topor Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 z braku laku wykonałem kilka logów z Kozą (dzieki mu za to i chiałbym zeby jakies wprawne oko obadało stan mojej audi. Ogolnie nic złego sie nie dzieje wg mnie ale lepiej jest dmuchac na zimne i zapobiegac zamiast leczyc Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46918.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46919.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46920.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46921.html Grupy: 006 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46922.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46923.html Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46924.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46925.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46926.html Grupy: 024 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46927.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46928.html
k0za Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 tak patrze i widzę, że coś późno wstaje turbina. ale niech się ktoś wypowie co lepiej ogarnia temat.
vauxhall95 Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 no wstaje pozno.Na jakim biegu robiles?
przemik Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Na moje oko na 3.... turbiny KKK wyrozniają sie sporym lagiem, chociaz nie wszystkie...
mgtan Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 czy ja dobrze widze? turbina dmucha na max od 2150 obr/min czy 2300?
MiruK Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 oj słabiutko Ci to auto jedzie jak na 170KM, turbo ma dużego laga,to mój stary AVF do 4000tyś obr/min na 3 biegu dochodzi o 1,5-2 sekundy szybciej, pytanie tylko co go hamuje
antonio Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 coś nie tak z tym BRD turbawka późno dobija do żądanego ciśnienia
k0za Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 to że turbo późno wstaje to już wiemy podczas robienia logów wyraźny "kop" w plecy czuć właśnie od tych powiedzmy 2200obr/min. teraz pytanie czy to tylko "wina" turbiny? czy dalej można drążyć temat?
topor Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 piotrek_igo podpowiedział mi ze moze byc to problem z podcisnieniem. Ale miło było by gdyby jakis znawca tematu potwierdził jego teorię zeby było wiadomo gdzie szukac problemu, jutro obczaję wszystkie węzyki.
mgtan Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 2200 to poprostu trochę póżno wstający BRD... dobry BRD daje dobrze przy około 2.000-2100 obr... ale 2200 nie ma tragedi JAK NA BRD... sprawdź sobei wtryski jaie ci daje dawki paliwa i jakie masz czasy otwarcia... nowy wtrysk ma około 20-21ms... dobry wtrysk jest chyba do 25ms (tutaj sobie rękai nei dam uciąć) byc może masz zasyfione wtryski i trzeba kompiel ultradźwiekówka w kwasie zrobić... TAK PANOWIE TO DZIAŁA BAAARDZO DOBRZE, EFEKTY SĄ ODCZUWALNE.
topor Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 2200 to poprostu trochę póżno wstający BRD... dobry BRD daje dobrze przy około 2.000-2100 obr... ale 2200 nie ma tragedi JAK NA BRD... sprawdź sobei wtryski jaie ci daje dawki paliwa i jakie masz czasy otwarcia... nowy wtrysk ma około 20-21ms... dobry wtrysk jest chyba do 25ms (tutaj sobie rękai nei dam uciąć) byc może masz zasyfione wtryski i trzeba kompiel ultradźwiekówka w kwasie zrobić... TAK PANOWIE TO DZIAŁA BAAARDZO DOBRZE, EFEKTY SĄ ODCZUWALNE. a jak to sprawdzic??
mgtan Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 co do wężyków to sprawdź łączenia w kształcie listery T[br]Dopisany: 29 Maj 2011, 00:11_________________________________________________ 2200 to poprostu trochę póżno wstający BRD... dobry BRD daje dobrze przy około 2.000-2100 obr... ale 2200 nie ma tragedi JAK NA BRD... sprawdź sobei wtryski jaie ci daje dawki paliwa i jakie masz czasy otwarcia... nowy wtrysk ma około 20-21ms... dobry wtrysk jest chyba do 25ms (tutaj sobie rękai nei dam uciąć) byc może masz zasyfione wtryski i trzeba kompiel ultradźwiekówka w kwasie zrobić... TAK PANOWIE TO DZIAŁA BAAARDZO DOBRZE, EFEKTY SĄ ODCZUWALNE. a jak to sprawdzic?? podłączasz pod VAG i można tam odczytać. Zobacz dawki paliwa jakie masz dla 3,5,10 mg... chyba to nawet zwykły VAG pokazuje...jak ci się nie uda tego znaleźć to zobacz jakie dawki ci daje na wolnych obrotach a jakie np na 3000 obr/s podczas jazdy
MiruK Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 z ciekawości, możesz opisać w których kanałach tego szukać?
Sztomel Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 ja bym zaczął od sprawdzenia szczelności wszystkich wężyków podciśnienia. Dawka rzeczywista paliwa oczywiście w grupie 001 - masz to przecież w ostatnim logu - to tak wtylko w kwestii odpowiedzi na Twoje ostatnie pytanie.
topor Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 organoleptycznie wezyki cisnienia sprawdzone, podociskałem wszystkie, wszystkie były ok, nie sprawdzałem nic na vagu ale dalej pompuje od 2,200...
AndyN Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Poszukaj postów usera Yatkha, on miał podobne problemy z BRD
mgtan Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 2200 to poprostu BRD... niektóre dają od 1900 niektóre od 2000 a niektóe nawet od 2300... jestem ciekaw czy coś znajdziesz... bo z tego co pamiętam to BRD tak ma - późno wstaje... ja miałem u siebie "powstanie" około chyba 2000 obr i z tego co pamiętam to były komentarze że nieźle wstaje ... JAK NA BRD sprawdź wtryski... jak będą ok to poprostu masz takie turbo a nie inne. Wstaw na rolki i zobacz jak wygląda kreska po hamowaniu... myśle że program tu wiele może zmienić (przy założeniu że wtryski sa dobre). Miałem okazje na ostatnim spocie przejechać się BRD bez programu, po czym kolega Tom777 wsiadł do mnie i przy pierwszym wciśnięciu pedału gazu w podłogę padło... "ok już możemy zawracać, nie mam pytań ;-)"... a co do różnic to muszę tutaj zacytować Turdziego... BRD przed programem nie jedzie ;-)... miał rację.
topor Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 wtryski są ok, z Koza stawiamy jescze na DPF'a, To ze BRD seria nie jedzie to mozna przeczytac w kazdym watku;) mozliwe jest ze przeoczyłem jescze jakis skur*** węzyk podcisnienia. Reasumując zle sie nie jezdzi i gdyby nie fakt ze chialem zrobic loi ot tak niczego bym nie ruszał i nie szukał dziury w całym, ale taka moja natura ze wszytsko musi byc na tip top. Jeżeli wyklucze wezykii dpf'a to daje spokoj z duzym lagiem i jade na program bo moze rzeczywiscie takie Turbo. A na sobote umowie sie na rolki do Wroclawia i moze cos to pokaze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się