Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
33 minuty temu, kaju napisał:

 przechodzi przez białe gniazdo

Gdzie to białe gniazdo bo ja już pół bezpieczników wysadziłem. :facepalm::decayed:

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
37 minut temu, kaju napisał:

przez białe gniazdo i wtyczkę w obudowie ECU przez pin 13

masz Ty mongole :grin:

Opublikowano

Dobra. Przekonałeś mnie. Ty to podłączysz. :banan:

Opublikowano

dobra :grin:

Opublikowano

Taśma wymieniona wszysto śmiga aż miło. Dzięki za opis i porady.

 

Opublikowano

Witam wszystkich,

Jestem na 100% pewien, że pewnie odpowiedzi na moje pytania gdzieś już wcześniej ale dobrnąłem do 30 strony tematu i mózg mi odparował. Byłbym wdzięczny gdyby jakaś dobra dusza potwierdziła że zestaw jest OK.

Toteż - Audi A4 B7 Quattro 2.0 TFSI na razie jest czysty stock czyli bez tempo i bez MF (kierownica 4 ramiona). Zakupiłem jak niżej:

1. http://allegro.pl/przelacznik-tempomat-8e0953549q-audi-a4-b7-i6881914721.html?snapshot=MjAxNy0wNy0yMVQyMDoyNzo0Ny41NzRaO2J1eWVyO2NjZWMxYzBiNTMzMzUxNWIyNTEwMjFlYWIwNjQ1MGIwZjllY2M5NzRlNzkxMzgwNjk2NDc3YTU3NjNiOTBkNTk%3D#thumb/1

2. http://allegro.pl/kierownica-oryginalna-audi-a4-a6-a8-q7-d3335-i6880094397.html?snapshot=MjAxNy0wNy0yMVQyMDo1MTozMS43NjVaO2J1eWVyOzViMjNhMmQ4ZTBmZTg0MTZlYjc4YmVlZDBhN2QwZmM5MTU0MTA1ZTZlMjMwMjk5YzRjM2EzYzJmNTI5OWZkNmI%3D

3. http://allegro.pl/audi-kabelek-wiazka-multifunkcji-airbag-4f0971589a-i6875238070.html?snapshot=MjAxNy0wNy0yM1QxNTo0MzowMy4wNTFaO2J1eWVyOzVmMWNlNmQzODZiODQ4ZmE5MDI0YWM3MjIyZGU3NDJkZDJmM2VjN2JhNDU2ZWIxNDliZjk2ZDcxYjQ1OTM4MWU%3D

Zamierzam przełożyć poduszkę z mojej oryginalnej kierownicy. Pytania:

1. Czy zestaw jest kompletny (martwi mnie najbardziej ten moduł trapezowy nr. 5 z pierwszego posta. Czytałem wątek o wymianie samej kierownicy do B7 i nikt o czymś takim nie pisał)

2. Czy kodowanie podane w pierwszym poście śmiga tak samo przy B7?

3.  Czy w razie jakiś problemów z kodowaniem ktoś w Krakowie mogłaby na to rzucić okiem?

Dzięki!

Opublikowano (edytowane)

Ehh .. wszystkiemu winny nie do końca działający kabel.

Edytowane przez Fifiński
Opublikowano

Kierownica ok, kabel poduszki też. Moduł pod tempomat i manetka ok. Pytanie czy masz pełen Fis?
A patrzyłeś vagiem jaki Ty posiadasz moduł komfortu?

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Koledzy chciałbym uruchomić multifunkcje od b7 w moim b6. Moduł pod kierownica mam z końcówką N. Co muszę jeszcze mieć żeby to ruszyło? 

Opublikowano
18 minut temu, Jarozakr6446 napisał:

Koledzy chciałbym uruchomić multifunkcje od b7 w moim b6. Moduł pod kierownica mam z końcówką N. Co muszę jeszcze mieć żeby to ruszyło? 

W 1 poście jest opisane. B7 trzeba moduł, taśmę, wiązke, kiere, poduche, kodowanie to wszystko masz do zmiany. 

Opublikowano

Czyli moduł z końcówką N nie obsłuży multi od b7, ale multi od b6 obsłuży? Dobrze rozumiem? 

Opublikowano

8E0 953 549 N - masz do MF w B6 

Opublikowano
Godzinę temu, Jarozakr6446 napisał:

Czyli moduł z końcówką N nie obsłuży multi od b7, ale multi od b6 obsłuży? Dobrze rozumiem? 

Q lub R potrzebujesz z czego R pod grzana kiere jest. 

Opublikowano

Witam.

Też w końcu zabrałem się za tempomat i pełny fis. Wczoraj znalazłem chwilę i udało mi się wszystko wymienić i zakodować (moduł kierownicy (z końcówką Q) i manetki tempomatu I wycieraczek). Wczoraj wszystko smigalo i po jeździe próbnej nie było żadnych błędów. Dzisiaj w drodze do pracy też chodziło, natomiast w drodze powrotnej, gdy włączyłem tempomat wyskoczymy mi kontrolki kontroli trakcji i ESP. Po powrocie do domu podłączyłem kompa i miałem następujące błędy w grupie 16-Steering Wheel: 01426, 01296, 01792. 

Po wyłączeniu tempomatu I zapłonu i po po nowym uruchomieniu silnika kontrolki się nie pokazują, ale jak tylko włączę tempomat od razu je wywala.

Spotkał się ktoś z czymś takim? Coś źle zakodowałem, czy kupiłem uszkodzony moduł?

Z góry dzięki za pomoc,

Patryk

Opublikowano
  • 01426 - Controls in Steering Wheel (E221): No Signal/Communication
  • 17920 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Plus
  • 01296 - Sensor for Vent Temperature; Center (G191) 

Wychodzi, że gdzieś nie ma styku... popsikaj wtyczki, złącza kontaktem, powsadzaj kilka razy... czasami używki trochę leżą i styki śniedzieją... 

Opublikowano

a jakie ułożyłeś kodowanie? masz kierownice multi?

Opublikowano

Kierownice mam standardową czteroramienna. Wydaje mi się, że kodowanie jest raczej dobrze zrobione. Wczoraj tempomat działał, a dzisiaj już znowu blad wywala. Także chyba coś nie łączy. Jak znajde jutro chwilę to spróbuje styki tym kontaktem popsikac. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie. Na dniach przyjdzie mi kierownica 3ramienna z mf i nie wiem czy czegoś jeszcze nie potrzebuję. Okablowanie poduszki  zwykłej mojej 3ramiennej będzie pasowac? Czy trzeba jakas inną pod MF żeby przyciski podłączyć?

 

Taką muszę kupić? 4F0 971 589 A

Edytowane przez MarcinL
Opublikowano (edytowane)

Potrzebna jest wiązka pod MF.

Sprawdź jaki masz moduł i taśmę, czy obsłużą multi.

https://a4-klub.pl/topic/18670-instalacja-kierownicy-multifunkcyjnej-s3-r8-s6-tt-a4-b7-b8

Edytowane przez chudy92
Opublikowano
6 minut temu, chudy92 napisał:

Potrzebna jest wiązka pod MF.

Sprawdź jaki masz moduł i taśmę, czy obsłużą multi.

https://a4-klub.pl/topic/18670-instalacja-kierownicy-multifunkcyjnej-s3-r8-s6-tt-a4-b7-b8

Modul i taśmę juz kupiłem odpowiednią. Chodzi tylko o wiazke. Czyli to bylaby ta co wyżej podałem?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...