Pixii Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Co to jest ori kabel? Pytam bo chyba mam właśnie oporny samochód. Dwa lata temu zabrałem sie za tempomat i poszło bez problemu z wyjątkiem kodowania modułu kierownicy. Moduł jest "N". Gdyby nie to, ze juz był zakodowany ponad pasujaca mi konfiguracje to byłaby kiszka. Tak mam tylko błąd niedopasowania Vin. Teraz założyłem multifunkcje i dzięki Bogu miałem inna N-ke do dyspozycji wiec działa. Ale zadnymi kablami i softem nie udało sie zmusić ani jednego ani drugiego modułu do współpracy. A inne pytanko, czy przyciski na kierownicy podświetlają sie tylko przy przekręconym kluczyku? U mnie bez kluczyka są wszystkie podświetlenia ale bez kiery. Ori kabel czyli oryginalny vcds masz pewnie jakiś co nie daje rady ogarnąć wszystkiego.
marekg Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Ano mam viaken-a ale rożne kable włącznie z kompem serwisowym były próbowane...
makaba Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Czy do wymiany modułu kierownicy konieczne jest zdjęcie kierownicy i taśmy a następnie jej kalibracja, czy nie da się ominąć tego etapu? Jak na etapie kodowania wybrać układ hamulcowy? Mój zestaw to 312mm przód na felgach 16".
maq Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Taśma jest wpieta do modułu więc bez zdjecia nie dostaniesz modułu. Wcześniej śpisz jakie masz obecnie kodowanie abs żeby mieć pewność co do tego jaki fabrycznie miałeś zestaw hamulców i kół ( ostatecznie i tak musisz ustawić kodowanie po wymianie modułu takie jak masz teraz) Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Edytowane 7 Października 2015 przez maq
makaba Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Układ hamulcowy mam fabryczny. Zrobię tak jak radzisz. Jeszcze jedno pytanie. Czy kierownica schodzi lekko i da się ją zdjąć rękami czy jest potrzebny ściągacz do kierownic?
maq Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Jak odkręcić to lekko Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Tomeczek1403 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Prześledziłem cały ten wątek w nadziei, że znajdę odpowiedź na mój problem z tempomatem. W kilku postach było blisko, ale w ostateczności piszący koledzy znaleźli u siebie problem, który sprawę tempomatu rozwiązał. W moim przypadku wszystko jest oryginalne poprzedni właściciel wymieniał tylko czujniki położenia sprzęgła i stopu i od tego momentu ponoć tempomat znikł. Po sprawdzeniu gdzie tylko można było (sprawność czujników, odczytywanie prędkości, reagowanie manetki na włączenie i zmiany), okazuje się, że wszystko jest ok. Próbowałem aktywować tempomat w silniku - bez skutku, zmieniałem w sterowniku 16 recode na 03042 (był 03242 mam skrzynie manualną więc z kąt ta 2?) też bez rezultatu. Błędów żadnych nie ma poza związanymi z tylnymi drzwiami. Natknąłem się na informację, że nowy soft mógł spowodować , że funkcja tempomatu mogła zostać wykasowana, ale to raczej nie brałbym pod rozwagę gdyż zajmowali się tym specjaliści z renomowanej firmy. Czekam na podpowiedzi co jeszcze można zrobić aby uruchomić tempomat.
Robero321 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Soft nawet w renomowanej firmie mogą schrzanić i najprawdopodobniej tak jest w Twoim przypadku.
Tomeczek1403 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 A co sądzisz o tym kodzie 03242? czy to normalne? dodam, że próbowałem kodować na tym co był i tym poprawionym, bez skutku.
wrclaguna Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Moduł orginalny był ? czy cos dokładane było ? moze stad te kodowanie
Tomeczek1403 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Nic nie było dokładane wszystko oryginalne, wymiana była czujników stopu i sprzęgła. Edytowane 4 Stycznia 2016 przez Tomeczek1403
kreczi Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 witam. wymieniłem moduł wraz z taśma o tych samych numerach. I teraz jest problem, pali się ABS esp i kontrolka od ręcznego. byłem u..... próbował kodować według procedury i nic nadal się pali wszystko. jakieś pomysły lub pomoc z czyjeś strony?
daro84.pl Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Jak robili wszystko tek jak trzeba to może taśma jet zerwana
kreczi Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Jak robili wszystko tek jak trzeba to może taśma jet zerwana a zerwana taśma ma jakiś błąd?
koleś1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 może taśma jet zerwana Przez taśmę idą tylko sygnały z klaksonu, air bag, multi (jeśli jest) i grzania kierownicy (jesli jest). Taśma nie ma nic wspólnego z ABS/ESP czy ręcznym.
kreczi Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 No to trzeba dalej szukać kogoś kto zakoduje. Już dość mam tych kontrolek
wrclaguna Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 a jakis scan ze sterownika masz ? zobaczymy jakie błedy są
koleś1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 No to trzeba dalej szukać kogoś kto zakoduje. Kup kabelek, ściągnij program i sam zrób.
Robero321 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 może taśma jet zerwana Przez taśmę idą tylko sygnały z klaksonu, air bag, multi (jeśli jest) i grzania kierownicy (jesli jest). Taśma nie ma nic wspólnego z ABS/ESP czy ręcznym. Oj chyba się mylisz. W taśmie jest czujnik kąta skrętu z którego czytają dane wyżej wymienione systemy...
daro84.pl Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Właśnie o to mi chodziło że że w taśmie jest jest czujnik konta skrętu i jak jest taśma zerwana to będzie świecić kontrolka trakcj
Rekomendowane odpowiedzi