RUDEBOY Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Witam, Mam pytanie odnośnie działania lub nie działania mojej skrzyni w A4. Otóż auto działa w trybie awaryjnym, ponieważ jakis czas temu zaliczyłem dzwona. Auto jest w trakcie naprawy (był wyciągany silnik i skrzynia). Dziś go odpaliłem ale cos jest nie tak ze skrzynią - z początku gałka chodziła normalnie. Po włączeniu na D auto przy duzym dodaniu gazu ruszyło jakieś 30 cm następnie galka zaczeła sie blokować (ciężko chodzić) i nie chciała wyskoczyc z danej pozycji. A teraz pytanie czy to jest spowodowane trybem awaryjnym i podłączyc vag-a czy lepiej od razu szukać nowej skrzyni?? Prosze o jakas pomoc ! Kolego, przydało by się, zgodnie z Regulaminem, przywitać w NEWBIE
Gość spedyt Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 A teraz pytanie czy to jest spowodowane trybem awaryjnym i podłączyc vag-a czy lepiej od razu szukać nowej skrzyni?? Sam zastanów się co jest prostszą czynnością, wymiana całej skrzyni w ciemno czy sprawdzenie VAG-iem?
RUDEBOY Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2008 a jak auto ruszyło troche do przodu to skrzynia bedzie dobra tylko cos ze sterowaniem nie tak czy moze byc zepsuta ??? bo na poczatku ruszył i tak jak by go system zblokował zeby czegos nie uszkodzic, kurde i nie wiem co myslec czy to bedzie gadac czy nie ?? a w razie czego kto ma namiary na tych gosci z Krakowa co sie tym zajmuja ??
Musashi Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 przeciez kolega napisał podlacz vag i sprawdz bledy! nie jestesmy wrozkami... w zakladzie gdzie byl robiony nie maja fejsu? ja bym wiazal niesprawnosc z tym co bylo robione. cos zle zlozone jest. moze byc walnieta skrzynia i moze byc sterowanie, moga byc problemy w kablach ktore byly odlaczane. a byc moze jest cos mechanicznie walniete, a ktorys z czujnikow daje info sterownikowi, ze cos w skrzyni nie bangla... swoja droga....trzeba bylo manuala kupowac...
Musashi Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 wiec pozostaje poczytac czego dotycza. jezeli jest dostep z zewnatrz mozna sprobowac samemu. jezeli problem siedzi w skrzyni tylko specjalistyczny warsztat
RUDEBOY Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2008 a jeszcze takie pytanie czy przy napedzie quattro były mątowane skrzynie multitronic ??? bo gosc z serwisu usilnie mi próbuje udowodnic ze ja mam multitronic a na fakturze zakupu mam napisane skrzynia automatyczna tiptronic 5 speed ?? wiec mówie mu to a on ze sie myle i ze mam multitronic i ze na fakturze wszystko moze byc napisane wiec juz nie wiem albo gosc jakis dziwny ale jakies cuda a wiadomo róznica w naprawie multi a tip jest ogromna !!!!!!
pre_pl Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 nie no.. z tego co pamiętam, w żadnym modelu z quattro nie było multitronica (ani w A4, ani A6 itd)....
RUDEBOY Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 hej, wyszły takie błede: P1762 elektromagnes blokady przełaczenia P1744 element obsługi tip tronic (rozpoznanie) (zwarcie do masy) ESP czujnik skretu kierownicy I jest jeszcze cos takiego jak przełacze na tryb manualny +/- to zaczynają wariowac kontrolki od biegów P R N D S / 1 2 3 4 5 zaczyna to wariowac ! a na trybie automatycznym czyli jak jest na P R N D S to normalnie czyta biegi !!!! z tym ze auto nie chce ruszyc. ma ktos moze jakies propozycje ??? pomysły ??? rozwiazania ???[br]Dopisany: 18 Styczeń 2008, 18:17 _________________________________________________czy ktoś zna moze serwis albo robił juz u nich "asb palka" z Sosnowca ??? Co o nich myslicie ?? warto zawiesc tam auto czy lepiej szukac gdzies indziej ??
LuNaTi Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 cholercia wspolczuje, a z tym gosciem z multironiciem to najlepiej sie juz nie spotykaj ;], jesli on nie wie jakie skrzynie byly w tym aucie montowane i wogole ze nie ma zadnego audi quattro z multritoniciem to zmien serwis...pojedz gdzies co sie znaja...bo zrobia Ci gorzej niz jest...
adadur Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 nie no.. z tego co pamiętam, w żadnym modelu z quattro nie było multitronica (ani w A4, ani A6 itd).... Z tego co wiem nie ma multitronica w żadnym aucie powyżej 180KM
letallec Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Jak jest Q to na 100% jest Tiptronic. Ktoś tu kotleta odgrzewa?
RUDEBOY Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 Z tego co wiem nie ma multitronica w żadnym aucie powyżej 180KM bo tak jest !!!
pre_pl Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 nie no.. z tego co pamiętam, w żadnym modelu z quattro nie było multitronica (ani w A4, ani A6 itd).... Z tego co wiem nie ma multitronica w żadnym aucie powyżej 180KM Z tego co wiem nie ma multitronica w żadnym aucie powyżej 180KM bo tak jest !!! http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=11176.msg144943#msg144943 -> http://www.europeancarweb.com/longtermers/0306ec_2002_audi_a4_3_0_cvt/index.html Jeste też na przykład ta skrzynia montowana z silnikiem 2.7TDI (190PS)
LuNaTi Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 No wiec wlasnie, sa skrzynie multitronic z roznymi silnikami o roznej mocy, nie ma tylko w samochodach z quattro
RUDEBOY Opublikowano 2 Lutego 2008 Autor Opublikowano 2 Lutego 2008 A co myslicie o cenie 500 zł za wymiane oleju w skrzyni +uszczelki+filtr ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się