marewel Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 2.0 fsi to chyba wogole pierwsze fsi wiec licz sie z bolączkami wieku dziecięcego.
Panton Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 2.0 fsi to chyba wogole pierwsze fsi wiec licz sie z bolączkami wieku dziecięcego. gadanie.... a jakieś konkrety? jedyny problem jaki znam w FSI wolnossakach to odkładający się nagar http://pobocze.net/vw/silniki-fsi-czy-aby-na-pewno-takie-dobre.php kolejnym minusem FSI jest brak możliwości instalacji gazu... a przy obecnych cenach paliwa temat zrobił się bardzo modny na plus z pewnością będzie przemawiało spalanie i parametry silnika (chociaż ten nagar ) W silnikach z turbo tego problemu nie ma.... oleju również nie bierze (chociaż w nowych 2.0 TFSI 210KM wsadzonych do B8 i A5 jest cholerny problem z olejem... i te silniki spier.... :thumbdown: ) Podsumowując to bierz auto z T.
23mike Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 nie znam sie dokladnie na mechanice ale jakie sa konsekwencje tego odkładającego sie nagaru??I jakie sa ewentualne koszta awarii
Thom4s Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 nie znam sie dokladnie na mechanice ale jakie sa konsekwencje tego odkładającego sie nagaru?? Spadek mocy i to znaczny.
mariolondyn Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 a ja mam 2.0fsi i jestem zadowolony auto dobrze sie zbiera wiele nie pali a co do tych zaworów to moze i wada a który silnik ich dzis nie ma??? jak sie popsuje to trzeba naprawic jak wszystko co sie eksploatuje...a gaz to do zapalniczek i kuchenek jest nie do samochodów i takie jest moje zdanie a jak kogos nie stac na paliwo to nie kosmiczne pojemnosci tylko nissana micre proponuje ale bardzo mnie ciekawi ten 1.8t mysle ze nastepny zakup w tym kierunku bedzie pozdrawiam i nie gniewac sie ze nie lubie gazu :gwizdanie:
itor Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 a ja mam 2.0fsi i jestem zadowolony auto dobrze sie zbiera wiele nie pali a co do tych zaworów to moze i wada a który silnik ich dzis nie ma??? jak sie popsuje to trzeba naprawic jak wszystko co sie eksploatuje...a gaz to do zapalniczek i kuchenek jest nie do samochodów i takie jest moje zdanie a jak kogos nie stac na paliwo to nie kosmiczne pojemnosci tylko nissana micre proponuje ale bardzo mnie ciekawi ten 1.8t mysle ze nastepny zakup w tym kierunku bedzie pozdrawiam i nie gniewac sie ze nie lubie gazu :gwizdanie: z tym gazem troche glupoty piszesz...
domjenick Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 ...jak w Pl będzie pod dostatkiem gazu łupkowego-wszyscy będą mieli konwersję... :gwizdanie:
Ar2r Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 1.8T problemy - zazwyczaj padające cewki zapłonu , no i na turbine trzeba uważać
Onkel Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 a ja mam 2.0fsi i jestem zadowolony auto dobrze sie zbiera wiele nie pali a co do tych zaworów to moze i wada a który silnik ich dzis nie ma??? jak sie popsuje to trzeba naprawic jak wszystko co sie eksploatuje...a gaz to do zapalniczek i kuchenek jest nie do samochodów i takie jest moje zdanie a jak kogos nie stac na paliwo to nie kosmiczne pojemnosci tylko nissana micre proponuje ale bardzo mnie ciekawi ten 1.8t mysle ze nastepny zakup w tym kierunku bedzie pozdrawiam i nie gniewac sie ze nie lubie gazu :gwizdanie: Ale wymyśliłeś. Gdzie na forum przeczytał i teraz pisze. To, że ktoś zakłada gaz nie znaczy że nie ma na wahe. Ale nie będę się wypowiadał na ten temat bo czegoś innego autor tematu chciał się dowiedzieć. A fakt o turbinke trzeba dbać A i ona się odwdzięczy piękną mocą Także polecam jeszcze raz 1.8T
23mike Opublikowano 1 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2011 dzieki chlopaki za opinie jak wam cos przyjdzie nowego do glowy jakas ciekawa mysl to dajcie znac .pozdr !!!
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 dzieki chlopaki za opinie jak wam cos przyjdzie nowego do glowy jakas ciekawa mysl to dajcie znac .pozdr !!! opini masz tutaj az nadto ogolna sentencja jest taka: chcesz miec mula bierz 2.0 chcesz jezdzic bierz 1.8T i najlepiej w Q
wujek 2pac Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Ja przez 3 lata mialem A6 z 1.8T, wiadomo jak do takiego auta to troche malo. Natomiast jesli chodzi o sam silnik to zrobilem nim blisko 50 tysi i nawet maski nie musialem otwierac Zaraz po zakupie wymienilem rozrzad, plyny, swiece i kable, a pozniej to juz tylko olej regularnie. Przy zakupie bylo 160 tysi a ja przekroczylem 200 tys. i naprawde zadnych klopotow, a jak sie go trzyma na obrotach to calkiem fajnie cieka no i wiadomo ma spory potencjal na dalsze modyfikacje bo z wolnossakiem to caly czas pod gorke jesli chodzi o takie zabawy. tak wiec ja goraco polecam
Arek956 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Ja też z swojej strony mogę polecić 1.8T Miałem ten sam problem przy wyborze silnika do B5. Zastanawiałem się między wolnossącym 1.8 albo 2.4. W końcu padł wybór i jest 1.8T AJL czyli 180km. Powiem szczerze że nie żałuję ani trochę. Silnik ciągnie auto od samego dołu pięknie więc nie trzeba go wysoko kręcić i spalanie też jest Poza tym w 1.8T można dużo modzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się