Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

No i stanąłem podczas wymiany, a tak gładko szło. Czekam na torx8.. ku...wa :rant: Zły jestem na siebie jak nie wiem co :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

i jak z ta kierownicą :P ja juz swoja mam i czekam od was na informacje ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jak z ta kierownicą :P ja juz swoja mam i czekam od was na informacje ;P

Kierka dojechala w koncu, czekamy jeszczye tylko na poduche (juz drugi tydzien jedize :rant: ). No i moja kierka wyglada identycznie jak kierownica Pre_pl wiec zakup sie udal :D. Cenowo tez to ladnie wyszlo, bo kosztowalo mnie 150zl (tydzien wczesniej identyczna poszla za 305zł) :kox::thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra ja czekam na te kabelki do poduszki chce zobaczyc jak one wygladaja :) bo ja poduche juz mam

:) tylko musze dwa kable zamówic ale musze je na fotach zobaczyc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Utknalem nakalibracji. Czy mozecie powiedziec jak to dokladnie zrobic, bo ja nie widze tam takich mozliwosci jak jest w instrukcji.[br]Dopisany: 03 Luty 2008, 12:50 _________________________________________________Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes, następnie [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back]

Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem.

Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08]

Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-)

Specification: 0.0 °

Tolerance (when straight): ±5.0 °

[Done, Go Back]

[Login - 11]

Wpisz 40168

[Do It!]

[basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]

Nie powinno być już żadnych błędów

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

********************************************

Tego nie moge przejsc. PLs help. W Steering Angle pojawia sie wartosc 2.5* i mimo skretu kierownica jej wartosc sie nie zmienia :wallbash: Czy mozliwe jest uszkodzenie tego czujnika? Gdzie on dokladnie sie znajduje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez miałem z tym problem

ale jakos poszło

nie pamietam

ale tez miałem z tym problem

tez sie nei zmieniało :( ale wkoncy zaczeło działać

a robisz to na odpalonym aucie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz wszystko HULA :thumbup:

Po prostu przeszedłem całą ścieżke od poczatku i zadziałało. Tak wiec jakby co to walić śmiało :hi:[br]Dopisany: 03 Luty 2008, 15:57 _________________________________________________Jedna rzecz zrobiłem inaczej :mysli: Wypiąłem ślizg z kostki, zeby zdjac manetke z calym oprzyrzadowaniem. Ale nie sadze zeby to krzaczylo. No i mozna prosciej(wystarczy zdjąć kierownice i rozkrecic obudowe i nie trzeba wyjmowac półki pod kierownicą), a juz na pewno nie trzeba tak rozbierac jak na zdjeciach pre_pl.

Aha. Co ISTOTNE to obudowe docinałem :decayed: Jest nawet nieźle, i mam wyciety element. Moge podeslac jako wzór dla innych rezaczy :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

letallec DAWAJ DAWAJ ! :th:

ten co nie lubi druciarstwa :P wogule jak tak można :P

jak ja wywierciłem dwa otwory na diody :P to druciarstwo :P

ale widze ze wszytsko sie zmienia :)

ja czekam na montaz multi :P

chłopaki ograniajcie temat :P

aha Pre_pl mozesz zobaczyc u siebie w radiu do ilu kostek

mini ISO wchodza kable

bo oje pytanie jets takie czy nie trzeba nic ciagnac do radia

bo jedna kostka jest do zmieniarki

druga do RDSu na fisie

a trzecie i czy ty w tej trzeciej mas zjakies kable ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mozna prosciej(wystarczy zdjąć kierownice i rozkrecic obudowe i nie trzeba wyjmowac półki pod kierownicą), a juz na pewno nie trzeba tak rozbierac jak na zdjeciach pre_pl.

Jasne, ale wyjęcie wtyczki po lewej stronie nie było dla Ciebie zbyt trudne ?

My tez tej półki nie mielismy zdjętej, ale jak patrzeliśmy jak rozłączyć tę wtyczkę, to doszlismy do wniosku, że rach-ciach, wyjąć schowek od kierowcy i będzie łatwizna.

boberek, ja już nie zobaczę jak u mnie wygląda, bo nie mam auta.

Mam nadzieje, że w końcu przyjdą gerety do sashy i zrobi się resztę.

Ale nie wiem w czym masz problem z podłączeniem tego ustrojstwa... Na zdjęciu chyba widać wyraźnie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem cos takiego

czyli wychodzi na to ze jezeli wyprowadzone sa kable do wyswietlacza to znaczy przez can

to wydaje sie ze po ząłozeniu nowych kabli oraz poprawne zakodowanie powinno zadziałać

a68af0ba52e44381.jpg[br]Dopisany: 04 Luty 2008, 10:52 _________________________________________________Przemo ja mam inny moduł w kierownicy niz wy

i nie wiem jaki mam kupic kabelek

wedle tego wszystkiego co udało mi sie zobaczyc ze zdjęć na allegro

to ja mam kupic 3 pinowy kabelek który jest zintegrowany z kabelkiem poduszki

a na twoim zdjeciu ewidentnie widac ze kostka jest wiecej niz na 3 piny

aha i czy przyciski sie podswietlały ?? bo jak tak to moze juz wiem czego potrzebuje :)

[br]Dopisany: 04 Luty 2008, 10:56 _________________________________________________910fa43da6be621c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, ale wyjęcie wtyczki po lewej stronie nie było dla Ciebie zbyt trudne ?

Ani troche :decayed:. Po podniesieniu górnej obudowy(trzyma sie na materiale, wiec nic prostszego) i opuszczeniu blokady kierownicy w dolne polozenie, mialem doskonale podejscie do modulu. Może kolumna kierownicy Wam się wsunęła do srodka (z racji jej regulacji w 2 plaszczyznach) i dlatego mieliscie problem z kostką. Zauważyłem że można ja wysunać max do przodu i wtedy jest super podejście. :th:

letallec[/color][/b] DAWAJ DAWAJ !

Zrobie foty(auta i wycietego elementu) dzis lub jutro + napisze jakie ma dokladnie wymiary. :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis pojechałem zakupiłem te kabelki zobaczymy co z tego bedzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz alvaro. Jak bedziesz docinal to oczywiscie zostaw sobie zapas na dopieszczanie :decayed: Zdjecie wyciętego elementu jest od strony wewnętrznej.

3ac6c2b83cc570fa.jpg

A tak to wyglada z bliska w samochodzie.

184ab922a2520944.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemek albo alv dajcie mejla to Wam wyśle zdjęcia z montażu kiery multi i rozpiską pinów..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym ciąłeś ??

Uuu Panie :decayed:, nożyce do ciecia blachy. Prawostronne i lewostronne, żeby było dobrze. Zabawki dla specjalistów od dachów :th: Brat takie posiadał i wyrzeźbilismy. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Q i R również powinny pasować - są bodajże z B7mki, kiedyś już wiedziałem który to rodzaj jest (czy mid czy highline), teraz mi ta informacja gdzieś uciekła.

a pytam z ciekawosci bo na allegro jest sporo takiech od A6 i A8

no pisałem, wklej coś...

Ja mam z literka Q jest to tempomat fis,przyciski,na kierownicy,kierownica sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam opisał bys torche te zdjecia

rozumiem ze wymieniałes ślizg tylko czemu ??

wytłumacz troche :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...