Góral65 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 w B6 jak sie orientuje sterowanie radiem jest w poduszce , chcąc mieć sterowanie w kierownicy będziesz musiał kupić kierownicę poduszkę z wiązką i jeszcze chyba taśmę (taśma do sprawdzenia)
Schmolke Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 To kiera w B6 bez MF różni się od tej co jest pod MF?? Myślałem, że kiera jest i tu i tam identyczna... Ma ktoś to ogarnięte, bo też jestem przed takim modem.
silnik Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 To kiera w B6 bez MF różni się od tej co jest pod MF??Myślałem, że kiera jest i tu i tam identyczna... Ma ktoś to ogarnięte, bo też jestem przed takim modem. Kierownica w B6 jest taka sama z MF i bez , różnica jest w poduszce bo tam sa przyciski. Do tego trzeba kupic modul trapezowy w kierownice i tasme laczaca ten modul z poduszka i modulem pod kierownica . Wszystko jest w zwijaku Potrzebne graty 1). Poduszka z MF: 8P0 880 201 K 2). Moduł kierownicy: 8E0 953 549 L lub 8E0 953 549 N (nie S i nie F) 3). Taśma kierownicy: 8E0 953 541 D lub 8E0 953 541 E (16 pinowa) 4). Wiązka do Airbaga: 8E0 971 589 S 5). Moduł trapezowy (montowany w kierownicy): 61
Stichy Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Jak szukasz to mam caly komplet - reszta na PW
Schmolke Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Jestem po przeczytaniu całego wątku, ale wciąż nie kumam jaka jest różnica w B6 między przełącznikami MF bez ikony telefonu jak tu: AIRBAG AUDI A4 B6 KIEROWNICA MULTIFUNKCJA (3942622463) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. vs. MF z przyciskiem z ikoną telefonu, jak tu: Poduszka powietrzna Airbag Audi A4 B6/B7 (3951828244) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. proszę niech mi ktoś pomoże... przerobiłem dwa wątki na audiforum, ale nie wiele mi to rozjaśniło: B6 A4 Multi Function steering wheel (MFSW) upgrade.. Help, I searched | Audi Forum Which MFSWs are compatible with a B6? | Audi Forum mam taki setup: dołożony moduł BT w miejsce ori handsfree noki + radio concert + skrzynia manual cel: odbierać telefony i kończyć rozmowę przyciskiem na kierze MF + operować radiem
Slawek Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Jestem po przeczytaniu całego wątku, ale wciąż nie kumam jaka jest różnica w B6 między przełącznikami MF bez ikony telefonu jak tu:AIRBAG AUDI A4 B6 KIEROWNICA MULTIFUNKCJA (3942622463) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. vs. MF z przyciskiem z ikoną telefonu, jak tu: Poduszka powietrzna Airbag Audi A4 B6/B7 (3951828244) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. proszę niech mi ktoś pomoże... przerobiłem dwa wątki na audiforum, ale nie wiele mi to rozjaśniło: B6 A4 Multi Function steering wheel (MFSW) upgrade.. Help, I searched | Audi Forum Which MFSWs are compatible with a B6? | Audi Forum mam taki setup: dołożony moduł BT w miejsce ori handsfree noki + radio concert + skrzynia manual cel: odbierać telefony i kończyć rozmowę przyciskiem na kierze MF + operować radiem Nie ma żadnej różnicy, są po prostu inne ikonki a ta sama funkcjonalność, te ze strzałkami dawali do radia jak nie było telefonu, a te z ikonkami tel. jak była instalacja tel. z BT. Jak się zakoduje tak działają, więc nie ma kompletnie znaczenia co jest narysowane.
Schmolke Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Dzięki za odpowiedź. W międzyczasie wygooglowałem numery poduszek - może komuś się przyda airbag z przełącznikami zdalnego sterowania radia (bez ikony telefonu) 8E0880201AB po 01/05/2004: 8P0880201E oraz 8E0880201AF po 01/01/2004: 8P0880201K oraz 8P0880201K po 01/03/2005: 8P0880201BR airbag z przełącznikami zdalnego sterowania radia i telefonu 8P0880201F po 01/02/2006: 8P0880201BN
1977andrzej Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Witam, będę próbował zmienić u siebie standardową czteroramienną kierownicę na czteroramienną z poduszką multi do obsługi także telefonu. Fabrycznie mam tempomat i pełny FIS oraz Bluetooth. Zatem odpada mi wymiana modułu bo mam ten Midline - 8E0 953 549 N. Poczytałem toche wątek i wychodzi, że może będę też potrzebował taśmy kierownicy z wtykiem 12 pinowym. Teraz pytanie. Jaka jest szansa, że już mam taką taśmę przy powyższym fabrycznym wyposażeniu? Może ktoś miał takie wyposażenie i montował kiere mutli i może potwierdzić, że tasma była na wtyk 6-pinowy lub 12-pinowy.
biggman Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 szanse są zerowe takich gratisów Audi nie dawało jak coś mam taką taśmę plus pod grzanie
1977andrzej Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 szanse są zerowe takich gratisów Audi nie dawało jak coś mam taką taśmę plus pod grzanie No szkoda. Dzięki za propozycję ale cały zestaw łacznie z właściwą taśmą (12pin) juz do mnie idzie. Miałem tylko nadzieję, że ominie mnie może wymiana taśmy, a co za tym idzie zdejmowanie kiery oraz kodowanie większej ilości rzeczy.
