A4_Dominik_WAW Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Taśma chyba była ruszana spróbuje dzisiaj ja właściwie ustawić .dzięki Zdejmij kierownicę i poduszkę tak abyś widział taśmę, odpal auto podłącz vaga i ustaw taśmę tak aby tolerancja mieściła się w przedziale do 5. Zgaś zakładaj wszystko skasuj błąd poduszki i zrób kalibrację czujnika skrętu kierownicy i ma być dobrze. Żeby swobodnie kręcić taśmą musisz wcisnąć taki przycisk w prawej dolnej części taśmy. [br]Dopisany: 16 Maj 2011, 10:38_________________________________________________ Login i kodowanie są uzależnione od silnika, hamulców oraz skrzyni. Nie uogólniaj wszystkich aut do takiego kodowania bo zaraz będzie 100 pytań co jest nie tak... Podałem kodowanie do jego wyposażenia... Rozumiem, tylko sporo osób by się sugerowało tym że jest to dla każdej A4 (niektórzy najpierw robią później czytają).
audilover Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Witam, W ten weekend mam zamiar zabrać się do wymiany modułu z f na L i dolożenia tempomatu i manetki fis. Czy jest to jakaś ingerencja w imo? Czy istnieje ryzyko że po wymianie tych komponentów auto np. nie odpali? Nie chciałbym narażać się na taką sytuacje po której miałbym wydatki związane z wizytą w ASO i brak samochodu na jakiś czas bo innego nie mam
audilover Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 OK dzięki bardzo. Widziałem post na którejś ze stron, że komuś nie odpalił i się wystraszyłem. [br]Dopisany: 18 Maj 2011, 19:25_________________________________________________Czy to wstępne kodowanie wystarczy zapisać z poziomu głównego ekranu czy też z adaptacji? Chodzi mi o ta kopie zapasową w razie nie powodzenia. [br]Dopisany: 18 Maj 2011, 21:09_________________________________________________ odpali bez problemu Twoje auto to ver. b7 myslisz ze w b6 tez nie bedzie problemu?
carlos666 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 kodowanie ucieknie ci tylko w ABSie. moduł pod kiera kodujesz do posiadanych manetek.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 _________________________________________________ odpali bez problemu Twoje auto to ver. b7 myslisz ze w b6 tez nie bedzie problemu? Nie będzie problemu na pewno odpali, jeżeli nie będzie Ci wychodziło kodowanie wszystkiego będziesz miał błędy ABS, ESP i hamulców. Wyciągnij z kodowania o hamulcach jakie masz właśnie hamulce czyli czy 1LT, 1LB to Ci wystarczy bo resztę rzeczy do zakodowania hamulców będziesz zapewne wiedział postępuj zgodnie z instrukcją na 3 str bo jest odpowiednio poprawiona
Szymoonk Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 w jaki sposób VAG łączy się z modułem w kierownicy ? nie ma tam lini K więc czy zwykłym Vag-com'em dam rade się z nim połączyć ? ps. Nie sugerujcie się moim autem
carlos666 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 musi być VCDS. VagCom KKL nie da rady...
Bromchit Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 w B6 chyba da radę KKL Napewno da radę, bo u ja u siebie takim kodowałem.
Szymoonk Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 No to pupa, wsadziłem do auta licznik z cyfrowym zegarem (CAN), podłączyłem to pod symphony II. Wszystko ładnie pasuje i bez problemu licznik komunikuje się z radiem po CAN. Mam kierownice z b6 multifunkcyjną + taśma 12 pin + moduł "N". Wszystko podłączone według rozpiski i tu jest problem. Na kierownicy przyciski podświetlają się po włączeniu świateł a wiec sygnał z licznika dochodzi do kierownicy po CAN natomiast nie mogę połączyć się z modułem i go przekodować. Jak moduł jest diagnozowany? Jakieś rady ?
A4_Dominik_WAW Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 No to pupa, wsadziłem do auta licznik z cyfrowym zegarem (CAN), podłączyłem to pod symphony II. Wszystko ładnie pasuje i bez problemu licznik komunikuje się z radiem po CAN. Mam kierownice z b6 multifunkcyjną + taśma 12 pin + moduł "N". Wszystko podłączone według rozpiski i tu jest problem. Na kierownicy przyciski podświetlają się po włączeniu świateł a wiec sygnał z licznika dochodzi do kierownicy po CAN natomiast nie mogę połączyć się z modułem i go przekodować. Jak moduł jest diagnozowany? Jakieś rady ? Może być uszkodzony moduł, najlepiej jakbyś podłączył go do B6. Jeżeli jesteś pewny że to moduł N, bo tak samo zachowują się moduły z A6 C6 jak podłączysz do A4 - nawet go nie widzi. [br]Dopisany: 19 Maj 2011, 23:30_________________________________________________ musi być VCDS. VagCom KKL nie da rady... KKL w B6 nie przekoduje tylko kodowania poduszek powietrznych i chyba RNS-E, całą resztę można spokojnie zrobić.
Lukaszxxx Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 KKL w B6 nie przekoduje tylko kodowania poduszek powietrznych i chyba RNS-E, całą resztę można spokojnie zrobić. Rns-e zakoduje bez problemu
woodzuu Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 dominiku z twoją pomocą pozbyłem sie błędu esp ale mam coś w zamian 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 001 - Upper Limit Exceeded i brak klaksonu ;( powoli mam dość ...
A4_Dominik_WAW Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 dominiku z twoją pomocą pozbyłem sie błędu esp ale mam coś w zamian 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 001 - Upper Limit Exceeded i brak klaksonu ;( powoli mam dość ... Ciesze się że mogłem pomóc, a teraz sprawdź sobie czy podłączyłeś okablowanie poduszki w kierownicy. Bo wygląda na to że nie wpiąłeś wtyczki.
woodzuu Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 dwa razy sprawdzałem wtyczkę uszkodzona taśma i stąd problemy z air bagiem i klaksonem? Kombinuję w tą stronę
grzechuwoj Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Próbowałem uruchomić tempomat, ale wyskoczył błąd w czasie aktywacji Login code not accepted by controller. You will hare to turn the ignition off tor a while before trying again Error 22 conditons not correct request sequence error
luuk Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Czy do zamontowania samej manetki tempomatu (mój moduł obsługuje tempomat) koniecznej jest zdejmowanie kierownicy i wypinanie z modułu manetki kierunkowaskazów? Zastanawiam się czy wystarczy odkręcić obudowę kolumny kierowniczej i wpiąć manetkę temopmatu. Czy po montażu manetki tempomatu trzeba przed uruchomieniem samochodu od razu zakodować tempomat, czy można zrobić to później bez konsekwencji pojawienia się błędów?
Onkel Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Trzeba ściągnąć kierownice bo pod nią masz taśme airbaga która przykrywa cały moduł. Po montażu kodowanie możesz zrobić później ale dlaczego nie od razu??
Rekomendowane odpowiedzi