truckmaniac Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 No wiesz. Nie mam interesu w tym, żeby ściemniać. Zresztą jak przeszukasz ten watek, to gdzieś znajdziesz moje posty, jak rezałem tempomat, i że musiałem dokupić tylko manetkę
ostrysg Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 cze, pytanie odnosnie kodowania kierownicy. gdzie mozna sprawdzic kod kierownicy przed dolozeniem tempomatu? dzieki
antonio Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 gdzie mozna sprawdzic kod kierownicy przed dolozeniem tempomatu? w adresie 16- koło kierownicy
kompus_2005 Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Witam mam problem zakładałem dziś tempomat zmieniłem moduł pod kierownicą z 8E0 953 549 F na 8E0 953 549 Q kodowanie w 16-Steering Wheel przebiegło bez problemu wpisałem kod 00042 jest ok natomiast kodowanie 03-ABS Brakes już nie, wpisywałem kod jaki miałem wcześniej na module z F czyli 04255 ale nie przyjmuje tego kodu i nie mogę skalibrować czujnika skrętu kierownicy (G85) w [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 mam stałą wartość 2,5 nie zmiennie od obracania kierownicy na poprzednim module wartość się zmieniała wraz z obrotem kierownicy i w Basic Settings - 04 Group 001 mam error, do tego świecą wszystkie kontrolki od hamulców i ESP proszę o pomoc jeśli ktoś wie jak to zakodować i skalibrować ewentualnie niedrogi meches w okolicach Krakowa pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc Ps. niechcący włączyłem zapłon przy wypiętej poduszce i teraz się świeci do kompletu kontrolek czy można VAG skasować ten błąd do VAG 311 wyżuca mi ostrzeżenie o możliwości uszkodzenia sterownika
antonio Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 ... ostatnio pomagałem z tym problemem koledze Ukasz699 wię już nie dzisiaj ale jutro ogarniemy temat
kompus_2005 Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Witam udało mi się zakodować sterownik wczoraj byłem trochę zmęczony i musiałem coś pochrzanić :gwizdanie: Logowanie miałem 09555 a kodowanie 04255 resztę jak na początku wątku musiałem tylko przełożyć kierownice o 1 ząbek bo nie mogłem uzyskać 00 przy kalibracji kierownicy dziękuje wszystkim za pomoc jak by co to służę pomocą pozdrawiam
steve69 Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 Witam. Od jakiegoś czasu "chodzi mi po głowie" pomysł zamontowania tempomatu w moim aucie. Posiadam kierownicę multifunkcyjną 8E0 419 091 BH z modułem 8E0 953 549 N, oraz pełną obsługę FIS. Z informacji uzyskanych na tym forum wiem już, że w moim przypadku wystarczy samo dołożenie manetki i kodowanie VAGiem. I tu mam małą zagwozdkę - w ETKA doszukałem się, że do auta takiego jak moje używano 2 typów manetek: 8E0 953 521 D (od 12/00 do 03/03) 4E0 953 521 (od 04/03 do 12/04) Jako, że mój samochód jest z 05/2004, czy znaczy to, że mogę zastosować u siebie tylko manetkę 4E0 953 521, czy może ta wczesniejsza też podejdzie? -- Pozdrawiam. Sławek
kompus_2005 Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 Witam z informacji które ja posiadam powinna podejść, końcówka kodu nie robi chyba różnicy ale poczekaj na pewniejsze potwierdzenie
antonio Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 na 99,9% jest to bez znaczenia, jak dobrze pamiętam to ja u siebie dokładałem bez literki na końcu i działa
caos33 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Koledzy potrzebuje pomocy ! Jestem wtrakcie montowania tempomatu Posiadam kierownice wielofunkcyjną montaż miał być prosty owszem zamontowałem manetkę łatwo poszło ,ale okazało się, ze wyskoczył błąd 00895 Powiedziano mi w sewisie ,ze potrzebuję jakiegoś przewodu który przesyła sygnał przewód mam ale nie wiem gdzie go mam wpiąć proszę o jakąś podpowiedz Z góry dziękuję
antonio Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Koledzy potrzebuje pomocy ! Jestem wtrakcie montowania tempomatu Posiadam kierownice wielofunkcyjną montaż miał być prosty owszem zamontowałem manetkę łatwo poszło ,ale okazało się, ze wyskoczył błąd 00895 Powiedziano mi w sewisie ,ze potrzebuję jakiegoś przewodu który przesyła sygnał przewód mam ale nie wiem gdzie go mam wpiąć proszę o jakąś podpowiedz Z góry dziękuję coś mi się wydaje, że manetka uwalona
caos33 Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Ok dzięki ,tak wlasnie było okazałó sie ,ze jest uwalona manetka , a z tym kabelkiem to gosciowi sie pomyliło z a6 pozdro
antonio Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Ok dzięki ,tak wlasnie było okazałó sie ,ze jest uwalona manetka , a z tym kabelkiem to gosciowi sie pomyliło z a6 pozdro miłego użytkowania
endriu Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 witam. mam klopot ze skalibrowaniem g85.Otoz podczas jazdy zalacza sie esp.(teraz jezdze na wylaczonym). Zamontowalem tempomat fis i dziala.zalozylem caly komplet manetek z modulem od b7 , tasma zostala stara 8e0953541c bo od b7 (4e0953541)niepasuje bo sa inne wtyczki do airbaga. Na vag-com przy jezdzie na wprost kat skretu kierownicy wynosi -15 ,-25stopni(raczej kolo zera powinno byc?) . jak przestawie kierownice o ta roznice to bedzie krzywo.czy przez to nie mozna skalibrowac g85?czy tasma moze byc uszkodzona albo inna trzeba? (ide zaraz ta kierownice przestawic na zero ,zobaczymy czy pomoze)Dzieki z gory
kompus_2005 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 ja jak zakładałem tempomat też nie mogłem skalibrować G85 po przestawieniu o 1 ząbek wszystko było oki i dało się skalibrować
antonio Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Panowie, ja bez problemu skalibrowałem u siebie mając trochę krzywo kierownice (dopiero na 3 dzień poprawiłem) najważniejsze jest to żeby koła mieć ustawione prosto a kierownica może być krzywo
endriu Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Dziala.na poczatku jak krecilem kierownica to w vagu nie zmienialy sie stopnie i byl blad (no voltage supply) ale odpalilem samochod ruszylem 2 metry i zadzialalo.ustawilem kola na wprost zdjalem kierownice ustawilem tasme na zero st. i tak zalozylem kierownice.kierownica nie jest prosto moze o jakies 3 zabki przestawiona ( cos sie w tej tasmie przestawilo czy co).to wszystko bez airbaga robilem.malo brakowalo abym druga tasme kupil .jakby ktos chcial mam tasme do b7 na zbyciu.dzieki
boss_kk Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Dzisiaj skonczylem montaz tempomatu- wszysko działa ok ale... czy na fisie powinna sie wyswietlac aktualnie ustawiona prędkość, tak jak np w passacie? Jeśli tak to co mogłem pomylić przy kodowaniu. Niby jest ok nie ma błędów a przy włączonym tempomacie wyświetla się tylko zielona ikonka. Mam pełego fisa w kolorze.
Maniek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Dzisiaj skonczylem montaz tempomatu- wszysko działa ok ale... czy na fisie powinna sie wyswietlac aktualnie ustawiona prędkość, tak jak np w passacie? Jeśli tak to co mogłem pomylić przy kodowaniu. Niby jest ok nie ma błędów a przy włączonym tempomacie wyświetla się tylko zielona ikonka. Mam pełego fisa w kolorze. jak jest zielona ikonka to jest ok, nie bedzie Ci wyswietlalo ustawionej predkosci
Rekomendowane odpowiedzi