szczuraz Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 33 minuty temu, kaju napisał: przechodzi przez białe gniazdo Gdzie to białe gniazdo bo ja już pół bezpieczników wysadziłem.
kaju Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 37 minut temu, kaju napisał: przez białe gniazdo i wtyczkę w obudowie ECU przez pin 13 masz Ty mongole
szczuraz Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Dobra. Przekonałeś mnie. Ty to podłączysz.
ben30 Opublikowano 21 Lipca 2017 Opublikowano 21 Lipca 2017 Taśma wymieniona wszysto śmiga aż miło. Dzięki za opis i porady.
Artemis3 Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 Witam wszystkich, Jestem na 100% pewien, że pewnie odpowiedzi na moje pytania gdzieś już wcześniej ale dobrnąłem do 30 strony tematu i mózg mi odparował. Byłbym wdzięczny gdyby jakaś dobra dusza potwierdziła że zestaw jest OK. Toteż - Audi A4 B7 Quattro 2.0 TFSI na razie jest czysty stock czyli bez tempo i bez MF (kierownica 4 ramiona). Zakupiłem jak niżej: 1. http://allegro.pl/przelacznik-tempomat-8e0953549q-audi-a4-b7-i6881914721.html?snapshot=MjAxNy0wNy0yMVQyMDoyNzo0Ny41NzRaO2J1eWVyO2NjZWMxYzBiNTMzMzUxNWIyNTEwMjFlYWIwNjQ1MGIwZjllY2M5NzRlNzkxMzgwNjk2NDc3YTU3NjNiOTBkNTk%3D#thumb/1 2. http://allegro.pl/kierownica-oryginalna-audi-a4-a6-a8-q7-d3335-i6880094397.html?snapshot=MjAxNy0wNy0yMVQyMDo1MTozMS43NjVaO2J1eWVyOzViMjNhMmQ4ZTBmZTg0MTZlYjc4YmVlZDBhN2QwZmM5MTU0MTA1ZTZlMjMwMjk5YzRjM2EzYzJmNTI5OWZkNmI%3D 3. http://allegro.pl/audi-kabelek-wiazka-multifunkcji-airbag-4f0971589a-i6875238070.html?snapshot=MjAxNy0wNy0yM1QxNTo0MzowMy4wNTFaO2J1eWVyOzVmMWNlNmQzODZiODQ4ZmE5MDI0YWM3MjIyZGU3NDJkZDJmM2VjN2JhNDU2ZWIxNDliZjk2ZDcxYjQ1OTM4MWU%3D Zamierzam przełożyć poduszkę z mojej oryginalnej kierownicy. Pytania: 1. Czy zestaw jest kompletny (martwi mnie najbardziej ten moduł trapezowy nr. 5 z pierwszego posta. Czytałem wątek o wymianie samej kierownicy do B7 i nikt o czymś takim nie pisał) 2. Czy kodowanie podane w pierwszym poście śmiga tak samo przy B7? 3. Czy w razie jakiś problemów z kodowaniem ktoś w Krakowie mogłaby na to rzucić okiem? Dzięki!
Fifiński Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 (edytowane) Ehh .. wszystkiemu winny nie do końca działający kabel. Edytowane 25 Lipca 2017 przez Fifiński
Klawisz-84 Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Kierownica ok, kabel poduszki też. Moduł pod tempomat i manetka ok. Pytanie czy masz pełen Fis? A patrzyłeś vagiem jaki Ty posiadasz moduł komfortu? Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Jarozakr6446 Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Koledzy chciałbym uruchomić multifunkcje od b7 w moim b6. Moduł pod kierownica mam z końcówką N. Co muszę jeszcze mieć żeby to ruszyło?
luki19862121 Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 18 minut temu, Jarozakr6446 napisał: Koledzy chciałbym uruchomić multifunkcje od b7 w moim b6. Moduł pod kierownica mam z końcówką N. Co muszę jeszcze mieć żeby to ruszyło? W 1 poście jest opisane. B7 trzeba moduł, taśmę, wiązke, kiere, poduche, kodowanie to wszystko masz do zmiany.
Jarozakr6446 Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Czyli moduł z końcówką N nie obsłuży multi od b7, ale multi od b6 obsłuży? Dobrze rozumiem?
kamil-vag Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 8E0 953 549 N - masz do MF w B6
luki19862121 Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Godzinę temu, Jarozakr6446 napisał: Czyli moduł z końcówką N nie obsłuży multi od b7, ale multi od b6 obsłuży? Dobrze rozumiem? Q lub R potrzebujesz z czego R pod grzana kiere jest.
Patrykpz93 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Witam. Też w końcu zabrałem się za tempomat i pełny fis. Wczoraj znalazłem chwilę i udało mi się wszystko wymienić i zakodować (moduł kierownicy (z końcówką Q) i manetki tempomatu I wycieraczek). Wczoraj wszystko smigalo i po jeździe próbnej nie było żadnych błędów. Dzisiaj w drodze do pracy też chodziło, natomiast w drodze powrotnej, gdy włączyłem tempomat wyskoczymy mi kontrolki kontroli trakcji i ESP. Po powrocie do domu podłączyłem kompa i miałem następujące błędy w grupie 16-Steering Wheel: 01426, 01296, 01792. Po wyłączeniu tempomatu I zapłonu i po po nowym uruchomieniu silnika kontrolki się nie pokazują, ale jak tylko włączę tempomat od razu je wywala. Spotkał się ktoś z czymś takim? Coś źle zakodowałem, czy kupiłem uszkodzony moduł? Z góry dzięki za pomoc, Patryk
kamil-vag Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 01426 - Controls in Steering Wheel (E221): No Signal/Communication 17920 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Plus 01296 - Sensor for Vent Temperature; Center (G191) Wychodzi, że gdzieś nie ma styku... popsikaj wtyczki, złącza kontaktem, powsadzaj kilka razy... czasami używki trochę leżą i styki śniedzieją...
chudy92 Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 a jakie ułożyłeś kodowanie? masz kierownice multi?
Patrykpz93 Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 Kierownice mam standardową czteroramienna. Wydaje mi się, że kodowanie jest raczej dobrze zrobione. Wczoraj tempomat działał, a dzisiaj już znowu blad wywala. Także chyba coś nie łączy. Jak znajde jutro chwilę to spróbuje styki tym kontaktem popsikac. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
MarcinL Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 (edytowane) Mam pytanie. Na dniach przyjdzie mi kierownica 3ramienna z mf i nie wiem czy czegoś jeszcze nie potrzebuję. Okablowanie poduszki zwykłej mojej 3ramiennej będzie pasowac? Czy trzeba jakas inną pod MF żeby przyciski podłączyć? Taką muszę kupić? 4F0 971 589 A Edytowane 25 Października 2018 przez MarcinL
chudy92 Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 (edytowane) Potrzebna jest wiązka pod MF. Sprawdź jaki masz moduł i taśmę, czy obsłużą multi. https://a4-klub.pl/topic/18670-instalacja-kierownicy-multifunkcyjnej-s3-r8-s6-tt-a4-b7-b8 Edytowane 25 Października 2018 przez chudy92
MarcinL Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 6 minut temu, chudy92 napisał: Potrzebna jest wiązka pod MF. Sprawdź jaki masz moduł i taśmę, czy obsłużą multi. https://a4-klub.pl/topic/18670-instalacja-kierownicy-multifunkcyjnej-s3-r8-s6-tt-a4-b7-b8 Modul i taśmę juz kupiłem odpowiednią. Chodzi tylko o wiazke. Czyli to bylaby ta co wyżej podałem?
Rekomendowane odpowiedzi