Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Długo kręci na zimnym...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pewien problem, mianowicie gdy temperatura obecnie spadła to rano odpalając samochód dość długo mi kręci zanim zapali ok. 2-3 sek, natomiast jak jest ciepły lub po nawet 2 godzinach odpala na dotyk. Nadmieniam, iż wymieniłem właśnie świece żarowe na nowe Beru, kupiłem nowy akumulator i spuściłem wode z filtra paliwa napełniajac go później paliwem. Niewiem co może być tego przyczyną dlatego prosze o pomoc przy rozwiązaniu mojego problemu.

Zakupiłem także interfejs VAG lecz niestety nie posiadam oprogramowania VA-COM lub Polski VAG w pełnej wersji i nie moge go podłączyć do gniazda diagnostycznego.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Witaj

Prawdopodobnie masz problem z ustawieniem statycznego kąta wtrysku. Dobrze jakbyś zrobił podstawową diagnostykę silnika. Wyszukaj sobie na tym forum tematów pod tytułem.

kąt wtrysku, statyczny kąt wtrysku, regulacja kąta wtrysku, diagnostyka VAG, grupa 0 (nastawy podstawowe)

Jest osobny dział a także wyszukiwarka, temat dotyczył wielu aut użytkowanych przez ludzi z forum.

Pozdrawiam

Opublikowano

Ustawienie kąta wtrysku to dość kosztoszwna sprawa, a niestety nie posiadam programu diagnostycznego. Może ma któryś z forumowiczów taki program w pełnej wersji i użyczy mi to będe bardzo wdzięczny.

Niestety w moim mieście nie ma żadnego warsztatu, który mógłby ustawić mi we właściwy sposób kąt wtrysku, ponieważ nie posiadają oprogramowania i interfejsów.

Poprosze o pomoc przy rozwiazaniu mojego kłopotu.

Opublikowano

Ustawienie kąta wtrysku to dość kosztoszwna sprawa, a niestety nie posiadam programu diagnostycznego. Może ma któryś z forumowiczów taki program w pełnej wersji i użyczy mi to będe bardzo wdzięczny.

Niestety w moim mieście nie ma żadnego warsztatu, który mógłby ustawić mi we właściwy sposób kąt wtrysku, ponieważ nie posiadają oprogramowania i interfejsów.

Poprosze o pomoc przy rozwiazaniu mojego kłopotu.

70 zł to kosztowna sprawa ?(tyle kosztuje regulacja w warsztacie)

Nie żartuj proszę.

Interfejs kosztuje od 80 do 140 PLN, pożycz laptopka i ustawiaj sam, wszystko jest pięknie opisane na forum "Zrób to sam"

Zakup zwróci się po 2 diagnostykach.

Opublikowano

no pewnie juz bez przesady z kosztami.

ale jezeli mechanicy nie wiedza jak dlubac fejsem to poczytaj na forum o diagnostyce, wrzuc w wyszukiwarke kat wtrysku

a z VAG pisz PW sie pomysli

Opublikowano

Jak pisałem żaden z warsztatów znajdujących się w mojej miejscowości nie posiada interfejsu i nie jest mi w stanie ustawić prawidłowo kąta wtrysku. W Koszalinie jest autoryzowany serwis który bierze kilka stów za ustawienie.

Interfejs już kupiłem zaś nie mam oprogramowania w pełnej wersji i nie moge zdiagnozować silnika, laptopa również mam.

Prosze o pomoc przy uzyskaniu oprogramowania.

Opublikowano

jest instrukcja na forum jak ustawić statyczny kąt wtrysku , ja mając podobny problem zabrałem instrukcję , interfejs, aptopa i pojechałem do mechanika ustawić. Mechanik nigdy tego wcześniej nie robił i jak na pierwszy raz przy mojej pomocy poszło mu sprawnie.

Opublikowano

Kąt masz rozregulowany , a podejżewam że czyni to małe kółeczko na wale - sprawdź je czym prędzej , bo jak Ci zetnie klina to możesz miec mały problem. Wystarczy dobrze poszukac na forum było juz o tym pare razy

Opublikowano

Dzisiaj dostałem nową informacje od znajomego mechanika, że przyczyną długiego kręcenia na zimnym silniku może być cofające się paliwo i wówczas musi je zassać zanim zapali. Niewiem ile w tym prawdy. Zaś co do ustawienia kąta wtrysku to prosze o wskazanie mi najbliższego warsztatu z komputerem, ponieważ u mnie w mieście nie posiadają w żadnym warsztacie komputera ze złączem diagnostycznym.

Opublikowano

sprawdz najpierw ten kąt wtrysku, a nie kombinuj z cofajacym sie paliwem

Opublikowano

dzisiaj wyslalem co trzeba.

pozatym logi zrobisz sharewarem.

Opublikowano

dzisiaj wyslalem co trzeba.

pozatym logi zrobisz sharewarem.

BS tylko pełną/zarejestrowana wersja ... [chyba... ;)]

Opublikowano

logi robilem zawsze 409.1 a ta nigdy pelna ;)

teraz sie wyzarlem :kox: 704 :naughty:

Opublikowano

teraz sie wyzarlem :kox: 704 :naughty:

taz mam taki .... :tongue4:

Opublikowano

Dziękuje *Musashi i *grippen za pliczki :>

Pojutrze zrobie logi i wrzuce tutaj to może komuś uda się rozszyfrować co jest nie tak z moim autkiem.

Dziękuje również *Rogalotti, *Baskecior, *lukasssw, *bratpit, *sokolnh i *spanky za zainteresowanie moim problemem. Mam nadzieje, że będe mógł jeszcze liczyć na Waszą pomoc i dobre rady.

Pozdrawiam...

Opublikowano

koszalin bosh tylko nie mioduszewski tylko andrychowski na przeciw serwisu aso,zrobia ci to i nie sa drodzy masz namiar 94 347 32 60,94 347 32 61,94 346 07 89 zapytaj sie

Opublikowano

Mam pytanko...

W czasie skanowania VAG-iem wyskoczył mi następujący błąd:

Control Module Part Number: 8A0 959 655 B

Component and/or Version: Airbag V AUDI D00

Software Coding: 00766

Work Shop Code: WSC 06319

2 Faults Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal to Low - Intermittent

00595 - Crash Data Stored

35-00 - -

Co to znaczy i jak to usunąć ?

Co do samego logowania to niestety za pierwszym razem nie udało mi się zrobić logów, ale teraz troche poczytałem i będe raz jeszcze podłączał VAG-a i wtedy spróbuje wrzucić właściwe logi. Niestety nie posiadam garażu dlatego musze podłączać się u swojej dziewczyny w garażu poza miastem, a tu służba za służbą i troche z czasem krucho...

Opublikowano

probowales wykasowac ten blad?

byc moze ktos kiedys wlaczyl stacyjke z odpieta zlaczka poduszki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...