biggman Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 poradzisz sobie odkręcenie kiery i wymiana taśmy to 5 minut roboty
silnik Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 poradzisz sobie odkręcenie kiery i wymiana taśmy to 5 minut roboty Kolego ja niedawno zmieniałem poduszkę na multifunkcyjną i to są inne taśmy do poduszek, bez MF idzie od modułu kiery bezpośrednio do poduszki a przy MF do modułu trapezowego i z niego do poduszki. Dodatkowo idzie inna taśma z modułu trapezowego do poduszki. Mam nadzieję ze moduł trapezowy też idzie do ciebie bo bez niego ani rusz. Jeszcze musisz sprawdzić jaką masz tasmę pod kierownicą, ja akurat miałem D więc była OK. Powodzenia w montażu, jak by co to pomogę.
1977andrzej Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 poradzisz sobie odkręcenie kiery i wymiana taśmy to 5 minut roboty Kolego ja niedawno zmieniałem poduszkę na multifunkcyjną i to są inne taśmy do poduszek, bez MF idzie od modułu kiery bezpośrednio do poduszki a przy MF do modułu trapezowego i z niego do poduszki. Dodatkowo idzie inna taśma z modułu trapezowego do poduszki. Mam nadzieję ze moduł trapezowy też idzie do ciebie bo bez niego ani rusz. Jeszcze musisz sprawdzić jaką masz tasmę pod kierownicą, ja akurat miałem D więc była OK. Powodzenia w montażu, jak by co to pomogę. Cały komplet (kiera z modułem trapezowym i poduchą multi) już idzie do mnie łącznie z wlaściwymi wiązkami. Piszesz, że miałes taśmę D pod kierownicą. To właśnie było moje pytanie. Czy mając fabrycznie tempomat i pełny FIS oraz Bluetooth, jest szansa abym miał już też taśmę D lub E? Kolega Biggman pisze, że raczej nie. Ale rozumiem, że u Ciebie fabrycznie tak było mimo braku mutlifunkcji? Na razie nie mam czasu odkręcić poduchy i sprawdzić naocznie.
silnik Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 poradzisz sobie odkręcenie kiery i wymiana taśmy to 5 minut roboty Kolego ja niedawno zmieniałem poduszkę na multifunkcyjną i to są inne taśmy do poduszek, bez MF idzie od modułu kiery bezpośrednio do poduszki a przy MF do modułu trapezowego i z niego do poduszki. Dodatkowo idzie inna taśma z modułu trapezowego do poduszki. Mam nadzieję ze moduł trapezowy też idzie do ciebie bo bez niego ani rusz. Jeszcze musisz sprawdzić jaką masz tasmę pod kierownicą, ja akurat miałem D więc była OK. Powodzenia w montażu, jak by co to pomogę. Cały komplet (kiera z modułem trapezowym i poduchą multi) już idzie do mnie łącznie z wlaściwymi wiązkami. Piszesz, że miałes taśmę D pod kierownicą. To właśnie było moje pytanie. Czy mając fabrycznie tempomat i pełny FIS oraz Bluetooth, jest szansa abym miał już też taśmę D lub E? Kolega Biggman pisze, że raczej nie. Ale rozumiem, że u Ciebie fabrycznie tak było mimo braku mutlifunkcji? Na razie nie mam czasu odkręcić poduchy i sprawdzić naocznie. Tak kolego miałem ta taśmę oryginalnie nawet bez tempomatu (bo dokładałem) Biggman chyba myślał o tej taśmie od taśmy pod kiery do trapezu
biggman Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 nie nie, myślę cały czas o tej taśmie pod kierą, wątpie żeby w gratisie była 12pinowa, ale wszystko możliwe, może ktoś zmieniał w międzyczasie itp.
Slawek Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 No dokładnie, może poprzednia taśma była uszkodzona i mógł ktoś zmienić, dlatego była D. Taśmy raczej wkładali 6-pinowe np. C gdy nie było MF
silnik Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 No dokładnie, może poprzednia taśma była uszkodzona i mógł ktoś zmienić, dlatego była D. Taśmy raczej wkładali 6-pinowe np. C gdy nie było MF U mnie była, zobaczymy czy u 1977andrzej będzie ??
mikrus36 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Panowie, czy ktoś może jest z WWa lub okolic i jest już po przekładce (tzn u mnie montaż FISa + tempomat) kto mógłby mi pomóc w wymianie. Oczywiście gratyfikacja wchodzi w grę Nie mam warunków i narzędzi (przy FISie trzeba podnieść auto, czujnik spryskiwaczy).
matibati2 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Olej czujnik spryskiwaczy i tak na nic sie nie zdaje. Zmasujesz instalacje i bedzie git.
StachuCBR Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 takie pytanko, przy nie oryginalnym radiu- jest możliwość MF ? Są jakieś adaptery- czy tylko da rade pod oryginał ?
Rekomendowane odpowiedzi