Bieniek Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Witam, szybkie pytanie do znawców tematu. Brat jest posiadaniu A4 B6 z 2004r, posiada multifunkcyjną kierownicę czteroramienną, czyli sterownik powinien obsługiwać tempomat. Czy w takim przypadku wystarczy tylko dorzucić samą manetkę tempomatu i przeprowadzić kodowanie VAG, aby cieszyć się tym ustrojstwem? Drugie pytanie, gdzie szukać kodów do radia i nawigacji w razie resetu po odłączeniu akumulatora oraz czy po zwykłym dorzuceniu takiej manetki mogą wystąpić jakieś błędy w kompie bo przyznam się szczerze, że jestem nowicjuszem jeśli chodzi o diagnostykę i nie chciałbym czegoś uwalić. Powinno dzialac.Najlepiej podlacz vaga,lub odkrec obudowe i odchyl,a ukaze Ci sie nalepka z numerami.
jarek_ns Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Jak masz kierę multi to na 100% możesz zamontować tempomat. Zostaje ci tylko kupić manetkę i obudowę lub docinać swoją, Ja tak robiłem i wyszło OK. Co do radia to jeśli jest podłączone i działa to po odłączeniu aku na sto procent będzie działało bo radio rozpoznaje samochód i koduje sie dopiero po przełożeniu do innego auta.
letallec Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Witam, szybkie pytanie do znawców tematu. Brat jest posiadaniu A4 B6 z 2004r, posiada multifunkcyjną kierownicę czteroramienną, czyli sterownik powinien obsługiwać tempomat. Czy w takim przypadku wystarczy tylko dorzucić samą manetkę tempomatu i przeprowadzić kodowanie VAG, aby cieszyć się tym ustrojstwem? Drugie pytanie, gdzie szukać kodów do radia i nawigacji w razie resetu po odłączeniu akumulatora oraz czy po zwykłym dorzuceniu takiej manetki mogą wystąpić jakieś błędy w kompie bo przyznam się szczerze, że jestem nowicjuszem jeśli chodzi o diagnostykę i nie chciałbym czegoś uwalić. Bedzie dzialac. Moduly z MF sa zawsze w wersji High
hala83 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Dzięki wielkie za odpowiedź. No to trzeba się wziąć za rezanie. Rozumiem że manetka do tempo to już drugorzędna sprawa (chodzi o nr katalogowy, na alledrogo są do kupienia miedzy innymi z takimi nr 4E0 953 521 oraz 4E0 953 521 podejdzie każda z B6 czy B7? I jeszcze jedno pytanie, czy w razie problemów z kodowaniem jest ktoś kompetentny w okolicach Radomia kto by był chętny do pomocy?
Młody_drog Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Nie ma znaczenia czy manetka jest od B6 czy B7, chyba nawet A6 C6 jest taka sama
hala83 Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Manetka już kupiona, jeśli pogoda dopisze (niestety brak ogrzewanego garażu) to w przyszły weekend zabieram się do pracy. Oczywiście nie omieszkam sie pochwalić wynikami moje pracy.
tommy-cichy Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Koledzy mam problem. Dzisiaj zabrałem się za dokładanie tempomatu, zmieniałem też moduł na ten z literką L. Wszystko ładnie poskładałem, tylko nie mogę poradzić sobie z kodowaniem ABS. Moduł zakodowałem bez problemu. Problem pojawia się jak próbuję zakodować moduł ABSu. wpisuję login: 09555 ( myślę że dobrze rozczytałem mój?) Tutaj link do wydruku konfuguracji mojego auta, powiedzcie mi czy dobrze wyczytałem że mam hamulce 1LB? : http://imageshack.us/photo/my-images/141/kodowanie.jpg/ I dalej jak daję Recode i wpisuję 04255 niby wszystko ładnie pokazuje że zakodowało, daję na GO BAck i loguję się znowu do grupy 003 a tam kodowanie sterownika znowu wróciło na 00000. W czym jest problem? Drugi problem pojawia się z kalibracją czujnika, zamiast na kanale 005 w 1 kolumnie być 0.0 stopnia u mnie jest -2.5 ? Co jest grane? Cały czas te same 2 błedy: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent Ostatni problem to że nie działa zamykanie z pilota. Muszę wykonać kodowanie sterownika 046? Nie pokazuje mi tam żadnych błędów. Jeśli tak to nie rozumiem tego zdania:Wybieramy pozycję w pamięci sterownika jaką ma zajmować kluczyk.... Oznacza to liczbę kluczy zakodowanych? Z góry dzięki za pomoc.
