policja78 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Mam pewien problem, mianowicie gdy temperatura obecnie spadła to rano odpalając samochód dość długo mi kręci zanim zapali ok. 2-3 sek, natomiast jak jest ciepły lub po nawet 2 godzinach odpala na dotyk. Nadmieniam, iż wymieniłem właśnie świece żarowe na nowe Beru, kupiłem nowy akumulator i spuściłem wode z filtra paliwa napełniajac go później paliwem. Niewiem co może być tego przyczyną dlatego prosze o pomoc przy rozwiązaniu mojego problemu. Zakupiłem także interfejs VAG lecz niestety nie posiadam oprogramowania VA-COM lub Polski VAG w pełnej wersji i nie moge go podłączyć do gniazda diagnostycznego. Pozdrawiam.
Rogalotti Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Witaj Prawdopodobnie masz problem z ustawieniem statycznego kąta wtrysku. Dobrze jakbyś zrobił podstawową diagnostykę silnika. Wyszukaj sobie na tym forum tematów pod tytułem. kąt wtrysku, statyczny kąt wtrysku, regulacja kąta wtrysku, diagnostyka VAG, grupa 0 (nastawy podstawowe) Jest osobny dział a także wyszukiwarka, temat dotyczył wielu aut użytkowanych przez ludzi z forum. Pozdrawiam
policja78 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2008 Ustawienie kąta wtrysku to dość kosztoszwna sprawa, a niestety nie posiadam programu diagnostycznego. Może ma któryś z forumowiczów taki program w pełnej wersji i użyczy mi to będe bardzo wdzięczny. Niestety w moim mieście nie ma żadnego warsztatu, który mógłby ustawić mi we właściwy sposób kąt wtrysku, ponieważ nie posiadają oprogramowania i interfejsów. Poprosze o pomoc przy rozwiazaniu mojego kłopotu.
baskecior Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Ustawienie kąta wtrysku to dość kosztoszwna sprawa, a niestety nie posiadam programu diagnostycznego. Może ma któryś z forumowiczów taki program w pełnej wersji i użyczy mi to będe bardzo wdzięczny. Niestety w moim mieście nie ma żadnego warsztatu, który mógłby ustawić mi we właściwy sposób kąt wtrysku, ponieważ nie posiadają oprogramowania i interfejsów. Poprosze o pomoc przy rozwiazaniu mojego kłopotu. 70 zł to kosztowna sprawa ?(tyle kosztuje regulacja w warsztacie) Nie żartuj proszę. Interfejs kosztuje od 80 do 140 PLN, pożycz laptopka i ustawiaj sam, wszystko jest pięknie opisane na forum "Zrób to sam" Zakup zwróci się po 2 diagnostykach.
Musashi Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 no pewnie juz bez przesady z kosztami. ale jezeli mechanicy nie wiedza jak dlubac fejsem to poczytaj na forum o diagnostyce, wrzuc w wyszukiwarke kat wtrysku a z VAG pisz PW sie pomysli
policja78 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2008 Jak pisałem żaden z warsztatów znajdujących się w mojej miejscowości nie posiada interfejsu i nie jest mi w stanie ustawić prawidłowo kąta wtrysku. W Koszalinie jest autoryzowany serwis który bierze kilka stów za ustawienie. Interfejs już kupiłem zaś nie mam oprogramowania w pełnej wersji i nie moge zdiagnozować silnika, laptopa również mam. Prosze o pomoc przy uzyskaniu oprogramowania.
Musashi Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 http://www.ross-tech.com/vag-com/download/archives.html sciagasz wersje dla "modern com" to shareware, logi nim zrobisz bez problemu.
lukasssw Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 jest instrukcja na forum jak ustawić statyczny kąt wtrysku , ja mając podobny problem zabrałem instrukcję , interfejs, aptopa i pojechałem do mechanika ustawić. Mechanik nigdy tego wcześniej nie robił i jak na pierwszy raz przy mojej pomocy poszło mu sprawnie.
bratpit Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Kąt masz rozregulowany , a podejżewam że czyni to małe kółeczko na wale - sprawdź je czym prędzej , bo jak Ci zetnie klina to możesz miec mały problem. Wystarczy dobrze poszukac na forum było juz o tym pare razy
policja78 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 Dzisiaj dostałem nową informacje od znajomego mechanika, że przyczyną długiego kręcenia na zimnym silniku może być cofające się paliwo i wówczas musi je zassać zanim zapali. Niewiem ile w tym prawdy. Zaś co do ustawienia kąta wtrysku to prosze o wskazanie mi najbliższego warsztatu z komputerem, ponieważ u mnie w mieście nie posiadają w żadnym warsztacie komputera ze złączem diagnostycznym.
sokolnh Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 sprawdz najpierw ten kąt wtrysku, a nie kombinuj z cofajacym sie paliwem
policja78 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 Nie mam jak sprawdzić kąta wtrysku ponieważ nie mam oprogramowania do mojego interfejsu, może ktoś ma pełną wersje ?
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 dzisiaj wyslalem co trzeba. pozatym logi zrobisz sharewarem.
spanky Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 dzisiaj wyslalem co trzeba. pozatym logi zrobisz sharewarem. BS tylko pełną/zarejestrowana wersja ... [chyba... ]
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 logi robilem zawsze 409.1 a ta nigdy pelna teraz sie wyzarlem 704
spanky Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 teraz sie wyzarlem 704 taz mam taki ....
policja78 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 Dziękuje *Musashi i *grippen za pliczki :> Pojutrze zrobie logi i wrzuce tutaj to może komuś uda się rozszyfrować co jest nie tak z moim autkiem. Dziękuje również *Rogalotti, *Baskecior, *lukasssw, *bratpit, *sokolnh i *spanky za zainteresowanie moim problemem. Mam nadzieje, że będe mógł jeszcze liczyć na Waszą pomoc i dobre rady. Pozdrawiam...
krzysiek23 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 koszalin bosh tylko nie mioduszewski tylko andrychowski na przeciw serwisu aso,zrobia ci to i nie sa drodzy masz namiar 94 347 32 60,94 347 32 61,94 346 07 89 zapytaj sie
policja78 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2008 Mam pytanko... W czasie skanowania VAG-iem wyskoczył mi następujący błąd: Control Module Part Number: 8A0 959 655 B Component and/or Version: Airbag V AUDI D00 Software Coding: 00766 Work Shop Code: WSC 06319 2 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent 00595 - Crash Data Stored 35-00 - - Co to znaczy i jak to usunąć ? Co do samego logowania to niestety za pierwszym razem nie udało mi się zrobić logów, ale teraz troche poczytałem i będe raz jeszcze podłączał VAG-a i wtedy spróbuje wrzucić właściwe logi. Niestety nie posiadam garażu dlatego musze podłączać się u swojej dziewczyny w garażu poza miastem, a tu służba za służbą i troche z czasem krucho...
Musashi Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 probowales wykasowac ten blad? byc moze ktos kiedys wlaczyl stacyjke z odpieta zlaczka poduszki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się