Dev Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Tylko takie ale zawsze mozesz założyć większe.
pacioracing Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Z przodu chyba nie warto wymieniać 312 na 320 co? Różnicy mega nie bedzie...? Co innego tył. Z 255 na 288 jest już spora różnica.
erchi Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) Tylko takie ale zawsze mozesz założyć większe. Przeglądałem katalog jednego ze sklepów internetowych i wyszło, że BEX z Q może mieć kilka typów z przodu i żeby mieć 100% pewności muszę zmierzyć tarczę.. W każdym razie stalówka 16" siedzi na styk, a jest to oryginalna stalówka od B6. I bądź tu mądry edycja: sami rzućcie okiem, co oni przypisali do BEXa z quattro: ATE 24.0122-0152.1 280mm ATE 24.0125-0105.1 288mm ATE 24.0125-0137.1 312mm ATE 24.0130-0113.1 320mm ATE 24.0930-0131.3 326mm tył 245, 255 i 288mm Trudno nie mieć wątpliwości, jak się na coś takiego patrzy Edytowane 7 Lutego 2015 przez erchi
Dev Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Kolego, nie szukaj ch... do d... Masz 312/255mm Innego wymiaru seryjnie w BEXie nie było. Poxostsje Ci SWAP na 320/288mm
krzysiekvtec Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 A ja mam problem, po wymianie wszystkiego, odpowietrzam układ na zapłonie zaczynając od tylnego kola drugiego tylnego przedniego i kierowcy przedniego, wlalem juz ponad 0,5 l plynunnie leci powietrze a pedał na oddalonym silniku nadal leci w podloge, co zrobiłem źle lub czego nie zrobiłem
krzysiekvtec Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Powiem tak, odkrecilem przewody i tak kapalo zanim odkrecilem dwie duże śruby i przykrecilem nowe zaciski, mam iść i vagiem zrobić ta czynność z od powietrze niem ?
krzysiekvtec Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Nie udało się error mam w tym bkoku , masz jakiś pomysł jak napełnić pompę ?
Dev Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Przeceniasz swoje możliwości. Nawet ja mam z tym spore problemy a wierz mi ze nie jestem tępy w tej materii.
krzysiekvtec Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Cos będę musial to zrobic a ty jak widać nie bardzo masz chęci na pomoc wiec w niczym mi nie pomagasz.
Dev Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Jeszcze nigdy nie zdażyło sie abym odmówił komuś pomocy, tym bardziej na tym forum. Ponizej masz do mnie nr, w każdej chwili możesz do mnie zadzwonić w tej czy innej sprawie.
cocoo24 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Kupię, moze komuś zalegają Jarzma 312 przód a4 b6 po alu zwrotnicę.
krzysiekvtec Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Kupię, moze komuś zalegają Jarzma 312 przód a4 b6 po alu zwrotnicę. wiec pisz w dziale kupie
wampir Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 mi zalegaja 312 i 255 jakby ktoś chciał. Pisac na PW.
skaut02 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Mnie również zalegają jarzma, tarcze (TRW), klocki (TRW) - wszystko pod 312 mm. Na tarczach i klockach przejechane około 20 tyś km.
Gac3k Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 (edytowane) Jeszcze nigdy nie zdażyło sie abym odmówił komuś pomocy, tym bardziej na tym forum. Ponizej masz do mnie nr, w każdej chwili możesz do mnie zadzwonić w tej czy innej sprawie. Szanowny kolego Dev - niestety nie mogę wysłać do Ciebie PW (jakaś blokada). Chciałbym zapytać czy zestaw 320/288mm podejdzie w mojej B6 Aktualnie mam standard czyli 288/xxx i felgi 16' B8 oraz 16 stalowe. Po przeczytaniu prawie całego tematu nie znalazłem odpowiedzi. Wygląda na to że najlepiej nie ryzykować i przejść na 312mm tylko z przodu (nie jeżdżę szybko ale pogięły mi się tarcze ferrodo 288mm po półtora roku użytkowania). Edytowane 15 Października 2015 przez Gac3k
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się