Młody_drog Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Musisz wszystko zrobić na raz a nie zrobić kodowanie, sprawdzać (załamać się bo nie działa) i próbować dalej. Wykonaj całą procedurę na RAZ na odpalonym aucie. I nie zapomnij o zakodowaniu - 40168
tommy-cichy Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Już wszystko się udało, jedynie pozostał 1 błąd: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 LJ Component: 1,9l R4 EDC G000SG 5934 Coding: 00003 Shop #: WSC 63251 WAUZZZ8E54A262806 AUZ6Z0D0095916 1 Fault Found: 18097 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Elect. Load Controller P1689 - 35-00 - - Readiness: N/A Nie mogę go wykasować. Ta instrukcja jest poprawna do zaadoptowania tempomatu w silniku? : Wchodzimy w ENGINE [select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 11463 to activate cruise control [Do It!]
tommy-cichy Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Pomoże ktoś w wyeliminowaniu tego błędu: 18097 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Elect. Load Controller
PabloSzcz Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Wszystko smiga az milo, wielkie dzieki za tutoriala:)
tommy-cichy Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Pojeździłem trochę i błąd bez problemu dało się wykasować i już nie wrócił. Dzięki za pomoc i za tutotriala.
piterdzg Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Witam koledzy podepne się.Jakiego Vag-a uzyliście do tego procesu?pozdr
piterdzg Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 i działało??u mnie cos nie chce sie polączyc
wrclaguna Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 i działało??u mnie cos nie chce sie polączyc Pewnie nie masz pełnej wersji VAG
piterdzg Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 koledzy jakis głupek z allegro sprzedał mi moduł z manetkami tempomatu i Fis żekomo z końcówka L ale nie miał naklejki. zacząłem podłanczac i narobił sie bałagan !!zero komunikacji z modułem.przekodowałem jedynie pierwszy etap Fis i świeci kontrolka spryskiwacza bez przerwy,.abs i esp.nie działały kierunki i wycieraczki jakby go tam kompletnie nie był!wyskoczył taki błąd 01044 i nic nie da sie zrobic nie idzie skasowac..wymontowalem wszystko i założylem z powrotem mój moduł.błąd nadal jest oraz esp, abs i spryskiwacze świecą.czy narobiło śię coś poważnego czy poradzą sobie z tym w jakimś dobrym warsztacie.dodam jeszcze że po założeniu mojego modułu i manetek chciałem z powrotem zmienic ustawienia 1 fazy uruchamiania Fis po to by znikło ostrzeżeenie o spryskach a po wcisnięciu SAVE z powrotem wczytuje tą wartośc co wpisałem podczas programowania z zakupionym modułem.dodam że mój ori cały pająk działa bez problemu tzn.kierunki wycieraczki spryskiwacz.czy muszę go też programowac od nowa skoro działa ale żeby zniknął komunikat spryskiwacza.acha i jeszcze jedno programowałem od nowa kluczyk i już otwiera z pilota i jak otworze auto to nie pokazuje mi obrazka pojazdu z otwartymi drzwiami jest ciemno dopiero jak przekręce kluczyk to na chile pojawia sie i jest orkiestra BREMSE ,abs esp i spryski.BYłbym wdzięczny jak ktoś mi coś pomoże .pozdr.
jarek_ns Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 Coś pokombinowales. Spryskiwacz to brak czujnika. Podajesz masę na pin1 niebieskiej kostki licznika i po sprawie. Esp to nie problem samo zniknie jak przejedziesz sie autem. Co do reszty to musisz pomalować błędy a jak bedą dalej wracać to trzeba sprawdzić kodowanie. --- - Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi