Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Brak mocy na benzynie dusi się


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Dzisiaj zaczął mi sie pewien problem.

Samochód nie chodzi na benzynie :wallbash:.Znaczy sie odpala i ma wolne obroty wporządku ale jak chcę pojechac to dodaję gazu i samochód zaczyna szarpać , muli go, wogóle nie przyspiesza, jakby go cos zatykało.Na gazie chodzi bez zarzutu jest zrywny , nic nie strzela ,nie dusi się, nie szarpie, wolne obroty są w potrządku.Dodam ze na Vagu nie ma żadnych błegów.Od czewgo zacząć? :wallbash:Poczytałem juz wszystko i nic nie wiem.gdzie szukać?

Opublikowano

Wymień filtr paliwa i dodaj jakiegoś preparatu do paliwa do czyszczenia wtrysków np (STP) zalej więcej benzynki

ja miałem podobne objawy po tym co napsiałem znikły i na benzynie auto znowu Burza :hi:

Opublikowano

No własnie filtr paliwa wymieniałem jakieś 10000 tyś temu i preparat tez wlewałem.Ale chyba spróbuję go wymienić, bo skoro an gazie chodzi to tylko coś z ukłądem paliwowym zostaje do sprawdzenia (albo filtr, albo pompa, albo wtryski albo zawór ciśnienia paliwa)Zacznę od najtańszej opcji :)

Opublikowano

no ja też wymieniałem filtr w lipcu i wytrzymał zimę a potem się rozwarstwił i latał w środku blokująć przepływ paliwa wymieniłem i jest GIT mam nadzieje że u ciebie też tak będzie :):hi:

Opublikowano

Jeszcze nie wymieniłem filtra ale troche pojezdziłęm na benzynie i jakby jezdził lepiej jednak nadal niekiedy go muli i szrpie, to tego na wolnych oibrotach dziwnie chodzi ( tal jakby na chwilę przygasał).na gazie chodzi bez zarzutu jest zrywny. ( teraz mam na opak na gazie ma więcej mocy niż na benzynie :> mieżle!!!)

Opublikowano

Rozgrzej go i spróbuj zerznąć porządnie.

Opublikowano

Ja miałem podobnie, tylko u mnie czasami strzelało pod maską jak chciałem ruszyć. Wymieniłem sondę i czyściłem przepływomierz( jak go odłączyłem to lepiej pracował silnik, musiało być dużo syfu). :)

Opublikowano

Witam.

Po długiej przerwie i odwiedzeniu kilku mechaników (którzy nic nie poradzili tylko by chcieli wszystko wymieniać) znalazłem co było zepsute.

Od ostatniego postu samochód zaczą chodzić jeszcze gorzej a mianowicie strasznie rzucało buda na wolnych obrotach tak jakby pracował nie na wszystkich cylindrach.na gazie przyspieszał dobrze i miał moc a na benzynie wogóle nie jeżdził. Wczoraj wziąłem się za demontaż i czyszcenie przepyustnicy i co się okazało.

W rurze dolotowej powietrza przed przepustnicą pękł kruciec do którego podłaczony jest rura od odmy. cała przepustnica była w oleju (ale to mały problem), pzry okazji wymieniłem przewody wysokiego napięcia.Zauważyłem że łaczniki gumowe kolektora ssącego są jakby przesuniętę i postanowiłem je poprawić.Jak odpiołem opaski i przekręciłem te gumy to okazało się że w dwóch od spodu są pękniecia i starsznie dużo oleju.

Jeszcze tych gum nie wymieniłem bo nie wiem gdzie je kupić ale uszczelniłem trochę silikonem i narazie jest wszystko w porządku.Stawiam że to było powodem tak złej pracy.jednakże na te dziury złożyło się wszystko po koleji,a mianowicie: stara sparciała guma, oelj z odmy i słabe przewody.(nadmienię ze mam gaz i czasem choć rzadko lubi strzelić w kolektorze szczególnie teraz gdy jest bardzo parno na dworze. Pozostaje mi tylko kupić gumy i wymienić tylko że w tych sklepach które odwiedziłem ni mają takich cześci. Zostaje mi tylko serwis. Ciekawe ile ona tam kosztują.Może ktoś już pytał i wie. dzięi za wszystkie odpowiedz.

Opublikowano

Zostaje mi tylko serwis.

raczej szrot lub ogłoszenia na forum :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Opublikowano

Łaczniki gumowe katalizatora nowe radzej dostpene tylko w serwisie.

Koszt 28zł/szt.

więc cztery to koszt 112zł (niezle za kawałek gumy)

Ale co zrobić.

Opublikowano

Miałem taką samą sytuacje w Audi 80 :) Na szczęście u mnie pomogło przeczyszczenie wtrysków preparatem STP A koszt 112zł to i tak nie jest kosmiczna kwota. Przynajmniej autko będzie normalnie jeździć i ty będziesz zadowolony :wink4:

Opublikowano

Witam.

