Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No wiesz. Nie mam interesu w tym, żeby ściemniać.

Zresztą jak przeszukasz ten watek, to gdzieś znajdziesz moje posty, jak rezałem tempomat, i że musiałem dokupić tylko manetkę ;)

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

cze,

pytanie odnosnie kodowania kierownicy.

gdzie mozna sprawdzic kod kierownicy przed dolozeniem tempomatu?

dzieki

Opublikowano

gdzie mozna sprawdzic kod kierownicy przed dolozeniem tempomatu?

w adresie 16- koło kierownicy

Opublikowano

Witam mam problem zakładałem dziś tempomat zmieniłem moduł pod kierownicą z 8E0 953 549 F na 8E0 953 549 Q kodowanie w 16-Steering Wheel przebiegło bez problemu wpisałem kod 00042 jest ok

natomiast kodowanie 03-ABS Brakes już nie, wpisywałem kod jaki miałem wcześniej na module z F czyli 04255 ale nie przyjmuje tego kodu i nie mogę skalibrować czujnika skrętu kierownicy (G85) w [Meas. Blocks - 08]

Kanał 005 pole 1 mam stałą wartość 2,5 nie zmiennie od obracania kierownicy na poprzednim module wartość się zmieniała wraz z obrotem kierownicy i w Basic Settings - 04 Group 001 mam error, do tego świecą wszystkie kontrolki od hamulców i ESP

proszę o pomoc jeśli ktoś wie jak to zakodować i skalibrować ewentualnie niedrogi meches w okolicach Krakowa

pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc

Ps. niechcący włączyłem zapłon przy wypiętej poduszce i teraz się świeci do kompletu kontrolek :) czy można VAG skasować ten błąd do VAG 311 wyżuca mi ostrzeżenie o możliwości uszkodzenia sterownika

Opublikowano

...

ostatnio pomagałem z tym problemem koledze Ukasz699 wię już nie dzisiaj ale jutro ogarniemy temat :wink4:

Opublikowano

Witam udało mi się zakodować sterownik wczoraj byłem trochę zmęczony i musiałem coś pochrzanić :gwizdanie:

Logowanie miałem 09555 a kodowanie 04255 resztę jak na początku wątku musiałem tylko przełożyć kierownice o 1 ząbek bo nie mogłem uzyskać 00 przy kalibracji kierownicy

dziękuje wszystkim za pomoc jak by co to służę pomocą pozdrawiam

Opublikowano

no i gra

Opublikowano

Witam.

Od jakiegoś czasu "chodzi mi po głowie" pomysł zamontowania tempomatu w moim aucie.

Posiadam kierownicę multifunkcyjną 8E0 419 091 BH z modułem 8E0 953 549 N, oraz pełną obsługę FIS. Z informacji uzyskanych na tym forum wiem już, że w moim przypadku wystarczy samo dołożenie manetki i kodowanie VAGiem.

I tu mam małą zagwozdkę - w ETKA doszukałem się, że do auta takiego jak moje używano 2 typów manetek:

8E0 953 521 D (od 12/00 do 03/03)

4E0 953 521 (od 04/03 do 12/04)

Jako, że mój samochód jest z 05/2004, czy znaczy to, że mogę zastosować u siebie tylko manetkę 4E0 953 521, czy może ta wczesniejsza też podejdzie?

--

Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano

Witam z informacji które ja posiadam powinna podejść, końcówka kodu nie robi chyba różnicy ale poczekaj na pewniejsze potwierdzenie

Opublikowano

na 99,9% jest to bez znaczenia, jak dobrze pamiętam to ja u siebie dokładałem bez literki na końcu i działa

Opublikowano

:hi:

Koledzy potrzebuje pomocy ! Jestem wtrakcie montowania tempomatu

Posiadam kierownice wielofunkcyjną montaż miał być prosty owszem zamontowałem manetkę

łatwo poszło ,ale okazało się, ze wyskoczył błąd 00895

Powiedziano mi w sewisie ,ze potrzebuję jakiegoś przewodu który przesyła sygnał

przewód mam ale nie wiem gdzie go mam wpiąć proszę o jakąś podpowiedz

Z góry dziękuję

Opublikowano

:hi:

Koledzy potrzebuje pomocy ! Jestem wtrakcie montowania tempomatu

Posiadam kierownice wielofunkcyjną montaż miał być prosty owszem zamontowałem manetkę

łatwo poszło ,ale okazało się, ze wyskoczył błąd 00895

Powiedziano mi w sewisie ,ze potrzebuję jakiegoś przewodu który przesyła sygnał

przewód mam ale nie wiem gdzie go mam wpiąć proszę o jakąś podpowiedz

Z góry dziękuję

coś mi się wydaje, że manetka uwalona

Opublikowano

:hi:

Ok dzięki ,tak wlasnie było okazałó sie ,ze jest uwalona manetka , a z tym kabelkiem to gosciowi sie pomyliło z a6

pozdro

Opublikowano

:hi:

Ok dzięki ,tak wlasnie było okazałó sie ,ze jest uwalona manetka , a z tym kabelkiem to gosciowi sie pomyliło z a6

pozdro

miłego użytkowania :hi:

Opublikowano

witam.

mam klopot ze skalibrowaniem g85.Otoz podczas jazdy zalacza sie esp.(teraz jezdze na wylaczonym).

Zamontowalem tempomat fis i dziala.zalozylem caly komplet manetek z modulem od b7 , tasma zostala stara 8e0953541c bo od b7 (4e0953541)niepasuje bo sa inne wtyczki do airbaga.

Na vag-com przy jezdzie na wprost kat skretu kierownicy wynosi -15 ,-25stopni(raczej kolo zera powinno byc?) . jak przestawie kierownice o ta roznice to bedzie krzywo.czy przez to nie mozna skalibrowac g85?czy tasma moze byc uszkodzona albo inna trzeba? (ide zaraz ta kierownice przestawic na zero ,zobaczymy czy pomoze)Dzieki z gory

Opublikowano

ja jak zakładałem tempomat też nie mogłem skalibrować G85 po przestawieniu o 1 ząbek wszystko było oki i dało się skalibrować

Opublikowano

Panowie, ja bez problemu skalibrowałem u siebie mając trochę krzywo kierownice (dopiero na 3 dzień poprawiłem)

najważniejsze jest to żeby koła mieć ustawione prosto a kierownica może być krzywo

Opublikowano

Dziala.na poczatku jak krecilem kierownica to w vagu nie zmienialy sie stopnie i byl blad (no voltage supply) ale odpalilem samochod ruszylem 2 metry i zadzialalo.ustawilem kola na wprost zdjalem kierownice ustawilem tasme na zero st. i tak zalozylem kierownice.kierownica nie jest prosto moze o jakies 3 zabki przestawiona ( cos sie w tej tasmie przestawilo czy co).to wszystko bez airbaga robilem.malo brakowalo abym druga tasme kupil :embarrassed:.jakby ktos chcial mam tasme do b7 na zbyciu.dzieki :good:

Opublikowano

Dzisiaj skonczylem montaz tempomatu- wszysko działa ok ale...

czy na fisie powinna sie wyswietlac aktualnie ustawiona prędkość, tak jak np w passacie?

Jeśli tak to co mogłem pomylić przy kodowaniu. Niby jest ok nie ma błędów a przy włączonym tempomacie wyświetla się tylko zielona ikonka. Mam pełego fisa w kolorze.

Opublikowano

Dzisiaj skonczylem montaz tempomatu- wszysko działa ok ale...

czy na fisie powinna sie wyswietlac aktualnie ustawiona prędkość, tak jak np w passacie?

Jeśli tak to co mogłem pomylić przy kodowaniu. Niby jest ok nie ma błędów a przy włączonym tempomacie wyświetla się tylko zielona ikonka. Mam pełego fisa w kolorze.

jak jest zielona ikonka to jest ok, nie bedzie Ci wyswietlalo ustawionej predkosci :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...