BOSCH'a na przód nie polecam. Teraz na nich jeżdżę i nie spisują się najlepiej a przebieg na nich 20 tysi.
Krzysztof Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 TARCZ BOSCH'a na przód nie polecam. Teraz na nich jeżdżę i nie spisują się najlepiej a przebieg na nich 20 tysi. Co to znaczy dokładniej? Możesz rozwinać myśl? Mam do wymiany tarcze przód, tył + klocki w rodzinie i właśnie myślałem Bosch + Bosch.
tomi790 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 przy hamowaniu z większej prędkości (nagłym wciśnięciu pedału do podłogi) nie fura nie zatrzymuje się od razu (oczywiście uwględniając ABS) tylko ma zdecydowane opóźnienie. Klocki założone mam TRW. Po drugie w zimie zaczynały jako tako hamować po przejechaniu około 0,5km. To samo jest przy jeździe w deszczu (i to nie wina opon). Także reasumując nie polecam i lepiej dołożyć parę złoty za coś konkretnego, bo to wydatek na kilkadzisiąt tysięcy km. Nawet mój zaprzyjaźniony mechanik zdziwił się ostatnio, że tarcze + klocki po przebiegu 20 tysi tak słabo hamują. Warto zainwestować w coś porządnego jesli chodzi o bezpieczeństwo. U mnie przy wymianie będą ATE lub TRW. Fakt, że przy poprzedniej 80 B4 oryginał ATE (klocki + tarcze) hamowały bez porównania lepiej i nawet się zastanawiałem czy coś nie działa ABS bo stawała prawie w miejscu.
lukaszooo Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 niestety b6 nie slynie z dobrych hamulcy ........... jesli chcesz miec dobre hamulce wsadz 320mm :gwizdanie: w swojej b6 mam tarcze trw + klocki bosch i szczerze mowiac gorzej hamuja niz smieszne tarcze MASTER za 130zl w b5
yanosho Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Zimmermanny/TRW tak ATE już nie jest takie jak kiedyś i robią teraz masło
alf Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Miałem z tyłu Juridy i klocki Bosch. Klocki kupiłem w Austrii. Powiem szczerze, gówno warte.Niedopasowane materiałowo. Mam auto 4 lata i trzeci komplet hamulców, bo jak chcesz zaoszczędzić, to przepłacisz dwa razy. Teraz mam TRW, póki co jest ok. Dowiedziałem się, żeby mieć gwarancję, to tarcze i klocki najlepiej z jednej firmy.Czasem jest taki warunek gwarancyjny. Inaczej w razie problemów będzie szopka. Pierwszy komplet jaki mi wsadził mechanik, po miesiącu miał bicie. Włożysz coś dobrego i masz spokój na bardzo długo
yacek66 Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Nie rozumie dlaczego BOSCH nie jest doceniany. Ja założyłem tarcze i klocki tej firmy i wszystko jest OK Polecam sklep internetowy E-autoparts. Maja bardzo dobre ceny. Tam właśnie kupiłem m.in. tarcze i klocki. http://e-autoparts.pl/ Pozdrawiam - jacek
alf Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Nie rozumie dlaczego BOSCH nie jest doceniany. Ja założyłem tarcze i klocki tej firmy i wszystko jest OK Polecam sklep internetowy E-autoparts. Maja bardzo dobre ceny. Tam właśnie kupiłem m.in. tarcze i klocki. http://e-autoparts.pl/ Pozdrawiam - jacek Pewnie i dobre, ale ja już nie założę klocków i tarcz różnych firm
IRO293 Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 niestety b6 nie slynie z dobrych hamulcy ..... Nie opowiadaj bzdur i nie siej zamętu!
Proof Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 To nie bzdury tylko święta prawda kolego.Też wymieniłem na większy zestaw jak na autostradzie po 3 hamowankach nie było już czym przyhamować.Ten zestaw 288/245 to nieporozumienie,chyba że ktoś jeździ po mieście w stylu karawanu. Polecam oryginały z ASO,ewentualnie firmy ATE,Zimmermann czy TRW.
lukaszooo Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 kolego IRO b6 przy wadze ok 1500kg przynajmniej w avancie, powinny miec oryginalnie na przodzie 320 a niestety na ori zestawie hamowanie z ok 170km/h to dramat, jednym z lepiej hamujacych samochodow jakimi jezdzilem jest wbrew pozorom Fiat panda do tej pory jestem pod wrazeniem
michcio1985 Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 dzisiaj wymieniłem u siebie przód. oryginalne używane tarcze(1mm zużycia) 170zł za 2 szt. + nowe klocki TRW 160zł=330zł i hamuje elegancko,nie wspominając już o jakości tarcz która jest dla chcących ograniczyć koszty polecam taki zestaw czyli używane ale oryginalne tarcze+nowe klocki dobrej firmy
Gość Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 potwierdzam, mialem wczesniej E46 i tam hamulce byly lepsze, choc A4 jest troche ciezsza od BMW pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się