Wymieniłem te gumowe łaczniki i filtr paliwa.

Jest duża poprawa w pracy silnika, szczególnie na gazie.

Na LPG wszystko jest w porządku .

Nadal mam problem z jazdą na benzynie tzn:Gdy jest zimny wcale nie pali an benzynie.Zaskoczy i obroty spadają koło 400 i słychac jak by chodził na dwa gary i prawie gasł i tak kilka razy odpalam.NIe moge od razu przełączyć na LPG ponieważ po dodaniu gazy obroty spadaja i prawie gaśnie.Jak już uda mi się przełaczyć na gaz to wszystko jest w porządku.Po nagrzaniu silnika przełaczam spowrotem na benzynę i samochód chodzi ma wolne obroty w porządku ale brakuje mu mocy.NIe przyspiesza płynnnie tylko się dusi i krztusi.Pod większym obciążeniem nie daje rady.zastanawiam się nad wtryskami czy nie sa zapieczone.Czy ktoś miał taki problem?Czy moze ktos już czyścił w tryski w ADR. A może to wina regulatora ciśnienia?Na Vagu nie ma żadnych błędów.[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2011, 07:47_________________________________________________Witam ponownie.

Wczoraj wymieniłem kostkę stacyjki bo kluczyk był już zbyt lużny i świateło świeciło sie za wczesnie.

Dzisiaj rano odpaliłem i ku mojemu zaskoczeniu zaczął bardzo łądnie chodzić na benzynie( nie ksztusił się , nie dusił, miał dużo mocy).Pochwaliłem go no i niestety po jakiś paru zakrętach osiedlowych znowu brakuje mocy.Wogóle nie wkręca się na obroty cięzko ruszyć i co za tym idzie przełączyć na gaz.Wczesniej stawiałem na wtryski zapieczone ale po dzisiejszej pzrygodzie na zimnym silniku ta opcja raczej odpada.Może macie jakieś sugestie co sprawdzić??[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 07:04_________________________________________________Witam Panowie i Panie.

nadal się męcze z moim samochodziekiem.

Ostatnio wymieniłęm wtryski i regulator ciśnienia paliwa i nadal nic.

nadal nie jeżdzi na benzynie tzn odpala ma ładne wolne obroty ale po dodaniu gazu (nawet muśnięcieu pedału) poprostu obroty spadają i krztusi się.

najgorzej jest na zimnym silniku bo bardzo cięzko jest go wkręcić na obroty.Ja się zagrzeje to da radę jechać, ale tak od 1500obr go strasznie odcina i szarpie.gaz do dechy a tu jak byś stał w miejscu. Poradzcie co dalej robić bo najczęsciej słyszę żenby podłączyć pod kompa i zobaczyc błędy.Byłem w kielcach u Koseli ale nie mógł się podłaczyć. Podpiołem u siebie i nie pokazało żadnych błędów.Musze to zrobić przed zimą bo jak będzie zimno na dworze to nie rusze spod bloku.Mam nowe swiece i przewody WN.Na gazie chodzi normalnie.pali tyle samo co palił.Nic niepokojącego się nie dzieje.

Opublikowano

A może podmienić przepustnicę na próbę. Miałem podobny objaw. Ciężko odpalał, obroty spadały do 400 i zero siły. Jak się podgrzał to zapier... normalnie. Na Vagu nie bylo błędów. Kupiłem przepustnicę używkę i od tamtej pory gicio. Jeszcze nad obudową gdzie jest filtr powietrza jest taki czujnik, wykręć go psiknij WD, przedmuchaj, może jeszcze przepławkę wyczyścić jakimś preparatem.

Opublikowano

A może podmienić przepustnicę na próbę. Miałem podobny objaw. Ciężko odpalał, obroty spadały do 400 i zero siły. Jak się podgrzał to zapier... normalnie. Na Vagu nie bylo błędów. Kupiłem przepustnicę używkę i od tamtej pory gicio. Jeszcze nad obudową gdzie jest filtr powietrza jest taki czujnik, wykręć go psiknij WD, przedmuchaj, może jeszcze przepławkę wyczyścić jakimś preparatem.

zvaguj auto bo to wrozenie z fusow

Opublikowano

Podłaczyłem kompa i żadnych błędów.Odłączyłem nawet przewody od emulacji tryskiwaczy i nic nie pomogło[br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 19:28_________________________________________________Witam.

Z uwagi że mam urlop i więcej czasu wsiąłem się za samochód, bo nie dało się jeżdzić.Pojechałem do mechanika z myślą ile mnie to będzie kosztowało,A tu niespodzianka :-) Mechanik odkręcił wkąłd przy przepływomierzu, wyjął go i ukazały się tam dwie takie sprężynki (druciki).Były strasznie czarne,Lekko przeczyścił je benzyną, zakręcił i wszystko śmiga aż miło.Zapłacieł tylko 30zł.Byłem u Koseli w Kilcach.TWraz aż chce się jeżdzić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...