Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Problem z dużym LAG'iem w BRD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z braku laku wykonałem kilka logów z Kozą (dzieki mu za to :cool1::)

i chiałbym zeby jakies wprawne oko obadało stan mojej audi. Ogolnie nic złego sie nie dzieje wg mnie ale lepiej jest dmuchac na zimne i zapobiegac zamiast leczyc :):wink4:

Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46918.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46919.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46920.html

Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46921.html

Grupy: 006 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46922.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46923.html

Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46924.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46925.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46926.html

Grupy: 024 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46927.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/topor2000_46928.html

Opublikowano

tak patrze i widzę, że coś późno wstaje turbina. ale niech się ktoś wypowie co lepiej ogarnia temat.

Opublikowano

no wstaje pozno.Na jakim biegu robiles?

Opublikowano

Na moje oko na 3.... turbiny KKK wyrozniają sie sporym lagiem, chociaz nie wszystkie...

Opublikowano

tak na 3...

Opublikowano

oj słabiutko Ci to auto jedzie jak na 170KM, turbo ma dużego laga,to mój stary AVF do 4000tyś obr/min na 3 biegu dochodzi o 1,5-2 sekundy szybciej, pytanie tylko co go hamuje :mysli:

Opublikowano

coś nie tak z tym BRD

turbawka późno dobija do żądanego ciśnienia :mysli:

Opublikowano

to że turbo późno wstaje to już wiemy :) podczas robienia logów wyraźny "kop" w plecy czuć właśnie od tych powiedzmy 2200obr/min. teraz pytanie czy to tylko "wina" turbiny? czy dalej można drążyć temat?

Opublikowano

piotrek_igo podpowiedział mi ze moze byc to problem z podcisnieniem. Ale miło było by gdyby jakis znawca tematu potwierdził jego teorię zeby było wiadomo gdzie szukac problemu, jutro obczaję wszystkie węzyki.

Opublikowano

2200 to poprostu trochę póżno wstający BRD... dobry BRD daje dobrze przy około 2.000-2100 obr... ale 2200 nie ma tragedi JAK NA BRD...

sprawdź sobei wtryski jaie ci daje dawki paliwa i jakie masz czasy otwarcia... nowy wtrysk ma około 20-21ms... dobry wtrysk jest chyba do 25ms (tutaj sobie rękai nei dam uciąć) byc może masz zasyfione wtryski i trzeba kompiel ultradźwiekówka w kwasie zrobić... TAK PANOWIE TO DZIAŁA BAAARDZO DOBRZE, EFEKTY SĄ ODCZUWALNE.

Opublikowano

2200 to poprostu trochę póżno wstający BRD... dobry BRD daje dobrze przy około 2.000-2100 obr... ale 2200 nie ma tragedi JAK NA BRD...

sprawdź sobei wtryski jaie ci daje dawki paliwa i jakie masz czasy otwarcia... nowy wtrysk ma około 20-21ms... dobry wtrysk jest chyba do 25ms (tutaj sobie rękai nei dam uciąć) byc może masz zasyfione wtryski i trzeba kompiel ultradźwiekówka w kwasie zrobić... TAK PANOWIE TO DZIAŁA BAAARDZO DOBRZE, EFEKTY SĄ ODCZUWALNE.

a jak to sprawdzic??

Opublikowano

co do wężyków to sprawdź łączenia w kształcie listery T[br]Dopisany: 29 Maj 2011, 00:11_________________________________________________

2200 to poprostu trochę póżno wstający BRD... dobry BRD daje dobrze przy około 2.000-2100 obr... ale 2200 nie ma tragedi JAK NA BRD...

sprawdź sobei wtryski jaie ci daje dawki paliwa i jakie masz czasy otwarcia... nowy wtrysk ma około 20-21ms... dobry wtrysk jest chyba do 25ms (tutaj sobie rękai nei dam uciąć) byc może masz zasyfione wtryski i trzeba kompiel ultradźwiekówka w kwasie zrobić... TAK PANOWIE TO DZIAŁA BAAARDZO DOBRZE, EFEKTY SĄ ODCZUWALNE.

a jak to sprawdzic??

podłączasz pod VAG i można tam odczytać. Zobacz dawki paliwa jakie masz dla 3,5,10 mg... chyba to nawet zwykły VAG pokazuje...jak ci się nie uda tego znaleźć to zobacz jakie dawki ci daje na wolnych obrotach a jakie np na 3000 obr/s podczas jazdy

Opublikowano

z ciekawości, możesz opisać w których kanałach tego szukać?

Opublikowano

ja bym zaczął od sprawdzenia szczelności wszystkich wężyków podciśnienia.

Dawka rzeczywista paliwa oczywiście w grupie 001 - masz to przecież w ostatnim logu - to tak wtylko w kwestii odpowiedzi na Twoje ostatnie pytanie.

Opublikowano

organoleptycznie wezyki cisnienia sprawdzone, podociskałem wszystkie, wszystkie były ok, nie sprawdzałem nic na vagu ale dalej pompuje od 2,200...

Opublikowano

Poszukaj postów usera Yatkha, on miał podobne problemy z BRD

Opublikowano

2200 to poprostu BRD... niektóre dają od 1900 niektóre od 2000 a niektóe nawet od 2300... jestem ciekaw czy coś znajdziesz... bo z tego co pamiętam to BRD tak ma - późno wstaje... ja miałem u siebie "powstanie" około chyba 2000 obr i z tego co pamiętam to były komentarze że nieźle wstaje ... JAK NA BRD :)

sprawdź wtryski... jak będą ok to poprostu masz takie turbo a nie inne.

Wstaw na rolki i zobacz jak wygląda kreska po hamowaniu... myśle że program tu wiele może zmienić (przy założeniu że wtryski sa dobre).

Miałem okazje na ostatnim spocie przejechać się BRD bez programu, po czym kolega Tom777 wsiadł do mnie i przy pierwszym wciśnięciu pedału gazu w podłogę padło... "ok już możemy zawracać, nie mam pytań ;-)"... a co do różnic to muszę tutaj zacytować Turdziego... BRD przed programem nie jedzie ;-)... miał rację.

Opublikowano

wtryski są ok, z Koza stawiamy jescze na DPF'a, To ze BRD seria nie jedzie to mozna przeczytac w kazdym watku;) mozliwe jest ze przeoczyłem jescze jakis skur*** węzyk podcisnienia. Reasumując zle sie nie jezdzi i gdyby nie fakt ze chialem zrobic loi ot tak niczego bym nie ruszał i nie szukał dziury w całym, ale taka moja natura ze wszytsko musi byc na tip top. Jeżeli wyklucze wezykii dpf'a to daje spokoj z duzym lagiem i jade na program bo moze rzeczywiscie takie Turbo. A na sobote umowie sie na rolki do Wroclawia i moze cos to pokaze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...