Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Moduł kierownicy od A6 nie działa w A4 - sprawdziłem. Nawet VAG się nie łączy. Ten sam moduł włożony do A6 działał poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Moduł kierownicy od A6 nie działa w A4 - sprawdziłem. Nawet VAG się nie łączy. Ten sam moduł włożony do A6 działał poprawnie.

bardzo ważne info :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł kierownicy od A6 nie działa w A4 - sprawdziłem. Nawet VAG się nie łączy. Ten sam moduł włożony do A6 działał poprawnie.

moduł może nie działa (ja dostałem moduł z literką A na końcu) ale same manetki działają na pewno - patrz mój poprzedni post w tym wątku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł kierownicy od A6 nie działa w A4 - sprawdziłem. Nawet VAG się nie łączy. Ten sam moduł włożony do A6 działał poprawnie.

moduł może nie działa (ja dostałem moduł z literką A na końcu) ale same manetki działają na pewno - patrz mój poprzedni post w tym wątku

Dzieki chlopaki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :hi:

Kilka dni temu dołożyłem sobie tempomat do mojego autka OOOO A4 B6 :> Wielkie dzięki wszystkim twórcom tego wątku :good:

Dobór części, montaż i konfiguracja na podstawie umieszczonych tu opisów przebiegła bez żadnych problemów :notworthy:

Powodzenia dla innych :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mi może powiedzieć jak można całkowicie wymontować górną obudowę kolumny kierownicy ? Może trzeba tą ramkę przy licznikach wyjąć ? Tam jest jakiś materiał jeszcze.

f65532bbdad46eadm.jpg

zdjęcie z instrukcji pre_pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mi może powiedzieć jak można całkowicie wymontować górną obudowę kolumny kierownicy ? Może trzeba tą ramkę przy licznikach wyjąć ? Tam jest jakiś materiał jeszcze.

f65532bbdad46eadm.jpg

zdjęcie z instrukcji pre_pl

właśnie górną część trzyma materiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema ziomki

067950a24fdbd0c0.png

opis: odblokować osłonę szczelinową -1- na górnej części osłony kolumny kierownicy -2- za pomocą małego wkrętaka -patrz strzałki A i B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dla potomnych uzupełnię że górna obudowa kierownicy jest przykręcona na dwie śrubki trzymające również dekory. W celu ich odkręcenia trzeba odkręcić i zdemontować całą półkę pod kierownicą. Dopiero wtedy widzimy wyżej wymienione śrubki. Wtedy swobodnie wyciągamy całą górną część obudowy wraz z materiałem - wpięta jest na zatrzaski. Oczywiście należy jeszcze zdemontować zaślepkę miedzy przyciskami w liczniku. W razie pytań i problemów proszę pisać na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DLA UŻYTKOWNIKOW A4 B7 (Bosch 8.0)!!!

03-ABS Brakes - po pojawieniu sie tutaj błędów robimy inna procedure kodowania.

Po pierwsze powinnismy spisac sobie kodowanie naszego wymienianego modułu (jeżeli wymienialiśmy)

Wciskamy kodowanie i po prostu wpisujemy stary kod nastepnie:

Sensor for Steering Angle (G85)

[select]

[03 - ABS Brakes]

[Fault Codes - 02]

[Done, Go Back]

Start Engine (session still running).

Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead.

[Meas. Blocks - 08]

Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-)

Specification: 0.0 °

Tolerance (when straight): ±5.0 °

[Done, Go Back]

[security Access - 16]

Enter 40168

[Do It!]

[basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]

All fault codes should have disappeared.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

ESP-Sensor Unit (G419)

[select]

[03 - ABS Brakes]

[security Access - 16]

Enter 40168

[Do It!]

[basic Settings - 04]

Group 069

[Go!]

Field 2 should show OK after a successful Calibration.

[Done, Go Back]

[Meas. Blocks - 08]

Group 010 Field 1/2 (Longitudinal Acceleration Sensor (G251))

Specification: ±1.25 m/s²

[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]

All fault codes should have disappeared.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Korzystalem z vcds 10.6

źródło:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Brake_Electronics_%28Bosch_8.0%29

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ratunku przy zakładaniu tempomatu przyszedł kolega ,,Góral.tz,, w sposób bardzo profesjonalny wyciął miejsce pod tempomat. Chcę zaprezentować jego pracę i podziękować :)

ee0be65b7958e099m.jpg

9dcda4bada001d58m.jpg

na żywo wygląda jak oryginał ale sami oceniajcie. Później wstawię Wam szablon do wycięcia bo u mnie na obudowie była tylko lekko widoczna linia wycięcia pod tempomat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i bardzo dobrze to wyglada jak w ori, ja sie nie klopociłem i siegnołem po orginał z połeczki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ratunku przy zakładaniu tempomatu przyszedł kolega ,,Góral.tz,, w sposób bardzo profesjonalny wyciął miejsce pod tempomat. Chcę zaprezentować jego pracę i podziękować :)

ee0be65b7958e099m.jpg

9dcda4bada001d58m.jpg

na żywo wygląda jak oryginał ale sami oceniajcie. Później wstawię Wam szablon do wycięcia bo u mnie na obudowie była tylko lekko widoczna linia wycięcia pod tempomat.

Polecam się na przyszłość i cieszę się że jesteś zadowolony :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak obiecałem już wcześniej wstawiam szablon do wycięcia tempomatu może się komuś przyda.

87463eeb7caa4359m.jpg

link do zdjęcia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87463eeb7caa4359.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy tylko manetke kupić? każdy b6 ma wiazke pod tempomat wyprowadzoną? a jak nie to gdzie ja podpiać?

Manetka, moduł do zmiany jeśli nie jest z końcówką F lub S z resztą warto by było poszukać na forum :tongue4:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23501.0;highlight=montaz+tempomatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wczoraj walczyłem u szwagra w B6 z modułem i manetkami. Wynik jest dla mnie niezadowalający :/

Po za kodowaniu zgodnie z instrukcją w grupie 03-ABS Brakes w [basic Settings - 04] Group 001 w 3 kolumnie zamiast OK mam LOCKED.

Założyłem z powrotem jego stary moduł i manetki, po zakodowaniu jest OK.

Moduł ma nr 4E0 ..... Q.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...