proton2 0 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Moduł kierownicy od A6 nie działa w A4 - sprawdziłem. Nawet VAG się nie łączy. Ten sam moduł włożony do A6 działał poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Moduł kierownicy od A6 nie działa w A4 - sprawdziłem. Nawet VAG się nie łączy. Ten sam moduł włożony do A6 działał poprawnie. bardzo ważne info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek776 1 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Moduł kierownicy od A6 nie działa w A4 - sprawdziłem. Nawet VAG się nie łączy. Ten sam moduł włożony do A6 działał poprawnie. moduł może nie działa (ja dostałem moduł z literką A na końcu) ale same manetki działają na pewno - patrz mój poprzedni post w tym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulk_1986 1 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Moduł kierownicy od A6 nie działa w A4 - sprawdziłem. Nawet VAG się nie łączy. Ten sam moduł włożony do A6 działał poprawnie. moduł może nie działa (ja dostałem moduł z literką A na końcu) ale same manetki działają na pewno - patrz mój poprzedni post w tym wątku Dzieki chlopaki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_G 0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Witam Kilka dni temu dołożyłem sobie tempomat do mojego autka OOOO A4 B6 :> Wielkie dzięki wszystkim twórcom tego wątku Dobór części, montaż i konfiguracja na podstawie umieszczonych tu opisów przebiegła bez żadnych problemów Powodzenia dla innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW 5 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Czy ktoś mi może powiedzieć jak można całkowicie wymontować górną obudowę kolumny kierownicy ? Może trzeba tą ramkę przy licznikach wyjąć ? Tam jest jakiś materiał jeszcze. zdjęcie z instrukcji pre_pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fayera 7 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Czy ktoś mi może powiedzieć jak można całkowicie wymontować górną obudowę kolumny kierownicy ? Może trzeba tą ramkę przy licznikach wyjąć ? Tam jest jakiś materiał jeszcze. zdjęcie z instrukcji pre_pl właśnie górną część trzyma materiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW 5 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Ok to jak usunąć materiał żeby wydostać go razem z obudową ? Musze ją wydostać tylko jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 siema ziomki opis: odblokować osłonę szczelinową -1- na górnej części osłony kolumny kierownicy -2- za pomocą małego wkrętaka -patrz strzałki A i B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW 5 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Ok dla potomnych uzupełnię że górna obudowa kierownicy jest przykręcona na dwie śrubki trzymające również dekory. W celu ich odkręcenia trzeba odkręcić i zdemontować całą półkę pod kierownicą. Dopiero wtedy widzimy wyżej wymienione śrubki. Wtedy swobodnie wyciągamy całą górną część obudowy wraz z materiałem - wpięta jest na zatrzaski. Oczywiście należy jeszcze zdemontować zaślepkę miedzy przyciskami w liczniku. W razie pytań i problemów proszę pisać na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobi 2 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 DLA UŻYTKOWNIKOW A4 B7 (Bosch 8.0)!!! 03-ABS Brakes - po pojawieniu sie tutaj błędów robimy inna procedure kodowania. Po pierwsze powinnismy spisac sobie kodowanie naszego wymienianego modułu (jeżeli wymienialiśmy) Wciskamy kodowanie i po prostu wpisujemy stary kod nastepnie: Sensor for Steering Angle (G85) [select] [03 - ABS Brakes] [Fault Codes - 02] [Done, Go Back] Start Engine (session still running). Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [security Access - 16] Enter 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] All fault codes should have disappeared. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] ESP-Sensor Unit (G419) [select] [03 - ABS Brakes] [security Access - 16] Enter 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 069 [Go!] Field 2 should show OK after a successful Calibration. [Done, Go Back] [Meas. Blocks - 08] Group 010 Field 1/2 (Longitudinal Acceleration Sensor (G251)) Specification: ±1.25 m/s² [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] All fault codes should have disappeared. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Korzystalem z vcds 10.6 źródło: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Brake_Electronics_%28Bosch_8.0%29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW 5 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 W ratunku przy zakładaniu tempomatu przyszedł kolega ,,Góral.tz,, w sposób bardzo profesjonalny wyciął miejsce pod tempomat. Chcę zaprezentować jego pracę i podziękować na żywo wygląda jak oryginał ale sami oceniajcie. Później wstawię Wam szablon do wycięcia bo u mnie na obudowie była tylko lekko widoczna linia wycięcia pod tempomat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 i bardzo dobrze to wyglada jak w ori, ja sie nie klopociłem i siegnołem po orginał z połeczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 W ratunku przy zakładaniu tempomatu przyszedł kolega ,,Góral.tz,, w sposób bardzo profesjonalny wyciął miejsce pod tempomat. Chcę zaprezentować jego pracę i podziękować na żywo wygląda jak oryginał ale sami oceniajcie. Później wstawię Wam szablon do wycięcia bo u mnie na obudowie była tylko lekko widoczna linia wycięcia pod tempomat. Polecam się na przyszłość i cieszę się że jesteś zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW 5 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Tak jak obiecałem już wcześniej wstawiam szablon do wycięcia tempomatu może się komuś przyda. link do zdjęcia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87463eeb7caa4359.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel20 0 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 A widzę że obudowa kierownicy lakierowana była? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 wystarczy tylko manetke kupić? każdy b6 ma wiazke pod tempomat wyprowadzoną? a jak nie to gdzie ja podpiać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinRoz 0 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 wystarczy tylko manetke kupić? każdy b6 ma wiazke pod tempomat wyprowadzoną? a jak nie to gdzie ja podpiać? Manetka, moduł do zmiany jeśli nie jest z końcówką F lub S z resztą warto by było poszukać na forum http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23501.0;highlight=montaz+tempomatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czupurek 1 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Witam Wczoraj walczyłem u szwagra w B6 z modułem i manetkami. Wynik jest dla mnie niezadowalający :/ Po za kodowaniu zgodnie z instrukcją w grupie 03-ABS Brakes w [basic Settings - 04] Group 001 w 3 kolumnie zamiast OK mam LOCKED. Założyłem z powrotem jego stary moduł i manetki, po zakodowaniu jest OK. Moduł ma nr 4E0 ..... Q. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin79 9 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 4E0???? czyli zdaje sie A6 a ten nie zadziała w a4 b6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi