wielki1980 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Podejdzie tylko trzeba zrobić odpowiednie kodowanie.
Artur82 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Podejdzie tylko trzeba zrobić odpowiednie kodowanie. a cos wiecej w temacie ...czyli trzeba przekodowac z avanta na sedana??
Młody_drog Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Normalna procedura kodowania, musisz przekodować w 16 - steering wheel a dokładnie ostatnią cyferkę. Nie ma podziału na moduły avanta i sedana. Wszystkie są kompatybilne
Artur82 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Normalna procedura kodowania, musisz przekodować w 16 - steering wheel a dokładnie ostatnią cyferkę. Nie ma podziału na moduły avanta i sedana. Wszystkie są kompatybilne dzięki wielkie za wyczerpującą odpowiedź
Młody_drog Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Nie wiem czy napisałeś to sarkastycznie czy nie, ale jeśli tak to proszę bardzo, tutaj napiszę Ci DOKŁADNIE jak, co zresztą znajduje się w pierwszym poście tego tematu... 16-Steering WheelPo złożeniu wszystkich elementów i uruchomieniu testu auta (przekręceni kluczyka w stacyjce o pół obrót) pokaże nam się błąd hamulców, ESP, airbaga w licznikach. Ostrzeżenie o poduszce samo powinno zniknąć, nie powinniśmy się tym martwić. Podłączamy vag-coma i wchodzimy do 16-Steering Wheel, zobaczymy następujące błędy : 01794 - Control Module: Incorrect Chassis (VIN) Number W przypadku 01794 należy przeprowadzić procedurę przyuczenia nowego Vin. Prawdopodobnie pojawią się dodatkowo inne błędy, na przykład o zakodowanym tempomacie (możemy nie mieć, my wczoraj nie montowaliśmy). Remedium na to jest oczywiście poprawne zakodowanie modułu pod nasze auto (16-Steering Wheel -> Recode): * 0?xxx: Kierownica o 0 = standardowa (bez multifunkcji) o 1 = kierownica trójramienna (sportowa) o 2 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia o 3 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu o 4 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu/głosem o 5 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/głosem * 0x?xx: Opcje o +1 = Tiptronic * 0xx?x: Opcje komputera pokładowego i tempomatu o 0 = komputer pokładowy i tempomat nie zainstalowane o 1 = komputer pokładowy zainstalowany o 2 = tempomat zainstalowany o 4 = komputer pokładowy i tempomat zainstalowane * 0xxx?: tylna wycieraczka (zależne od rodzaju nadwozia) o 1 = tylna wycieraczka nie zainstalowana (Sedan/Cabriolet) o 2 = tylna wycieraczka zainstalowana (Avant) Tylko to na czerwono zależy od tego czy jest avany czy sedan
Artur82 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 nie było w mojej wypowiedzi żadnego sarkazmu...bardzo poważnie dziekuje...jestem w pracy i nie mam czasu studiować a jak pisałem wyżej mam okazje coś tam zakupić
antonio Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 kupuj smiało i rezaj ja muszę wkońcu założyć u siebie manetkę i podjechać na VASSa bo VCDS nie dał rady ruszyć tempomatu
domin79 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 kupuj smiało i rezaj ja muszę wkońcu założyć u siebie manetkę i podjechać na VASSa bo VCDS nie dał rady ruszyć tempomatu ..czemu nie dał rady???
Artur82 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 przeczytalem prawie cały wątek i ... dwie sprawy: 1. Moim zdaniem pwoinny byc dwa wątki - a) kiera multi, tempomat 2. Bede wymieniał u siebie moduł i dokładał manetkę...może ktoś podać od A do Z jak po tej akcji musze przeprowadzić Vagowanie ?? Będę bardzo wdzięczny
Młody_drog Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Montujesz wszystko, 1. steering wheel kodowanie -> kodujesz adaptacja kanal 81 wpisujesz 00111 zeby nauczyc nowy vin 2. potem 17 - instruments z tego co pamietam to grupa 19 i tam musisz dopisac fisa (wyskoczy ci kodowanie) 3. abs brakes: login - 09555 kodowanie - 04255 fault codes -> done, go back skrecasz kierownica minimum 30 stopni w lewo i z powrotem measuring blocks, block 005 login 40168 basic settings, block 001, fault codes - nie ma bledow teraz aktywacja tempomatu, wchodzisz w silnik (01) login - 11463 i voila Sprawdź jeszcze airbag bo czasami błąd wyskakuje
audilover Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Montujesz wszystko, 1. steering wheel kodowanie -> kodujesz adaptacja kanal 81 wpisujesz 00111 zeby nauczyc nowy vin 2. potem 17 - instruments z tego co pamietam to grupa 19 i tam musisz dopisac fisa (wyskoczy ci kodowanie) 3. abs brakes: login - 09555 kodowanie - 04255 fault codes -> done, go back skrecasz kierownica minimum 30 stopni w lewo i z powrotem measuring blocks, block 005 login 40168 basic settings, block 001, fault codes - nie ma bledow teraz aktywacja tempomatu, wchodzisz w silnik (01) login - 11463 i voila Sprawdź jeszcze airbag bo czasami błąd wyskakuje Z loginem i kodowaniem w grupie abs trzeba uwazac. Kodowanie/logowanie musi byc dopasowane do konkretnego auta. Zapisac kodowanie przed zmianami i wklepac to sam wtedy wszystko powinno hulac.
Młody_drog Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Napisałem to dla artura a on ma awx czyli taki login i kodowanie
audilover Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Przeciez kodowanie moze byc inne. Np inne felgi inne hamulce. Chyba ze sie myle to sory za zamieszanie.
Artur82 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Napisałem to dla artura a on ma awx czyli taki login i kodowanie podziękowania Mateusz!! jak coś to będę pisał
Młody_drog Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Dla silnika AWX login i kodowanie jest takie, AWX seryjnie nie wychodziły z innymi hamulcami. Ja próbowałem u siebie zmienić na większe hamulce w tamtym kodowaniu to mi nie przyjmowało więc chyba raczej trzeba robić tak jak seryjnie
wojtassm Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 Witam Wszystkich. Tak się przymierzam do zamontowania komputera oraz tempomatu i jestem na etapie kompletowania części i zgłębianiu tematu na tym forum. Zapewne będę musiał zaprogramować ABS i do tego potrzebny mi login, a nie wiem jakie mam hamulce. Czy to, że na tej "wklejce" w karcie serwisowej mam wpis 1LT oznacza właśnie, że moje auto ma takie hamulce? Czy to może tylko zbieg okoliczności, a hamulce oznaczone są innym kodem? Mam auto A4 B6 Cabrio z silnikiem 2,4 benzyna. Czy by się zalogować kodem będzie: 09395 ? Dzięki za informacje
miglanc153 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Witam wszystkich mam problem z tempomatem w audi b7 mianowicie zakodowałem manetki od fisa i tempomatu ale nie działa tempomat manetke komputer widzi dodatkowo nie mogę zrobić kalibracji czujnika skrętu czy na tym module będzie działał tempomat 8e0 953 549 n
Lukaszxxx Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Wiekszosc zapomona aktywowac w "engine"
miglanc153 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 tak mi się wydaje że aktywowałem nie bardzo wiem gdzie to sprawdzić być może mój komputer nie radzi sobie z kodowaniem.
Rekomendowane odpowiedzi